AndroidHealthClinic

nieuwe kuur

vet

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m78
Hallo

Wil binnenkort weer eens een kuur gaan doen.
1.78
83 kg
10%
Kuur ervaring: test 750mg/week, dbol 30mg/dag, deca 400mg/week

Had in gedachten:

1-4 50mg anadrol ed
1-6 75mg tren eod
1-6 100mg prop eod
7-9 clomid (mischien nolvadex)

Heb nog wat arimidex liggen voor het geval dat, had met test,deca,dbol weinig last van vocht.

Dieet:+/-4500 kcal, zit voor onderhoud op 3700

Doel is vooral kracht opbouwen.
Wat denken jullie ervan?

Sorry, maar je kuur ziet er niet uit..

6 weken is veels te kort voor een degelijke kuur, na 6 weken begin je pas aardig te groeien! Je moet altijd van 10-12 weken als uitgangspunt nemen.
Anadrol zou ik ook skippen.

Levrone@

Als je de oxy switcht met stromba heb je wel een lekker kuurtje hoor bro..Stromba ook op 6 weken houden dan gaat het best lukken..

D.W.

Wou net zeggen 6 weken met dit kuurtje is echt wel ok..allemaal kortwerkende esters en idd oxy laten vallen en winstrol is idd een goede goede vervanger...zou alleen wel wat hcg aanschaffen

4cc

• Topic Starter Topic Starter
Waarom de oxy laten vallen, werkt snel met veel krachttoename.
En die zes weken heb ik gekozen omdat ik nog nooit na week 6 nog wat aangekomen ben ook niet met langwerkende esters, vreemd maar waar. Heb zelfs het idee dat na ongeveer 6 weken je bijwerkingen pas echt beginnen te komen oa haaruitval.
Ook werkt de tren al vanaf week 3 heb ik gehoord. En 10-12 wkn eod injecties denk niet dat ik dat trek.
Maar ik ga die winstrol eens in overweging nemen.
HCG in de nakuur ga ik wel doen, goed idee.

maak er 8 week van dat is een stuk beter. 6 lijkt me te kort. test prop 8 week tren en winstrol 6 week. oxy werk wel snel maar je houd er weinig van over. ken iemand die won met een oxy deca kuur 16kg paar maand later had hij nog 2 kg over dat zegt genoeg volgens mij

Zijn doel is kracht opbouwen... en dat gaat beter met oxy volgens mij?

met tren en winny heb je ook een hele goede kracht toename en er staat voornamelijk kracht dus wat kwaliteit spiermassa erbij vind hij vast ook niet erg en met oxy krijg je kwaliteitsspiermassa

4cc

van tren word je ****ing sterk oxy heb ik nog nooit gehad. maar als je tren verglijkt met dianabol en test en deca. word je van tren het sterkste

• Topic Starter Topic Starter
Van oxy wordt gezegd dat het qua krachttoename nog sterker is dan tren. :) en ik wordt er super gemotiveerd van als ik snel iets merk.

"met oxy krijg je kwaliteitsspiermassa" Je bedoelt waarschijnlijk winstrol, toch?
Ben met winstrol bang voor mijn gewrichten.

Hou er zelf van om zo nu en dan te maxen, maar denk dat ik dat voorlopig maar niet ga doen. Wat raden jullie aan als ondergrens van het aantal reps, zat zelf te denken aan 6.

Klopt bedoelde geen kwaliteitsspiermassa met oxy

4cc

Terug
Naar boven