Fitness Seller

nieuwe mengolie voor test van GS?

Ano_1986_0

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
10
ik heb zonet tehoren gekregen dat GS met nieuwe mengolie is begonnen,
je zou nog nauwelijks spierpijn hebben na een injectie en de Test zou veel beter aanslaan?

iemand al ervaring met de nieuwe olieën?

Ik dacht dat er stond men-go-lie. Dacht al wat the **** is dat nu weer:)

ik heb zonet tehoren gekregen dat GS met nieuwe mengolie is begonnen,
je zou nog nauwelijks spierpijn hebben na een injectie en de Test zou veel beter aanslaan?

iemand al ervaring met de nieuwe olieën?

Als er in zit wat er in hoort te zitten lijkt me niet dat het de olie is die uitmaakt of het wel of niet aanslaat.
Wat betreft de pijnlijke injectie of dat aan de olie ligt kan ik niets van zeggen.

Wel goed natuurlijk van GS dat als er problemen zijn dat er wat aan word gedaan om het te verhelpen:)

Zou het die nieuwe shizzle uit Belgie kunnen zijn?
Zou (bijna) pijnloze olie zijn.

Als ik me nog goed kan herinneren is de hoeveelheid ba verantwoordelijk voor de pijn.
Meer ba is meer pijn.

Zaterdag nieuwe test enanthaat van GS binnen gekregen en totaal geen last van pijn. De weken daarvoor ook niks geen pijn. Ik injecteer dan ook maar 2 ml om de 5 dagen en verwarm het een beetje voor door het in warm water te zetten.

Yep de verhoudingen zijn idd wat aangepast, nu zouden de zeikerds onder ons ook geen/weinig pijn meer moeten voelen!!!

pijn heeft toch niks met de olie te maken maar met de doseringen?

(en zoals Mr BIG al aan wil geven... of je een mietje bent of niet :D)

Dat er hier een paar flinke bikkels rond lopen is al bekend;)

Nee man....de toppers gebruiken geen UG....weet je toch,gab?!:roflol:

Oh ja das waar.........WHAHHAHAH:D

Wat een sukkel was dat ,he...OMFG.:eek:

Ja man die nemen alleen de "echte shit" WHAHAH!!!

en je hebt pas goede shit als je in de sportschool 14 euro betaald voor een amp, anders is het gewoon sla olie als het te goedkoop is.

je weet toch!

Hey bro's

Ik weet bijna zeker wat die 'mengolie' is. Ik denk dat er ethyl oleate in zit i.c.m met de olie en ba en bb krijg je een pijnloze injectie vooral bij prop zeer geschikt. Is hetzelfde spul als wat in virormone(test prop) zit alleen zit er bij virormone alleen ethyl oleate in zonder olie dus en dan is de maximale mg 55 per ml.Weet dit omdat ik zelf wel eens wat dingen in elkaar knutsel.:p :p het is nou best populair onder de home brouwers. Dus lijkt me het vrij logisch dat enkele UG labs het ook gebruiken

Grtz

G.S. gebruikt idd al langere tijd Ethyl Oleate, maar dat is al een hele tijd!

Terug
Naar boven