XXL Nutrition

nieuwe kuur

showfreak

Cool Novice
Waardering
18
Lengte
1m85
Massa
80kg
Vetpercentage
12%
Hey allemaal ik heb een vraag ik wil me volgende kuur doen 12 weken
750 test e
500 Mast e
400 deca

Maar ik zat er aan te denken misschien de eerste 4 weken als kickstart 400 test p en 400 tren a te doen maar is dat handig als je blast cruise wil gaan doen want blijf toch ongeveer jaar on

Als je een jaar on gaat doet is een kickstart een beetje overbodig, maar goed, ik snap wel dat je lekker snel wil knallen natuurlijk.
Ik zou de kickstart dan niet zo hoog doseren en zo lang nemen, maar gewoon 200mg test prop en 200mg npp de eerste 2-3 weken nemen.

Deca kickstarten met tren a vind ik vreemd en wat ik uit mijn mailwisseling met Big Cat van laatst begreep kan je deca en tren beter niet combineren. Ik had hem gevraagd over t3 gebruik bij tren en deca.

Big Cat zei:
Tren weinig effect op schildklier, verlaagt beetje de conversie van T4
naar t3. Maar tren verhoogt ook prolactine niet.
Deca is progestageen, kan wel prolactine verhogen, maar
onderdrukt het effect. Enige gevaar is gaan van test/deca direct op tren,
omdat met estro/progestro prolactine stijgt maar inactief is, maar dan
naar lage estro gaan met een milde PR blocker als tren, kan het aanwezige
prolactine activeren en tot lactaties leiden. Maar ook dat moet zichzelf
normaal oplossen na week of twee.

Als je een jaar on gaat doet is een kickstart een beetje overbodig, maar goed, ik snap wel dat je lekker snel wil knallen natuurlijk.
Ik zou de kickstart dan niet zo hoog doseren en zo lang nemen, maar gewoon 200mg test prop en 200mg npp de eerste 2-3 weken nemen.

Deca kickstarten met tren a vind ik vreemd en wat ik uit mijn mailwisseling met Big Cat van laatst begreep kan je deca en tren beter niet combineren. Ik had hem gevraagd over t3 gebruik bij tren en deca.
ik ben juist fan van tren en deca samen.. love it! :-) (die kickstart met tren-a snap ik zelf ook niet btw.. zou dan npp pakken idd)

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou de kickstart dan niet zo hoog doseren en zo lang nemen, maar gewoon 200mg test prop en 200mg npp de eerste 2-3 weken

Ja ik dacht zelf ook dat ni nodig was maar precies wat jij zegt gewoon knallen wil wel het meesten uit een jaar halen dus denk dat ik doe wat jij zei ff npp bestelen komt het goed bedankt iedergeval

Terug
Naar boven