AndroidHealthClinic

Nieuwe kuur

Tim van wijnen

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
92kg
Vetpercentage
14%
Mijn laatste kuur was:

250mg Test E 1/12
500mg Primo 1/12
50mp Winstrol 1/6

Ik zit nu in een bridge naar mijn volgende kuur, ik had het volgende in gedachten:

500 Test E 1/12
600 Mast 1/12
300/400? Bold 1/12
50mg Turinalon 1/6

Ik ben nog lichtelijk aan het twijfelen omdat ik gyno gevoelig ben, toen ik de test op 250 had heb ik niks gemerkt van gyno.
Mijn idee was dat de mast het oestrogeen laag zal houden dus het wel zou kunne, in een aantal logjes heb ik gelezen dat veel mensen 50 mg proviron erbij pakken maar op internet staat dat dit de orale vorm van mast is dus weetniet of dit nog nodig is?

Hoe denken jullie erover?

gaat mijn 3de kuur worden.

Waar bridge je op en waarom bridge je?

Provi is niet de orale versie van mast.

Bold moet je hoger doseren.

Turinabol zou ik vervangen met winny. En 3 tot 4weken nemen.

• Topic Starter Topic Starter
bridge op 125mg test.

hoeveel zou je de bold zette?

Proviron er nog bijnemen ivm gyno?

Bold minimaal op 600, liever nog meer.

Ik neem altijd provi, overal bij.

Waarom bridge je en ga je niet off?

Haha jaa weeg nu rond de 91 en wil gewoon zsm na de 100 om kort te zijn haha

Maar met de mast en provi minimaliseer ik de kans op gyno toch aanzienlijk ofniet (ivm gyno gevoeligheid)?

Haha ja ik ben zeker van de lange kuurtjes. Alleen nog niet zo van het bridgen. Misch wel in de toekomst.

Ja provi kan wel gyno voorkomen.

Lol, gaan we weer.

Even een kleine greep uit de bijwerkingen van Proviron:

Mogelijke bijwerkingen (o.a.)

Borstvorming (= gynaecomastie) en andere vrouwelijke kenmerken (= feminisatie)

Erectie, langdurige (= priapisme) en andere vormen van coïtusuele over-stimulatie

Geslachtsrijping, voortijdige; bij jongens die nog niet in de pubertijd zijn (= prepuberaal), waarbij vaker erecties optreden dan normaal en de lichaamsgroei wordt afgeremd

Vochtophoping (= oedeem), bij hoge doseringen of langdurig gebruik

Water- en elektrolyten, vasthouden in het lichaam (= retentie), bij hoge doseringen of langdurig gebruik

huh? Proviron gaat borstvorming toch juist tegen?

DHT is het conversie-product van testosteron en het 5-alfa-reductase enzym, het resultaat is een hormoon dat 3 tot 4 keer zo androgeen is en is structureel niet in staat is om te aromatiseren naar oestrogeen.

Dat betekent dat wanneer het samen met testosteron (of een andere aromatiseerbare steroïde) wordt toegediend, het voorkomt dat er oestrogeen opgebouwd wordt in het lichaam, omdat het vrij krachtig bindt aan het aromatase enzym, waardoor het verhindert dat andere steroïden met dit enzym kunnen interageren en oestrogeen vormen.

Ja ik geloof dit ook niet hoor. Ook het stuk van vocht vast houden is raar.

Proviron (DHT) bind met SHBG, waardoor er meer vrije testosteron vrij komt.

Meer vrije testosteron is geen dht. Maar vrije testosteron...

Snappie um nu?

Ik ben niet zo thuis in al die lastige termen maar wat ik lees is dat het een testosteron maakt wat niet kan aromatiseren?

Maar dat klopt dus niet volgens jou?

maar dan staat proviron op elke site dus fout beschreven? (de eigenschappen)

Je moet verder lezen dan alleen de eerste paar regels.

En er staat inderdaad een hoop bullshit op internet, niet alles wat je leest klopt.

Nog 1 keer dan.

Proviron is een DHT (kan inderdaad niet aromatiseren).

Maar wat doet Proviron?

Word gebonden met SHBG. En zodra dit is gebonden... komt er meer vrije testosteron in je lichaam.

Dus de DHT (wat niet kan aromatiseren) veroorzaakt meer vrije testosteron (wat wel kan aromatiseren).

Vandaar bovenstaande bijwerkingen.

aaah oke man dankjewel voor je info dan!

Dan moet ik maar hopen dat de mast het oestrogeen laag gaat houden.

www.ergogenics.org lees maar wat je nog meer kan doen om op natuurlijke wijze oestrogeen te verlagen.
Rechts is een zoekfunctie.

Ja ik snap je punt, maar toch is het een ai. Hoe dan ook, ik heb vannacht/vandaag nog niet geslapen dus ben er ff niet meer helemaal bij. Kga mn bed in.

xx

dankjewel.

Hehe weltruste man:p

Hehe net wakker, nu snel naar mn werk. Pff ik haat mn leven soms ;)

kuur ziet er lekker uit als je de bold op 400-600 houd. Turinabol lijkt me nutteloos maar ach misschien beter anavar of dianabol

Terug
Naar boven