MuscleMeat

Nieuwe schoenen?

KoekieMonster

Huge Freak
15 jaar lid
10 media-items
Waardering
533
Lengte
1m84
Ik wil nieuwe schoenen.
Wat is volgens jullie ''hip'' tegenwoordig?

Sportieve look....
Mogen best een fel kleurtje hebben, neutraal kleurtje ook goed..

Zolang het maar geen addidas zijn met van die grote flappen en dikke veters. Ik ben immers geen 16jr.

Als ik zo op school en straat rondkijk zie ik veel van die converse of van die linnen tommy hilfigers, dat vind ik persoonlijk 3x niks.

Zelf vind ik tot nu toe deze wel mooi:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

EDIT: hahaha inderdaad nu je het zegt, daar lopen best veel marokanen mee. Dit was overigens niet eens in me opgekomen. Ik vond dat italiaanse logotje wel mooi.

PS: nike/le coq/cruijff allemaal wel toffe schoentjes inderdaad. :-)

dat zijn echt van die mooiboy schoenen :roflol: dragen al die marokkaantjes

ik heb zelf deze:
t_p_detail?$im=1032759_P&$sh=1032759_P&defaultImage=default_vhs.png

en deze:
t_p_detail?$im=1032758_P&$sh=1032758_P&defaultImage=default_vhs.png

weet niet of je dat iets vindt?

Eerste keer dat ik die schoenen zag dacht ik serieus dat er pantrofl stond. ;p

Blegh man, dat is net zo afgezaagd als die pantrofls...

die dingen zie ik doorgaans vaker door vrouwen gedraagd worden dan door mannen :roflol:

mja ik vind ze opzich wel redelijk. het is beter dan die uit de OP
bij die van OP hoort er nog een glimmend nickelson jasje boven (vuilniszak) met een bontkraag waar 3 beren voor gedood zijn en dan is het helemaal af.

Vrouwen kunnen ook best stijl hebben

:trollface:

---------- Post toegevoegd Tue 12 Jun 2012 om 13:30 ----------

Waar loop jij op dan?

BoxFresh, Rehab, Floris van Bommel & Timberland voornamelijk.

Laatste aanwinst waren deze Rehab's

Topic kun je beter sluiten aangezien iedereen verschillend is. Strax worden er nog all stars of vans gepost ofzo... :treuren:

Nee dat is lekker.

Ik zou voor Jordans gaan

:roflol: Smaak valt niet over te twisten, be yourself, be different ;) Mensen met pantrofls of cruifs of leqocs kun je toch niet serieus nemen :rolleyes:

Jordans gaan daarintegen wel, maar daar maak je wel meteen een statement mee natuurlijk.

---------- Post toegevoegd Tue 12 Jun 2012 om 13:46 ----------

Topic kun je beter sluiten aangezien iedereen verschillend is. Strax worden er nog all stars of vans gepost ofzo... :treuren:

Dat is toch ook waarom OP het vraagt, iedereen is verschillend... Dus komen er verschillende adviezen, wellicht 1 waar hij wat aan heeft.

---------- Post toegevoegd Tue 12 Jun 2012 om 13:49 ----------

Overigens wel irritant, je bezoekt 1x Zalando & de banner op DBB is gelijk weer van Zalando :eek:

Deze heb ik oa

Laatst bewerkt:
kijk gewoon wat er zoal staat bij sneakers/bijenkorf/coach/pro010 enzo, dan zie je vanzelf wat je zelf mooi vindt en als ze nog niet afgeprijsd zijn zijn ze nog hip genoeg om een jaartje mee te doen

die schoenen die jij postte, de meeste die die hebben lopen dan ook met bijpassend nickelson glimdjasje, en ik weet niet of je je tot die burgerlijke groep wilt toekennen

Houd heel erg van Hugo Boss schoenen.
Is nu geloof ik in de aanbieding, 80-90 euro.

Orange :p ze zijn blauw

Terug
Naar boven