MuscleMeat

Nieuwe laptop kopen

Buffalo Billy

Advanced Bodybuilder
Waardering
85
Lengte
1m76
Massa
100kg
Hey, ben op zoek naar nieuwe laptop met wat meer pit en een degelijke videokaart. Budget ongeveer 600 euro.

Ik kwam op deze uit, http://tweakers.net/pricewatch/310993/acer-aspire-5755g-52456g50mn.html nu vraag ik jullie of ik een beetje waar voor mijn geld krijg, of dat er misschien nog andere sites/dingen zijn waar ik eerst beter naar kan kijken.

Mvg, Bill.

EDIT; krijg hier trouwens ook een laptoptas (twv 25e) bij en 1 jaar norton (twv 45e)

Laatst bewerkt:
Goeie keus, dedicated video kaart is belangrijk en die zit erin. Je kunt evt. nog even een aanbieding zoeken van eentje met wat meer shops.

• Topic Starter Topic Starter
Nou ja ben eigenlijk klaar om te bestellen, iemand nog een laatste tip? :p

Acer is sowieso bagger

Hey, ben op zoek naar nieuwe laptop met wat meer pit en een degelijke videokaart. Budget ongeveer 600 euro.

Ik kwam op deze uit, http://tweakers.net/pricewatch/310993/acer-aspire-5755g-52456g50mn.html nu vraag ik jullie of ik een beetje waar voor mijn geld krijg, of dat er misschien nog andere sites/dingen zijn waar ik eerst beter naar kan kijken.

Mvg, Bill.

EDIT; krijg hier trouwens ook een laptoptas (twv 25e) bij en 1 jaar norton (twv 45e)

Echt een k*t ding.
Ik heb hem zelf ook, na ongeveer 1 jaar, gewoon goede zorg, nooit laten vallen of iets in die trend, geen virus niks, viel hij bij het spelen van een spel of het kijken van een serie/film op het internet (streamen) uit van de hitte.
Naar de Dixons gebracht, waar ik hem ook had gekocht, en die vertelde mij dat ik 36 maanden garantie had, maar omdat ik hem al 15 maanden had moest ik 15/36e zelf betalen (wat een constructie..) uiteindelijk kwam dat neer op 300 euro kosten voor mijzelf, ofterwijl 50% van de laptop.
Zou als ik jou was echt een iets duurdere kopen, want uiteindelijk gaat dit ding je meer kosten qua reparatie etc..

• Topic Starter Topic Starter

...

...en wat is dan wel een goed merk :rolleyes:. Wat is er slecht aan?

Echt een k*t ding.
Ik heb hem zelf ook, na ongeveer 1 jaar, gewoon goede zorg, nooit laten vallen of iets in die trend, geen virus niks, viel hij bij het spelen van een spel of het kijken van een serie/film op het internet (streamen) uit van de hitte.
Naar de Dixons gebracht, waar ik hem ook had gekocht, en die vertelde mij dat ik 36 maanden garantie had, maar omdat ik hem al 15 maanden had moest ik 15/36e zelf betalen (wat een constructie..) uiteindelijk kwam dat neer op 300 euro kosten voor mijzelf, ofterwijl 50% van de laptop.
Zou als ik jou was echt een iets duurdere kopen, want uiteindelijk gaat dit ding je meer kosten qua reparatie etc..

Oké dat zuigt, maar ja iedere laptop kan naar de t*ring lopen.

Wat maakt Acer zo'n slecht merk?

Laatst bewerkt:
Samsung is goed, HP is goed en sony ook

ben benieuwd wat iedereen zegt... heb ook nog een nieuwe laptop nodig en die Samsung ziet er wel goed uit.

Beter neem je iets wat wat duurder is, laat doe goedkope prullen maar liggen want niets dan miserie mee.

Ik zag een reactie van Big T staan.. ik dacht hij adviseert Apple weer haha :o

Als je het geld voor over hebt zou ik een Ultrabook nemen

Terug
Naar boven