MuscleMeat

Nieuwe shizzle

Wiene

Cool Novice
Waardering
0
Massa
119kg
Vetpercentage
11%
Na mijn fameuze aanvraag tot feedback betreffende de "20 weken" kuur, heb ik een nieuwe samen gestelt.

wk 1-tot einde nakuur ED 3x 100 mcg Cjc1295 ( no dac)
en 3x 100mcg ipamorelin
wk 1-3 50mg dbol Ed
wk 1 - 10 500 mg test e (250mg op ma en do)
wk 1- 10 600 mg primo ( 300 mg op ma en do)
wk 9-12 50 mg winstrol Ed
wk 1-12 25 a 50 mg proviron ed
wk 12 - ... nolva en clomid

Doel is vooral zo clean mogelijk massa aanzetten, niet direct vet verliezen, graag zelfde percentage behouden, lichte stijging is ook leefbaar.

what ya say...?

Laatst bewerkt:
Ziet er wel ok uit. Maar op jou stats is het wel een beetje weinig denk ik. Zou je test en primo bijna verdubbelen eigenlijk.

• Topic Starter Topic Starter
Niet nodig denk ik, tis de eerste keer dat ik primo doe, vorige kuur was 500 sustanon en 400 masteron, heb ik 9kg mee gepakt en flink wat vet afgezet op 14 weken. Lage dosis works for me

Als hij het goed doet op zulke doseringen, waarom dan verhogen?

idd :D we zien wel hoe het gaat, zal zeker enekel kg's pakken, heeft het niet de gedachte verwachtingen dan verhogen we de volgende keer.

Ziet er goed uit maar ik zou de primo op 800 doseren

primo zeker op 800, zonde anders. is gelul eerste keer primo etc. 800 is al te weinig. tis net bold.
lekker maar zou test ook wat hoger doseren zeker voor je stats, laatste kuur 9kg gepakt... dat had dus een stuk meer kunnen zijn. hoe meer massa je heb hoe meer je overhoudt aan je kuur, althans, dat ervaar ik..
voor de rest lekker... zou die ipa ook soms eens laden op 1000mcg,zoals Jay dat altijd zegt, geeft je een nog wat hoger igflevel.

Kdenk dat het redelijk absurd is, hoe meer je spuit en slikt, hoe meer je bijkomt, Mij niet wijsmaken dat als ik dubbele dosisen zou gebruikt hebben, ik 15 kg of meer zou bijgekomen zijn op een simpel sust/mast kuurtje. Verhogen kan(/moet) je altijd maar volgende kuren verlagen en dezelfde gains blijven hebben kan niet, juist?

Na mijn fameuze aanvraag tot feedback betreffende de "20 weken" kuur, heb ik een nieuwe samen gestelt.

wk 1-tot einde nakuur ED 3x 100 mcg Cjc1295 ( no dac)
en 3x 100mcg ipamorelin
wk 1-3 50mg dbol Ed
wk 1 - 10 500 mg test e (250mg op ma en do)
wk 1- 10 600 mg primo ( 300 mg op ma en do)
wk 9-12 50 mg winstrol Ed
wk 1-12 25 a 50 mg proviron ed
wk 12 - ... nolva en clomid

Doel is vooral zo clean mogelijk massa aanzetten, niet direct vet verliezen, graag zelfde percentage behouden, lichte stijging is ook leefbaar.

what ya say...?

10 weken primo is wat kort,beter een week of 14 voor een optimaal resultaat

Kdenk dat het redelijk absurd is, hoe meer je spuit en slikt, hoe meer je bijkomt, Mij niet wijsmaken dat als ik dubbele dosisen zou gebruikt hebben, ik 15 kg of meer zou bijgekomen zijn op een simpel sust/mast kuurtje. Verhogen kan(/moet) je altijd maar volgende kuren verlagen en dezelfde gains blijven hebben kan niet, juist?

nee dat bedoel ik niet,
ik bedoel alleen, dat je voor jouw gewicht etc, hogere dosis had moeten nemen, en dat je dan meer bij was gekomen.
500mg test is voor iemand van 80-90kg van toepassing, niet voor iemand van 115+ kg.

Ik denk niet dat dit klopt met de realiteit man, denk ik zelf... in theorie klinkt dit wel zeer goed natuurlijk

Terug
Naar boven