MuscleMeat

Nieuwe PC, geen toegang tot Facebook

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Training 50.000 likes 50 media-items 50.000 berichten 10.000 likes 10.000 berichten 10 media-items
Waardering
71.497
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Ik heb sinds vandaag een nieuwe desktop (met windows 7) en krijg overal op het net gewoon toegang behalve op facebook, aangezien ik op andere sites kan komen ligt dus dit niet aan mn netwerkverbinding maar aan wat dan wel ? Daarstraks kon ik er wel nog op en sinds een paar uur niet meer ?!

Help me out here guys

---------- Post toegevoegd Tue 24 Jul 2012 om 18:43 ----------

Fout 101 (net::ERR_CONNECTION_RESET): De verbinding is opnieuw ingesteld.

???

Laatst bewerkt:
mss iets met facebook, of iets wat bij jou facebook blockt. andere browser geprobeerd? is het een nieuwe windows of gebruikt? weet dat die nieuw is maar sommige mensen noemen tweedehands ook nieuw.

heb ook wel eens zoiets met 1 site. tis elke keer weer een andere.

Ik laat CCleaner gewoon 1x lopen. Kost 20 sec, hij verwijderd alle cookies en tijdelijke bestanden. Werkt altijd voor mij. Blijkbaar blokkeert het daar namelijk ergens.

• Topic Starter Topic Starter
Splinternieuw, geprobeerd op explorer, chrome en firefox, firewell en avg uitgezet, cookies verwijderd, nada

Staan nog 2 pc's op dezelfde lijn en daar gaat fb wel gewoon

Gisterenavond en deze morgen kon ik er niet op en nu gaat ie ineens wel weer, ik snap er niets meer van, maarja, zoveel te beter dat het gaat nu :P

En het is weer naar de klote, zucht

Thanks Big T, heb het geprobeerd, bij uitvoeren die "%USERPROFILE%\Local Settings" ingevoerd maar dan krijg ik "toegang geweigerd" :/

Zal je ws even onder administrator account moeten inloggen.

En waar vind ik dat terug ?? Ben een complete pc nOOb :P

uitloggen en inloggen als administrator. kans is groot dat je die al bent aangezien het je eigen pc is.
wat je ook kan proberen is google chrome > rechter muisknop > als administrator uitvoeren.

Is een fout in het systeem van de pc, ik mag seffes een nieuwe gaan halen :)

All good now :cool:

Nu we het toch over Facebook hebben,
ik heb het ook zins kort maar bij mij blijft het zo alsof ik nog iets moet bewerken (greyed out zal ik maar zeggen) een soort waas gaat er over heen ?!

ik zal wel weer iets heerlijk vaags hebben :o

Nu we het toch over Facebook hebben,
ik heb het ook zins kort maar bij mij blijft het zo alsof ik nog iets moet bewerken (greyed out zal ik maar zeggen) een soort waas gaat er over heen ?!

ik zal wel weer iets heerlijk vaags hebben :o

Idd vaag :P

Geen idee wat ik precies gedaan heb, maar het is nu goed...

Miss wat met je registery of cookies of je computer vind facebook niet leuk ^^

Terug
Naar boven