Fitness Seller

nieuwe laptop

blackreds

Dutch Bodybuilder
Waardering
11
Lengte
1m78
Massa
74kg
Ik zou een nieuwe laptop nodig hebben. Ik had hiervoor deze: http://www.laptopshop.be/product/76364/acer-aspire-8930g-664g32mn-azerty.html
maar hier heb ik niets anders dan problemen mee, bv. een batterij die 5 minuten lang meegaat, geluid werkt niet,...

Ik heb gelezen dat Asus en Toshiba 1 van de betere merken zouden zijn.
Ik twijfel tussen volgende:

http://www.vandenborre.be/laptop/toshiba-sat-l750d-17q

http://www.krefel.be/nl/multimedia/computer-laptop/laptop/c670-17d/PKEY_A5_B131_C887_887814

Wat ik doe met mijn laptop is het volgende:
downloaden en films bekijken (ook via HDMI op tv)
internet
tekstverwerking
applicaties van school gebruiken via VPN

Dat is zo wat het voornaamste. Iemand die zou kunnen zeggen welke laptop de betere is? Heb er namelijk niet zo veel verstand van...

Alvast bedankt!

• Topic Starter Topic Starter
Niemand?

Heb geen verstand van maar plaats een reactie zodat je topic te zien blijft...

Verder werkt een vriend van me in de ICT dus zal t vanavond aan m vragen & vervolgens een reactie plaatsen, succes

---------- Post toegevoegd Fri 10 Feb 2012 om 19:17 ----------

Wel raar dat trouwens dat de laptop op de afbeelding een qwerty toetsenbord heeft terwijl in de specificaties een azerty toetsenbord hoort te zitten, dus of je krijgt een andere laptop of alleen t toetsenbord is anders :)

Heb geen verstand van maar plaats een reactie zodat je topic te zien blijft...

Verder werkt een vriend van me in de ICT dus zal t vanavond aan m vragen & vervolgens een reactie plaatsen, succes

---------- Post toegevoegd Fri 10 Feb 2012 om 19:17 ----------

Wel raar dat trouwens dat de laptop op de afbeelding een qwerty toetsenbord heeft terwijl in de specificaties een azerty toetsenbord hoort te zitten, dus of je krijgt een andere laptop of alleen t toetsenbord is anders :)

Zal gewoon een standaard foto ofzo zijn, normaal is het in België steeds azerty denk ik.

Bedankt dat je het wil vragen! :)

Budget?

Budget is inderdaad iets rond de 700€. Denk toch niet dat ik voor mijn eisen veel meer nodig heb?
Zie nu ook dat die ene geen hdmi heeft, jammer :(

FHD scherm? Zo niet dan is er keuze zat.

Ik zou voor de eerste gaan.. Quad core processor, 8gb ram, 750gb hd,...
Wrs zit daar een mindere videokaart in maar dat heb je tog niet nodig voor wat jij doet.. En hd zal ie wel kunnen spelen.

Wrs zit daar een mindere videokaart in maar dat heb je tog niet nodig voor wat jij doet.. En hd zal ie wel kunnen spelen.[\QUOTE]

het is dus niet zo dat het full HD moet zijn om die 1080p filmpjes op youtube te kunnen spelen?

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee maar FHD scherm lijkt me wel handig dan.

Wrs zit daar een mindere videokaart in maar dat heb je tog niet nodig voor wat jij doet.. En hd zal ie wel kunnen spelen.[\QUOTE]

het is dus niet zo dat het full HD moet zijn om die 1080p filmpjes op youtube te kunnen spelen?

Neen daar hoef je helemaal geen full HD voor te hebben. Enkel een redelijke videokaart en een goede processor + ram. Dus dat zal wel lukken met die laptop.

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven