AndroidHealthClinic

nieuwe kuur

fever

Novice
Waardering
0
kan er mij iemand vertellen hoeveel tijd er tussen 2 kuuren moet zijn ik zou graag aan mijn tweede kuur beginnen het is nu 2 maanden geleden dat ik gekuurd heb met spectriol

Time on +nakuur =timeoff

ik zelf hou altijd na de nakuur min. een half jaar voor ik weer begin... sommige zeggen time on is time off andere 3/4 maanden... maar ik denk dat met het half jaar je receptoren wel weer lekker reageren op de gear...en je dus uiteindelijk meer bij komt wanneer je te korte pauze's houd...

grt eddy

Ik ben het ook wel eens met IKKE.

zorg er zeker voor dat je eerst bloed laat trekken en dat alles inorde is met je eigen hormoonproductie , dan kan je gaan nadenken over een nieuwe kuur.

peuters zei:
zorg er zeker voor dat je eerst bloed laat trekken en dat alles inorde is met je eigen hormoonproductie , dan kan je gaan nadenken over een nieuwe kuur.

Helemaal goed! Alleen dan moet je dit ook vóór je kuur hebben gedaan, anders weet je nog niet ofdat je lichaam helemaal hersteld is en terug op zijn natuurlijke balans is...

2hard2die zei:
Helemaal goed! Alleen dan moet je dit ook vóór je kuur hebben gedaan, anders weet je nog niet ofdat je lichaam helemaal hersteld is en terug op zijn natuurlijke balans is...

miss niet maar je kan wel controleren of je weer gezonde bloedwaardes hebt

Terug
Naar boven