MuscleMeat

nieuwe laptop

naturell

Huge Freak
Waardering
540
Lengte
1m86
Massa
85kg
Vetpercentage
15%
Ik wil een nieuwe laptop kopen, maar ik weet er niet echt veel vanaf dus misschien kunnen de kenners hier me adviseren. Mijn budget is 600-700 euro.

Wat ik belangrijk vind : lange batterij duur, redelijk snel. Ik moet niet de nieuwste hebben, daar heb ik ook niet het budget voor, maar wil wel de beste prijs/kwaliteitverhouding in mijn prijscategorie

Tips worden gewaardeerd, alvast bedankt!

oude laptop niet kunnen fixen? :)

lees je andere topic door, stonden de merkten tussen welke wel goed waren en welke niet :D

Tja, wat wil je er mee doen? Wil je er grafische spellen meespelen of wil je 2 harde schijven zodat je altijd een back up hebt. Als je wat meer info geeft kunnen we ook beter advies geven.

Wat doe je op je opleiding ermee als je die daarvoor koopt.

• Topic Starter Topic Starter
Nee, niets van spellen ofzo. Het moet helemaal geen grafisch wonder zijn. Eigenlijk moet vooral de batterijduur lang meegaan (las iets van dat 9cellen batterij lang meegaan, in welke laptops zitten die zoal?) voor de rest ben ik blij met een i5 processor.

Ga voor een 14 inch dan. Niet groot en portable.

Zoek je een netbook of een notebook?

Laatst bewerkt:
**** je budget, ga voor een lenovo.

thanks!
Ga voor een 14 inch dan. Niet groot en portable.

Zoek je een netbook of een notebook?

Ik zoek eigenlijk ook een 14 inch. Niet dat ik er per se 1 wil, maar lijkt mij het ideale formaat. EN ik wil een notebook, netbooks zijn toch die mini laptops? DIe vind ik te klein.

---------- Toegevoegd om 09:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:06 ----------

**** je budget, ga voor een lenovo.

De prijzen even bekeken :eek::eek:

Hou de site ibood.nl in de gaten elke dag goede aanbiedingen...

Je kan kijken naar de Dell XPS 15. De XPS 14 is in Nederland niet verkrijgbaar.

http://www.dell.com/nl/p/xps-l502x/fs

Van 1000 euro naar 600. Wat is het addertje :scratch:

---------- Toegevoegd om 00:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:56 ----------

Hou de site ibood.nl in de gaten elke dag goede aanbiedingen...

Ja ik kijk daar af en toe. Maar de kans is klein dat daar een laptop naar mijn 'smaak' als dagaanbieding komt omdat er zoveel diverse dingen opkomen :P

Terug
Naar boven