Student_HvA_3456: Ik heb de laptop nu zo'n vier maanden in bezit. En hij gaat nu ter reparatie naar de Acer fabriek. reden: hij doet absoluut niets meer. Waarschijnlijk een ernstig probleem met de voeding. Het is dus niet zo dat hij niet opstart...Hij gaat gewoon niet meer aan. een prachtig vormgegeven hoopje niets...
Verder ben ik niet tevreden over de volgende punten:
De bouwkwaliteit laat te wensen over. De rechterkant van het frame van mijn beeldscherm, laat los.
De ventilaite is ondermaats. De laptop wordt erg heet bij veel en zwaar gebruik. Dit komt misschien ook, doordat het ventilatieraster deels aan de onderkant zit. Als je met je laptop op schoot werkt, dan sluit je dus een deel van de ventilatie af.
Toen hij het nog deed:
Vista home premium op dit model laat te wensen over!!!
- Willekeurig een blue screen.
- Zet je de laptop op "sleep", dan loopt hij vaak vast. De enige oplossing dan is uitschakelen en opnieuw opstarten.
-De reparatie bij een standaard garantie duurt tien tot vijftien dagen!!! terwijl in het garantie boekje staat: 5 dagen.
overall: Een ok laptop, als hij het doet en niet weer eens crashed. Ik voel me geripped en veel opdrachten voor mijn studie aan de Interactieve Media aan de HvA kan ik nu gewoon niet doen.