MuscleMeat

Nieuwe kuur

Muscless

Cool Novice
Waardering
8
Lengte
1m90
Massa
92kg
Vetpercentage
10%
Goedemiddag ik ga beginnen met een nieuwe kuur doel is voornamelijk massa aanzetten. Ik ga test 300 npp 200 e3d zetten voor 10 weken. Is dit een acceptabele duur voor shorte esters?

300 test p elke 3 dagen? Handig als je het iets duidelijker zou verwoorden

• Topic Starter Topic Starter
test e

E5D zou ik dan doen

Wat is er mis met 3ml test e verdelen over 3 injecties??? Hij zet toch al npp. Is alleen maar voordelig voor je bloedwaarden;)

Voordelig voor je bloedwaarden.
Nee oke...

Als je toch al moet prikken..

En wat wordt het volgende advies? Test E EOD prikken omdat men toch al moet prikken? Want daar gaat het nu al heen.
Logica van likmevessie.
waarom zou het dan NIET nuttig zijn volgens jou?
als je 3ml test in de week moet zetten. en ipc al 3x per week prikt voor npp..... waarom zou je dan niet je testosteron verdelen over deze injectiemomenten????

waarom zou het dan NIET nuttig zijn volgens jou?
als je 3ml test in de week moet zetten. en ipc al 3x per week prikt voor npp..... waarom zou je dan niet je testosteron verdelen over deze injectiemomenten????
Als ik dat uit moet gaan leggen.....
Het is test E he...geen prop..

test e kan prima eod

Ja en kan ook elke dag en prop kan ook prima elke week.. En je kan ook een paasei in je anus doen..
Dat iets kan betekend niet dat er over nagedacht is. Een enanthaat is niet voor niets een enanthaat.
Tren rage?
Nee hoeft inderdaad niet per se. Maar zal eerder voordelig zijn dan nadelig;) is geen extra moeite voor ts so why not...

Ik zet ook test 3x in de week. Gaat prima

Ik zet ook test 3x in de week. Gaat prima
Ja natuurlijk gaat het prima. 5x per dag gaat ook prima. Het gaat om de basale notie van de genomen ester.
3x per week wordt al bijna om de dag. De frequentie waarop prop genomen wordt.
Waarom? Precies, de ester.
Tren rage?
Nee hoeft inderdaad niet per se. Maar zal eerder voordelig zijn dan nadelig;) is geen extra moeite voor ts so why not...
Welk voordeel volgens jou?
En ga het alsjeblieft niet hebben over stabielere bloedwaarden :)

Laatst bewerkt:
Ja natuurlijk gaat het prima. 5x per dag gaat ook prima. Het gaat om de basale notie van de genomen ester.
3x per week wordt al bijna om de dag. De frequentie waarop prop genomen wordt.
Waarom? Precies, de ester.

Welk voordeel volgens jou?
En ga het alsjeblieft niet hebben over stabielere bloedwaarden :)
Als je dat geen voordeel vindt zullen we het hier niet over eens worden :p

Terug
Naar boven