MuscleMeat

Nieuwe start, goede supp om in te komen?

Amateurtrainert

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
9
Lengte
1m77
Massa
77kg
Vetpercentage
15%
Hallo allemaal,

Ben weer begonnen met trainen na een tijdlang alleen maar gefeest te hebben en vond dat het wel weer eens tijd werd.

Ik heb er een beetje een buikje aan overgehouden dus ik ben aan het cardio'en, en zoek nu eigenlijk een goede supp om even de pomp weer aan te zwengelen. Even de spieren een aantal weken goed opwarmen.
Hard! van Body & Fit sprak mij aan, alleen jammer dat er caffeine inzit want daar reageer ik niet zo goed op meestal, heb al ADHD van mezelf vandaar.

Iemand nog aanraders?
Ik ben op zoek naar een pre-workout shake waar je een lekkere maar niet al te heftige pomp van krijgt, eiwitshakes komen later weer.

Thanks.

Ik denk dat je eerst je lichaam moet laten wennen zonder PWO shakes.

Train eerst eens met een goed voedingsschema en ga daarna pas denken aan sups.

Ipv je geld aan supps uit te geven zou ik je voedingsschema eerst onder handen nemen, dit is namelijk 100000X belangrijker. Ben je toch eigenwijs, dan kan ik je j3cked aanraden heerlijk dat DMAA

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat je eerst je lichaam moet laten wennen zonder PWO shakes.

Train eerst eens met een goed voedingsschema en ga daarna pas denken aan sups.
Ik ben al een aantal weken bezig vandaar dat ik nu op zoek was.

Voedingsschema is al redelijk op orde, zal niet zeggen dat het helemaal pico bello is want er is altijd wel iemand die er iets op aan te merken heeft.
Eet sowieso altijd al goed en gezond, veel kip/kalkoen/vis en groente.

Ipv je geld aan supps uit te geven zou ik je voedingsschema eerst onder handen nemen, dit is namelijk 100000X belangrijker. Ben je toch eigenwijs, dan kan ik je j3cked aanraden heerlijk dat DMAA
En ja, ik ben best eigenwijs maar ik neem het advies wat ik hier krijg wel ter harte hoor.

J3cked, staat genoteerd :thumb:

Total muscle solution is een goede preworkout zonder stimulanten, hier reageer jij misschien beter op ivb met je adhd. Weet alleen niet hoeveel creatine monohydraat (kan body en fitshop hier een lichtje op schijnen?) er in zit anders zou ik daar ook een potje van halen, voor t geld hoef je het niet te laten. En heel veel mensen reageren goed op creatine.

Voor de rest zou ik toch echt wel whey halen, gewoon om die gehaalde spiertjes te beschermen. Veel meer heb je ook niet nodig.

e:

linkje naar total muscle solution.

http://www.bodyenfitshop.nl/creatine-alle/body-fit-sportsnutrition/total-muscle-solution

Total muscle solution is een goede preworkout zonder stimulanten, hier reageer jij misschien beter op ivb met je adhd. Weet alleen niet hoeveel creatine monohydraat (kan body en fitshop hier een lichtje op schijnen?) er in zit anders zou ik daar ook een potje van halen, voor t geld hoef je het niet te laten. En heel veel mensen reageren goed op creatine.

Voor de rest zou ik toch echt wel whey halen, gewoon om die gehaalde spiertjes te beschermen. Veel meer heb je ook niet nodig.

e:

http://www.bodyenfitshop.nl/creatine-alle/body-fit-sportsnutrition/total-muscle-solution
Creatine monohydraat had ik al liggen, die hoef je inderdaad niet te laten voor het geld. Die Creatine merk ik trouwens helemaal niets van, maar het zal verder intern zijn werk wel doen, ga ik van uit.

Wil verder niet flauw doen over die Total Muscle Solution maar ik neem niks in waar acesulfaam-K of aspartaam in zit, dus die valt helaas af ;)

Een whey komt na de zomer weer, ik moet eerst eens volop cardio'en om die pens weg te krijgen, tegelijkertijd even wat kracht terugkrijgen d.m.v. een goede pwo.
Denk dat het na de zomer de Isolaat Perfection wordt van B&F.

Want in jack3d zit geen cafeïne natuurlijk....

Whey is belangrijker dan een pre-WO. Misschien is Nr.1 van B&F iets voor je?

Q

Nr.1 spreekt me ook wel aan, ben blij dat Ideal het niet deed net anders had ik Hard! al besteld, ik ga morgen denk ik toch voor de Nr.1 dan.

Wat is precies het verschil tussen Hard! en Nr.1?

Nr.1 spreekt me ook wel aan, ben blij dat Ideal het niet deed net anders had ik Hard! al besteld, ik ga morgen denk ik toch voor de Nr.1 dan.

Wat is precies het verschil tussen Hard! en Nr.1?

nr 1 zit meer in, zitten ook koolhydraten in bijvoorbeeld en in hard! niet.

Dan wordt het zo goed als zeker de Nr.1.

Dank allen.

Want in jack3d zit geen cafeïne natuurlijk....

het gaat mij vooral om t stofje dmaa, kan je ook los bestellen.. en kost geen drol

---------- Post toegevoegd Wed 23 May 2012 om 07:20 ----------

Whey is belangrijker dan een pre-WO. Misschien is Nr.1 van B&F iets voor je?

Q

Niet helemaal met je eens, whey hoeft helemaal niet belangrijk te zijn als je voedingsschema op orde is.

---------- Post toegevoegd Wed 23 May 2012 om 07:22 ----------

e:

ja want zonder whey breek je spieren af :scratch:

Laatst bewerkt:
TS heeft wat peper in zijn reet nodig.

het gaat mij vooral om t stofje dmaa, kan je ook los bestellen.. en kost geen drol

---------- Post toegevoegd Wed 23 May 2012 om 07:20 ----------

Niet helemaal met je eens, whey hoeft helemaal niet belangrijk te zijn als je voedingsschema op orde is.

---------- Post toegevoegd Wed 23 May 2012 om 07:22 ----------

ja want zonder whey breek je spieren af :scratch:

:D wat mensen al niet geloven dankzij de (bnf-fanbois) hier.Eet gewoon goed en whey levertje niks extra.

Zal wel niet de juiste plek op het forum zijn maar toch maar:

Heb de Nr.1 besteld, maar zelf zo stom geweest om niet goed te kijken en de verkeerde smaak besteld.
Heb nu Lemon Bubblegum, en omdat ik laatst een citroensapkuur heb gedaan begin ik al te nekken bij de geur van citroen. Ze willen hem niet terugnemen omdat hij al open is gemaakt.

Iemand die hem over wil nemen? 1200 gram Nr.1 van B&F dus, smaak Lemon Bubblegum.

20 euro (verzendkosten incl.) stuur ik hem op, of je mag hem komen halen in Eindhoven.

Edit:
Zal gelijk even een nieuw topic aanmaken, zo te zien kan het hier wel.

Edit2: Ik krijg toch gratis een nieuwe pot van Body en Fit ondanks dat ik zelf de verkeerde smaak heb uitgekozen, toppie!

Laatst bewerkt:
Zal wel niet de juiste plek op het forum zijn maar toch maar:

Heb de Nr.1 besteld, maar zelf zo stom geweest om niet goed te kijken en de verkeerde smaak besteld.
Heb nu Lemon Bubblegum, en omdat ik laatst een citroensapkuur heb gedaan begin ik al te nekken bij de geur van citroen. Ze willen hem niet terugnemen omdat hij al open is gemaakt.

Iemand die hem over wil nemen? 1200 gram Nr.1 van B&F dus, smaak Lemon Bubblegum.

20 euro (verzendkosten incl.) stuur ik hem op, of je mag hem komen halen in Eindhoven.

Edit:
Zal gelijk even een nieuw topic aanmaken, zo te zien kan het hier wel.

Edit2: Ik krijg toch gratis een nieuwe pot van Body en Fit ondanks dat ik zelf de verkeerde smaak heb uitgekozen, toppie!

Citroensapkuur?

Ja, zo'n ontgiftingskuur. Moet je heel de dag door een mengsel van citroensap en ahornstroop drinken.

Lol, jou kunnen ze dus van alles wijs maken.

Die ontgiftingskuurtjes met de hele dag alleen maar groente en sap drinken werken niet ontgiftend, hebben ze wel vaker getest, is ook wel eens op tv geweest, leverwaardes e.d. waren gewoon nog hetzelfde dan wanneer men er mee begon.

Heb je dat op TV gezien? Jou kunnen ze ook alles wijs maken he.

Of het nu werkt of niet, ben 10 kilo kwijt en voel me fitter dan ooit.

Terug
Naar boven