Fitness Seller

Nieuwe kuur voor over 4 weken!!

jehmarjeh

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Dit zou mijn nieuwe kuur moeten worden voor over een 4 weken. Samengesteld met hulp van G21, Thanks bro!!

week 1-10: test e 250mg
week 1-9: trenbolone e 400mg
week 8-12: winstrol 40mg ed
week 1-10: T3 12,5mcg rustig opbouwen tot 50mcg ed
week 11-12: clenbuterol 0.05 tot 0.15 ed
week 12-14: 40/20mg nolvadex
week 8-14: HCG 500IU 2 x in de week

Ik weet nog niet zeker of ik wel de clenbuterol zal gebruiken maar zonder de clen zou onderstaande hem worden. Alleen weet dan niet zeker of ik goed uitkom met de T3?

Wat denken jullie ervan? Iemand op of aanmerkingen want dan hoor ik het graag.

test e 250 mg?
ken je verleden natuurlijk niet, maar vind dit in vergelijking met je 400mg tren enan wel bijzonder weinig

je kan winstrol misschien wel verwisselen met masteron ??

• Topic Starter Topic Starter
dit word mijn 2e kuurtje en de masteron wil ik niet gebruiken omdat je daar zo gigantisch veel puisten van krijgt. Anders was ik ook gegaan voor test e en mast e voor 10 weken.

Mijn eerste is 1,5 geleden en dat was 250 test en 200 deca

Dit zou mijn nieuwe kuur moeten worden voor over een 4 weken. Samengesteld met hulp van G21, Thanks bro!!

Ik weet nog niet zeker of ik wel de clenbuterol zal gebruiken maar zonder de clenbuterol zou onderstaande hem worden. Alleen weet dan niet zeker of ik goed uitkom met de T3?

Wat denken jullie ervan? Iemand op of aanmerkingen want dan hoor ik het graag.

mmm :)

zou nog even het een en ander aanpassen..

week 6-10: winstrol 40mg ed
week 12-?: 20mg nolvadex (zal volstaan) evt. nog iets langer doortrekken.
week 8-12: HCG 500IU 2 x in de week

als alternatief op de clen zou je ook kunnen kiezen voor ephidrine of een andere fatburner!

grtz

als alternatief op de clenbuterol zou je ook kunnen kiezen voor ephidrine of een andere fatburner!

grtz

Mooie cuttingscycle!!! Geeft Masteron zoveel meer puisten dan de Winstrol?

toch wel ja! ..ik zou zelf wel masteron boven winny verkiezen, maar dat is een persoonlijke keuze van Topicstarter!

Ik ben zelf ook altijd voor de winstrol gegaan maar ga van de zomer voor de Masteron. Zou wel klote zijn als je in de zomer met veelpuisten rond loopt...

Als je zoekt op Masteron zal je het vinden. Kunt het ook Jack den Bels vragen. Die heeft ervaring met masteron en heerlijke puisten.

Daarom ga ik voor winny omdat ik een hekel heb aan puisten!!

@ JP79 de een is er natuurlijk gevoeliger voor als de ander! het zijn met name dikke onderhuidse (pijnlijke) puisten..niet per definitie heel veel...haha heb ik je al bang gemaakt..

@ JP79 de een is er natuurlijk gevoeliger voor als de ander! het zijn met name dikke onderhuidse (pijnlijke) puisten..niet per definitie heel veel...haha heb ik je al bang gemaakt..

Nee had het al vaker gehoord en paar puisten hoort erbij. Maar jongen bij onsd op de sportschool die had zijn hele rug/schouders onder. Niet normaal!!! Kwam door de Masteron. Kijk de zomer komt eraan mag het shirtje weer uit en dan moet ik niet helemaal onder de dikke puisten zitten. Van Winstrol heb ik er een beetje last van maar niet zo erg...

Nee had het al vaker gehoord en paar puisten hoort erbij. Maar jongen bij onsd op de sportschool die had zijn hele rug/schouders onder. Niet normaal!!! Kwam door de Masteron. Kijk de zomer komt eraan mag het shirtje weer uit en dan moet ik niet helemaal onder de dikke puisten zitten. Van Winstrol heb ik er een beetje last van maar niet zo erg...

dan zal het allemaal wel meevallen..schoon eten en veel water drinken om het leed te beperken..maar goed dat is de basis van je cut-kuur!

jaaa masteron lekker werkt goed maar ja zoals al gezegd heb ik dus wel veel last van puisten en wilde voor de zomer weer masteron gaan gebruiken maar daar ga ik even goed over na denken want met winstrol heb ik dat niet ....maar aan de andere kant in de zomer drogen ze wel sneller uit dus....
@topicstarter ik zou de test op 500 mg zetten verders veel succes

Clen heeft na 0.12 geen meerwaarde

als alternatief op de clenbuterol zou je ook kunnen kiezen voor ephidrine of een andere fatburner!

grtz
waarom tot week 10 en niet tot 12?
t3 hoeft naar mijn mening niet opgebouwd te worden als je zon lage dosering gebruik....als je stukkie hoger gaat is het pas van belang, omdat je anders erge koppijn kan krijge.....

grtz

Je zegt dat 20mg wel zal volstaan, maar is dit niet een beetje te weinig na deze kuur met Testo en Tren??

Je zegt dat 20mg wel zal volstaan, maar is dit niet een beetje te weinig na deze kuur met Testo en trenbolone??

Nee, daarom zegt ie ook desnoods langer doortrekken.
En wat betreft masteron, valt wel reuze mee qua puistjes.
Een goede combi zonnebank en HGH en je hebt nergens last van:D

Ik ga het lot toch maar niet tarten denk ik met de masteron.. ;)

En wil iemand aan de prijsvraag meedoen: Wat zal ik pakken met deze kuur, en zal ik wel of niet dalen in vetpercentage, en zo ja met hoeveel %? ;)

Ik ga het lot toch maar niet tarten denk ik met de masteron.. ;)

En wil iemand aan de prijsvraag meedoen: Wat zal ik pakken met deze kuur, en zal ik wel of niet dalen in vetpercentage, en zo ja met hoeveel %? ;)

ik gok op wel
anders zou je toch iets verkeerd moeten doen denk ik (zoals Supersize Me willen imiteren met je voedingsschemaofzo:p )

veel succes, ziet er heel netjes uit!

waarom tot week 10 en niet tot 12?
t3 hoeft naar mijn mening niet opgebouwd te worden als je zon lage dosering gebruik....als je stukkie hoger gaat is het pas van belang, omdat je anders erge koppijn kan krijge.....

mmm..T3 tot week tien ivm nog redelijk hoge androgeenlevels --> hoge eiwitsynthese/metabolisme..aangezien je schildklier ong. 10dgn nodig heeft om weer op baseline te zitten lijkt me dit een mooie gelegenheid om zn volledige functionaliteit tijdens zn nakuur weer tot zn beschikking te hebben ivm herstel!

verder heeft topicstarter nog geen ervaring met T3, zodoende vind ik dat hij behouden moet opbouwen, wellicht iets sneller of met grotere stappen idd!

Terug
Naar boven