MuscleMeat

Nieuwe kuur Winstrol Only

Mattjo

Dutch Bodybuilder
Waardering
17
Lengte
1m80
Massa
80kg
Vetpercentage
15%
Beste BB's.

Hier mijn tweede kuur.
De eerste was dianabol(goed ervaringen mee).
Nu ga ik voor 6 weken winstrol.(50MG/dag)
Stats: 1,79m, 79kg. 15% vetgehalte.

Doel: Iets lager vetgehalte, 2 tot 4 kg's bijkomen.

Supplementen: Visolie caps
Creatine
Dieet whey
Adam multivit
Omega 3-6-9.
Voeding gevarieerd op hoog eiwitgehalte, lage khooly's en vetten.

Training: Maandag: Borst/tri + 45min lopen buiten.
Dinsdag: Benen/buik
woensdag: Schouders/buik + 45 min lopen buiten.
Donderdag: Rust
Vrydag: Rug/biceps + 45min lopen buiten
Zaterdag: voetbal
Zondag: rust

Nog klein vraagje die ik me al tijdje afvroeg. Test je positief bij een drugstest van de politie?

Alle verdere tips altijd welkom.

Laatst bewerkt:
Helemaal offtopic maar winstroll en creatine gaat dat wel beetje samen?

dacht juist dat je tijdens je kuur geen creatine moest gaan gebruiken omdat je anders knetterveel vocht vasthoud ( is een gedacht dus correct me if im wrong )

Waarom 2 dagen achter elkaar buik, en daarna niet meer?
Waarom omega 6 en 9?

En over de test bij de politie... Bedoel je als je zelf politieman bent en een onaangekondigde test krijgt, of als je als burger wordt getest door de politie? Dat kan ik je niet met zekerheid zeggen, maar ik kan wel beredeneren waarom het niet zo zou zijn. Een dopingtest loopt op in de duizenden euro's, terwijl een drugstest veel goedkoper is. Het lijkt mij dan niet logisch als de politie daar ook op test, ook omdat het minder erg is dan als jij bijvoorbeeld aan de coke zit.

Helemaal offtopic maar winstroll en creatine gaat dat wel beetje samen?

dacht juist dat je tijdens je kuur geen creatine moest gaan gebruiken omdat je anders knetterveel vocht vasthoud ( is een gedacht dus correct me if im wrong )

winstrol houdt geen vocht vast, nog zou ik na de kuur creatine gebruiken aangezien je krachtverlies dan langzamer afbouwt.

- maak je niet druk om die drugstest :p
- omega 3 is essentieel, 6 ook maar die haal je voldoende uit je voeding, 9 is niet essentieel. Dit betekent dat visolie, en eventueel olijf-/lijnzaadolie genoeg is.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt jongens voor de verdere info!
Ik houd jullie op de hoogte :-)

Ben benieuwd. Wanneer ga je beginnen?

Stel dat je werkgever je bloed test naar aanleiding van bvb een arbeidsongeval of een beroepsfout ofzo, zou dat dan zichtbaar zijn in je bloed? (of zou er niet op getest worden?)
en verschilt de zichtbaarheid naargelang of je pillen of intramusculair toedient?

Product iets later afgeleverd.
Nu heb ik nieuw werk en moet ik volgende maand naar de medische keuring(oa urinestaal)
Zou ik het riskeren om al te beginnen met de kuur?

Mag ik vragen hoe de dianabol kuur beviel?
Hoeveel kg's heb je gepakt en overgehouden?
Enige bijwerkingen gehad?
Waarom dit keer winstrol ipv dianabol?

Wat Blight zegt, ik ben ook benieuwd.

Waarom zouden ze testen op AAS ? Welk bedrijf ga je werken,

Telenet :cool:

---------- Post toegevoegd Thu 4 Oct 2012 om 13:39 ----------

Mag ik vragen hoe de dianabol kuur beviel?
Hoeveel kg's heb je gepakt en overgehouden?
Enige bijwerkingen gehad?
Waarom dit keer winstrol ipv dianabol?

4kg aangekomen in 4weken. Ging niet perfect, ziek geworden tijdens de kuur.
Ik gainde wel veel kracht, en zag er wat harder uit. Maar ik vond zelf dat ik er ook wat vettig uitzag.
Had last van hoofdpijn veel, ondanks ik 2a3Liter water per dag dronk.
Omdat ik nu wel wat vet wil verliezen.

Telenet :cool:

---------- Post toegevoegd Thu 4 Oct 2012 om 13:39 ----------

4kg aangekomen in 4weken. Ging niet perfect, ziek geworden tijdens de kuur.
Ik gainde wel veel kracht, en zag er wat harder uit. Maar ik vond zelf dat ik er ook wat vettig uitzag.
Had last van hoofdpijn veel, ondanks ik 2a3Liter water per dag dronk.
Omdat ik nu wel wat vet wil verliezen.
2-3 liter water per dag is niet zoveel he, tenzij je daarnaast nog 2 liter melk/iets anders drinkt natuurlijk :p

Vandaag begonnen met 40MG.
Super training gehad. Zal nog niet door de winstrol komen, maar de flow! ;)
Het merk is van extreme power labs.

Ik hou jullie op de hoogte.

Beste BB's.

Nog klein vraagje die ik me al tijdje afvroeg. Test je positief bij een drugstest van de politie?

In België gebruikt de politie sinds kort speekseltesten voor de opsporing van drugs in het verkeer. Als ze je onderwerpen aan zo'n test, zal je wss positief testen, gezien er ook op anabole middelen wordt getest.
Echter, de kans dat je aan een test wordt onderworpen is niet echt groot. Je moet immers eerst verschillende symptomen vertonen uit de checklist eer ze je effectief aan een controle mogen onderwerpen. (bvb verwijdde/ vernauwde pupillen, geur van drugs in de wagen, aantreffen van drugs in de wagen, enz...)
Een weigering van de speekseltest lijdt altijd tot een bloedproef. (deze wordt onmiddelijk op de plaats zelf afgenomen door een dokter die ze opbellen). De bloedproef kan niet geweigerd worden. (desnoods hangen ze je vast)
Een speekseltest is redelijk duur, en er zijn verschillende zone's die niet over de testen beschikken, of er niet voldoende opgeleid personeel voor hebben.
Positief testen resulteert in een onmiddelijke intrekking van het rijbewijs (je mag je auto dus laten staan) en een PV druggebruik. je zal dus zowiezo voor de correctionele rechter moeten verschijnen.

Laatst bewerkt:
In België gebruikt de politie sinds kort speekseltesten voor de opsporing van drugs in het verkeer. Als ze je onderwerpen aan zo'n test, zal je wss positief testen, gezien er ook op anabole middelen wordt getest.
Echter, de kans dat je aan een test wordt onderworpen is niet echt groot. Je moet immers eerst verschillende symptomen vertonen uit de checklist eer ze je effectief aan een controle mogen onderwerpen. (bvb verwijdde/ vernauwde pupillen, geur van drugs in de wagen, aantreffen van drugs in de wagen, enz...)
Een weigering van de speekseltest lijdt altijd tot een bloedproef. (deze wordt onmiddelijk op de plaats zelf afgenomen door een dokter die ze opbellen). De bloedproef kan niet geweigerd worden. (desnoods hangen ze je vast)
Een speekseltest is redelijk duur, en er zijn verschillende zone's die niet over de testen beschikken, of er niet voldoende opgeleid personeel voor hebben.
Positief testen resulteert in een onmiddelijke intrekking van het rijbewijs (je mag je auto dus laten staan) en een PV druggebruik. je zal dus zowiezo voor de correctionele rechter moeten verschijnen.

Inderdaad, zoiets had ik ook verwacht.
Ik dacht zelfs dat deze op de meeste plaatsen op waren die speekseltesten.

Bon , vandaag 4e dag bezig.
Ben nu naar 50MG gegaan.
Geen neveneffecten. Voel er nog niet echt veel van helaas.

Winny is best lomp voor de lever, moet je niet iets van lever protectie erbij slikken?

Terug
Naar boven