AndroidHealthClinic

Nieuwe schoenen halen

Ghostrider

Freaky Bodybuilder
Waardering
2
Aangezien ik al ruim 4 jaar op mijn Meindl Air Revolutions 2.0 loop en deze nu bijna af zijn ben ik op zoek naar nieuwe schoenen.
Aangezien de Meindl's mij zeer goed bevallen is mijn oog gevallen op een nieuw model, nou ja eigenlijk 2.
Afgezien de meeste mensen hier op gympen lopen die je voeten dusdanig verkrachten heb ik liever een paar stevige schoenen.
Ik gok erop dat ik weer minstens 2 jaar met een paar schoenen kan doen dus mogen mijn schoenen ook wel wat kosten ;)
Ik vroeg mij af of er iemand ervaring heeft met deze nieuwe modellen.
Mijn oog is gevallen op 2 modellen van de nieuwe Meindl's:

Namelijk de Meindl Air Revolution 3.1

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En de Meindl Air Revolution 9.0

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Als ik moest kiezen tussen die 2 dan maar de 3.1 ziet er iets sportiever uit.
Maar heb verder geen ervaring ermee

• Topic Starter Topic Starter
Als ik moest kiezen tussen die 2 dan maar de 3.1 ziet er iets sportiever uit.
Maar heb verder geen ervaring ermee

Het gaat mij niet om het sportieve hoor.
Aangezien ik veel bij het uitoefenen van mijn hobby of in de kou of op onregelmatige ondergronden loop heb ik het liefst een dikke zool, maar ze hoeven niet zo lomp over te komen.

Het gaat mij niet om het sportieve hoor.
Aangezien ik veel bij het uitoefenen van mijn hobby of in de kou of op onregelmatige ondergronden loop heb ik het liefst een dikke zool, maar ze hoeven niet zo lomp over te komen.

Ok, vindt persoonlijk de andere beetje lomp.
Maar waarom probeer je alle 2 de schoenen niet in de winkel uit, kan zijn dat de ene beter loopt/zit dan de ander

klopt ....een schoen moet je echt proberen.
Varieert van leest tot leest.

Ik verkoop namelijk schoenen.....al 16 jaar.

Succes

ik zou qua looks voor de 3.1 gaan

vind ze beide echt lelijk, maarja ieder zijn smaak éh :D

Lijken een beetje op mijn samuray werkschoenen.

Zijn het vrije tijds schoenen?

• Topic Starter Topic Starter
Zijn het vrije tijds schoenen?

Ja, in mijn vrije tijd fotografeer ik veel en gezien het geen wat er nog aan gaat komen sta ik over een paar maand op losse stenen e.d.
Op sportschoenen blijf je er niet lang op staan en die dingen draag ik sowieso al niet.
Dit soort schoenen draag ik heel de dag door, tenminste als ik mijn werk schoenen niet aan heb.

de 3.1 ziet er cooler uit

wat uiterlijk betreft zou ik voor de 3.1 gaan, maar de 9.0 ziet er steviger uit. aangezien je voor een stevige schoen gaat, zou ik voor de 2e gaan.

Magnums for life :D Draag geen ander merk meer sinds ik magnums heb geprobeerd. :cool:

Terug
Naar boven