Fitness Seller

Nieuwe PC monitor

Vipo

Competitive Bodybuilder
Waardering
150
Beste BB-ers,

Na het aanschaffen van een nieuwe PC, ben ik nu ook wel toe aan een nieuwe monitor. PC wordt voornamelijk gebruikt om te gamen.

Ik heb al wat rond gezocht op Alternate, maar ik kan nog niet echt een keuze maken. Zelf heb ik ook niet zoveel verstand van monitors, dus ja. ;)

Alle suggesties zijn welkom!

- Vipo

Samsung P 2370.:D

ik heb nog een samsung t220 in de aanbieding van een week oud voor 140 euro. helemaal perfect maar iets te groot voor mij

Sony, Apple, Samsung en Dell zijn vaak een goede keuze. Apple en Sony zijn duur maar zeer mooi en goed afgewerkt, Dell en Samsung zien er cheaper uit maar het beeld is verder prima en de prijs/kwaliteit uitstekend.

Wil je een asociaal groot scherm voor op het bureau kies dan een 24". Wil je groot kies dan 23-22", is grootte minder van belang kies dan 20" of kleiner.

Hiermee moet je wel in staat zijn een goede keuze te maken. Aangezien het voor gamen is zou ik zeker niet te zuinig zijn ;)

Formaat? Responstijd? HDMI? Prijs?

Al wat belangrijke dingetjes lijken me.

Heb overlaats mij een samsung T260 aangeschaft en ben er super tevreden over iets duurder maar heb je ook wat voor . Beste kwaliteit die ik kon zien in de winkel .HDMI ingang en 26Inch :D

Haha 26" wtf dat is een TV.

bwa had nood aan een nieuw scherm direct deftig doen he . En is in afwachting van een nieuwe tv (handig die hdmi ingang voor mijn xbox360 voorlopig ) panasonic komt pas in mei met de nieuwe reeks op de proppen dus nog 3weekjes wachten en dan staat er pas iets leuk :p.
Panasonic

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties!

Ik heb even de Samsung T220 opgezocht en die ziet er zeker mooi uit. Ook een erg leuke prijs zo te zien. Denk dat een 22" ook wel een goede keuze voor me zal zijn. Ik heb nu een 19" Acer, maar deze is zwaar verouderd.

@Big-T: zeer mooi scherm alleen die Sony ligt een beetje buiten mijn budget wat ik eraan wil besteden. ;)

Wat is eigenlijk echt een pré voor een "game monitor"? Ik las ergens dat lage MS wel een must is voor de gamers.

De nieuwprijs ligt buiten je budget maar voor 300,- heb je dan wel een hele mooie en goede tweedehands 23" monitor die zeer geschikt is voor gamen.

tot morgen 12 uur op www.1dayfly.nl ook wel een mooi stukje techniek in de aanbieding!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ah oke, je zegt overigens dat het een top scherm is om te gamen, maar in de eerste review die ik tegen kom staat dit vermeld:

The Bottom Line: The Sony SDM-P234 is a joy to behold unless you're watching a DVD or playing a game.

En dan heeft hij verder ook nog 16ms, beetje veel voor hedendaagse begrippen?

Die bottom line is echt complete nonsens :) Dit scherm werd door vele reviews in de boekjes en op hooggewaardeerde sites als Tom's Hardware (die nu trouwens helaas veel minder is geworden) juist als zeer geschikt bevonden voor het kijken van DVD's. Films kijken is gewoon fenomenaal op dit scherm in vergelijking met goedkopere modellen. Ook games zien er zéér mooi uit, en ik merk totaal geen problemen met de latency :)

Review op Tom's harware waarin het scherm als beste eruit komt:
http://www.tomshardware.com/reviews/a-16-9-lcd-monitor,1211-18.html

Wat de latency betreft:

A 130 ms latency is a thing of the past. The SDM-P234 logged an average latency of 18 ms, with a peak at 23 ms. It was the fastest 16:9 monitor we tested for this article. It's a pleasure to see that Sony can make a monitor like this if they put their minds to it.

Die latency vormt geen probleem, ook al zijn recentere modellen inerdaad soms nog sneller. Maar dat ga je ook betalen.

Okai, heb je er soms nog foto's van, en de garantie zal ondertussen ook wel verlopen zijn?

Big T zou je nog eens willen reageren :)

Terug
Naar boven