AndroidHealthClinic

nieuwe laptop

naturell

Huge Freak
Waardering
540
Lengte
1m86
Massa
85kg
Vetpercentage
15%
hoi,

Ik ben dus van plan om mij een nieuwe laptop aan te schaffen en dacht aan een sony vaio. Weet iemand hier soms of dit goede toestellen zijn?

Mijn ouders hebben er een, degelijk ding. Veel mensen op school bij mij hebben hem ook. Maar waar wil je em precies voor gebruiken?

• Topic Starter Topic Starter
Gewoon voor internetten (no shit :P), studies, downloaden enzo. Moet dus niet het meest performante en duurste zijn.

Top merken: Asus, Sony, Samsung, Toshiba, Medion

Slecht/Minder goed: Hp, Acer, Packerd Bell, Emachines

Niet dat dit alles zegt. Zoek een laptop met een goeie prijs/kwaliteit verhouding en het liefst van Asus, Samsung of Sony

Ik heb nu een asus en ben er niet echt tevreden over. Het is wel een vrij goedkope geweest misschien is dat de reden.
Hij is het helemaal aan het begeven :roflol: Per dag blokkeert hij zo'n twee keer zomaar, dan moet ik hem helemaal terug opstarten. Hij is ****ing traag nu en ik weet niet of het met de laptop te maken heeft, maar sinds kort sluit de browser zomaar :roflol:

Recover hem, dan ben je wss van al die problemen af.

recoveren? :scratch:

Alt F10, dan kan je hem opnieuw installeren.

Alles wat op je C schijf staat wordt weggegooid en hij installeert windows opnieuw. Zo lijkt het alsof je hem weer voor de eerste keer opstart.

Laatst bewerkt:
C schijf? :scratch: Sorry, ik ben een echte noob hierin :d

Ik denk dat ik hem ga recoveren. Misschien is het k*ttding dan van haar kwaaltjes af :thumbup: Maar wat word er nu juist verwijderd als ik dat doe?

Zie ook:

- [Link niet meer beschikbaar]
- http://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/pc+schoonmaken/
- [Link niet meer beschikbaar]
- http://www.compucor-pcdokter.nl/Traag_opstarten_oplossen_verhelpen_2.html

Zelfde wat je kan doen:
http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=33507

Als je, de pc 2 jaar lang niet onderhoud zitten er nog cookies op van 2 jaar terug. Je pc zal zo steeds langzamer worden. Grote kans, dat als je hem opnieuw installeert hij het gewoon weer prima doet. Weet niet hoe oud de asus is?
Maar om alleen een beetje te internetten en te downloaden heb je geen super snelle computer nodig. Valt iig te proberen, en als het werkt scheelt het je een hoop geld.
Succes!

---------- Toegevoegd om 22:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:59 ----------

Ik denk dat ik hem ga recoveren. Misschien is het k*ttding dan van haar kwaaltjes af :thumbup: Maar wat word er nu juist verwijderd als ik dat doe?

Gewoon alles wat op je C schijf staat.

Hij is twee jaar oud ongeveer. Ik ga het doen :cool:, bedankt voor de tips!

---------- Toegevoegd om 22:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:03 ----------

ff nog een vraagje, hoe exporteer ik de gegevens op de c schijf naar ergens anders. Ik heb wel geen externe harde schijf :(

Hij is twee jaar oud ongeveer. Ik ga het doen :cool:, bedankt voor de tips!

---------- Toegevoegd om 22:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:03 ----------

ff nog een vraagje, hoe exporteer ik de gegevens op de c schijf naar ergens anders. Ik heb wel geen externe harde schijf :(

Wat is het nou?

Anders Usb stick mss ?

Wat is het nou?

Anders Usb stick mss ?

geen, in Belgie zeggen we dat zo :o Nu ik eigenlijk rondkijk heb ik niet veel belangrijks staan. Misschien gewoon doen zonder kopieren van gegevens. Als ik later ontdek dat er wel iets belangrijks op stond ben ik wel ge****t:D

geen, in Belgie zeggen we dat zo :o Nu ik eigenlijk rondkijk heb ik niet veel belangrijks staan. Misschien gewoon doen zonder kopieren van gegevens. Als ik later ontdek dat er wel iets belangrijks op stond ben ik wel ge****t:D

Anders belangrijke documenten even uploaden op dropbox. Mits het geen grote hoeveelheden zijn, is dat een goeie optie.

http://www.dropbox.com/

Top merken: Asus, Sony, Samsung, Toshiba, Medion

Slecht/Minder goed: Hp, Acer, Packerd Bell, Emachines

Niet dat dit alles zegt. Zoek een laptop met een goeie prijs/kwaliteit verhouding en het liefst van Asus, Samsung of Sony

asus is idd vaak goed, toshiba ook!

kijk ook even of er stof in de fans zit, zo ver je kan zien en dat even uitblazen!

Hell no, ik wil geen stof over mijn gezicht :mad:

ik zal het zo ff doen bedankt.

Ik heb pas geleden ook me pc ge recoverd en hij werkt nou 10x beter.

Terug
Naar boven