XXL Nutrition

Nieuwe laptop:

MacB

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
6
http://kieskeurig.nl/product/E8ECA2D6EF389ED9C12573C600475E9B.htm

ik twijfel om deze HP te kopen, budget ligt rond de 750e.
E8ECA2D6EF389ED9C12573C600475E9B_big.jpg

of heeft iemand nog een beter idee? kan zelf weinig GOEDE alternatieven vinden...

HP is qua prijs/kwaliteit 1 vd beste voor laptops imo...
waaraan twijfel je dan? deze is toch aardig up-to-date

hp is idd een goeie kwaliteit.
compaq ook, maar dat is hp geworden. (al vraag ik me af waarom ik toch nog af en toe nieuwe compaq's zie staan)
zelf koop ik liever niks anders meer

en ibm wat rawplayer zegt is wel de laaste wat ik zou kopen.
volgens had kassa er ook eens een uitzending erover

deze is indd een goede keus.
ibm laptops bestaan trouwens niet meer, ze hebben hun mobiele divisie verkocht en ze noemen tegenwoordig lenovo en ik ben er wel tevreden mee :)

Ik zou voor een Acer gaan, ziet er wel niet gelikt uit maar veel betere prestaties voor bijna hetzelfde geld.
En als je er eens wat mee hebt wordt het echt stukke beter en sneller opgelost dan bij HP dan kan je zomaar je Laptop 2 maanden kwijt zijn.
Ik zou gaan voor dit type:

http://kieskeurig.nl/product/53EDBD60A52437DEC12573720031A65F.htm

Ten eerste veel snellere processor vanwege 4mb cache en 2.0 Ghz
Wireless Pre N
Bluetooth
Grafisch gewoon super
HDMI
250GB HDD

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou voor een Acer gaan, ziet er wel niet gelikt uit maar veel betere prestaties voor bijna hetzelfde geld.
En als je er eens wat mee hebt wordt het echt stukke beter en sneller opgelost dan bij HP dan kan je zomaar je Laptop 2 maanden kwijt zijn.
Ik zou gaan voor dit type:

http://kieskeurig.nl/product/53EDBD60A52437DEC12573720031A65F.htm

Ten eerste veel snellere processor vanwege 4mb cache en 2.0 Ghz
Wireless Pre N
Bluetooth
Grafisch gewoon super
HDMI
250GB HDD

Student_HvA_3456: Ik heb de laptop nu zo'n vier maanden in bezit. En hij gaat nu ter reparatie naar de Acer fabriek. reden: hij doet absoluut niets meer. Waarschijnlijk een ernstig probleem met de voeding. Het is dus niet zo dat hij niet opstart...Hij gaat gewoon niet meer aan. een prachtig vormgegeven hoopje niets...

Verder ben ik niet tevreden over de volgende punten:
De bouwkwaliteit laat te wensen over. De rechterkant van het frame van mijn beeldscherm, laat los.
De ventilaite is ondermaats. De laptop wordt erg heet bij veel en zwaar gebruik. Dit komt misschien ook, doordat het ventilatieraster deels aan de onderkant zit. Als je met je laptop op schoot werkt, dan sluit je dus een deel van de ventilatie af.

Toen hij het nog deed:
Vista home premium op dit model laat te wensen over!!!
- Willekeurig een blue screen.
- Zet je de laptop op "sleep", dan loopt hij vaak vast. De enige oplossing dan is uitschakelen en opnieuw opstarten.
-De reparatie bij een standaard garantie duurt tien tot vijftien dagen!!! terwijl in het garantie boekje staat: 5 dagen.

overall: Een ok laptop, als hij het doet en niet weer eens crashed. Ik voel me geripped en veel opdrachten voor mijn studie aan de Interactieve Media aan de HvA kan ik nu gewoon niet doen.

kben niet zo een fan van acer :P

Oh... jij kan het weten :rolleyes:

OT: Acer is zooi, spaar dan even door voor een lenovo(ibm).

Terug
Naar boven