XXL Nutrition

nieuwe kuur

wilbert66

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
115kg
Vetpercentage
18%
hey,

begin volgende maand begin ik met de volgende kuur
750mg test enh week1-14
600 tren enh week1-12
600 masteron enh week1-12
t3 50mcg elke dag

wat vinden jullie van deze kuur ...misschien de test verlagen of kan dit wel... graag jullie mening erover

denk dat tren tot 8/10 weken genoeg is bij mij is dan al de rek er van uit en denk al helemaal op 12 weken

hey,

begin volgende maand begin ik met de volgende kuur
750mg test enh week1-14
600 tren enh week1-12
600 masteron enh week1-12
t3 50mcg elke dag

wat vinden jullie van deze kuur ...misschien de test verlagen of kan dit wel... graag jullie mening erover

Misschien wat meer info zoals kuur ervaringen?

• Topic Starter Topic Starter
heb al de nodige ervaringen met as....kuurtje met test en deca ...kuurtje met test en masteron...laatste kuur was 500 test enh en 400 tren enh...ging er erg goed op...dat is nu 5 maanden geleden ...wil nu een combi van de 3 gaan pakken maar wil wel men libido behouden :rolleyes:

heb al de nodige ervaringen met as....kuurtje met test en deca ...kuurtje met test en masteron...laatste kuur was 500 test enh en 400 tren enh...ging er erg goed op...dat is nu 5 maanden geleden ...wil nu een combi van de 3 gaan pakken maar wil wel men libido behouden :rolleyes:

Ok maar dat wist ik niet ;) dan is het prima te doen, mijn libido gaat juist omhoog van tren ben niet meer stoppen dan. Wel test hoger dan tren houden als je weet dat je last gaat krijgen kan je altijd tren iets zakken of test hoger,alleen weet ik dat veel mensen daar geen voorstander van zijn. Misschien mast eruit vind ik zelf geen meerwaarde omdat je al tren hebt maar dat is mijn mening:p knalze

Terug
Naar boven