Fitness Seller

Nieuwe supplementen

xtrunkz

Novice
Waardering
1
Lengte
1m89
Massa
79kg
Beste,

Ik ben 1m 89 en weeg nu 79kg ' vetpercentage nog onbekend ' Ik ga nu beginnen aan mijn 1ste kuur volgende week maar ik heb dus nog wat producten nodig hiervoor :

Kunnen jullie mij vertellen wat ik het beste van pre-workout shake neem? een shake voor ganse dag door die voldoende eiwitten heeft en ook een shake voor het slapengaan bijvoorbeeld en of ik nog iets nodig heb bijvoorbeeld bcaa's of creative of andere zaken ?

Ik heb al een eetschema laten samenstellen ik dacht zelf aan producten van BSN zoals No explode etc??

Bedankt hiervoor!

Laatst bewerkt:
Je hebt geen PWO nodig, wat je in je kuur wel kunt gebruiken is voeding, en...voeding, en...voeding, en niet vergeten voeding. Wat je erbij kunt nemen als extra...voeding..is eiwit. PWO en creatine e.d. hebben geen zin. Anabolen zullen de stikstof balans al op z'n max zetten.

• Topic Starter Topic Starter
Ik dacht persoonlijk aan Syntha6 van BSN en aan Lean Dessert Protein en eventueel een pre work out zoals Crack ? of no explode

Beste,

Ik ben 1m 89 en weeg nu 79kg ' vetpercentage nog onbekend ' Ik ga nu beginnen aan mijn 1ste kuur volgende week maar ik heb dus nog wat producten nodig hiervoor :

Kunnen jullie mij vertellen wat ik het beste van pre-workout shake neem? een shake voor ganse dag door die voldoende eiwitten heeft en ook een shake voor het slapengaan bijvoorbeeld en of ik nog iets nodig heb bijvoorbeeld bcaa's of creative of andere zaken ?

Ik heb al een eetschema laten samenstellen ik dacht zelf aan producten van BSN zoals No explode etc??

Bedankt hiervoor!

Leeftijd: 19
Geslacht: M
Stats: 1m89 79kg -

:)

??

Ja ik weet het maarja ik begin met een lichte kuur jullie raden het waarschijnlijk wel af maar toch zou ik wat supplementen nodig hebben.

Wat voor kuur pak je dan?

Ik vind het trouwens wel erg dom om naar de AS te grijpen als je nog tips nodig moeten hebben welke supps je beste kan gebruiken.

Dit zegt hoeveel verstand jij van BB hebt.

don't play russian roulette with your body brah, jaartje inlezen tege dan ben je al bijna 21

Gast, je gaat meer gainen door veel te vreten dan voor 'snel resultaat' te willen gaan door je hormoonhuishouding op zijn fl**ker te geven.

Don't do it.

Laat die zielige kloot toch gewoon doen :roflol:

Als je op je 19 jaar al AAS nodig hebt, dan heb je al genoeg problemen in real life lijkt me, echt normaal ben je dan in ieder geval niet. Laat hem gewoon doen ;)

Iedereen kan wel roepen niet doen, praktijk is: Hij doet het toch wel. Het is immers inderdaad niet slim, en ik keur het zeker af onder de 21! (Ik zelf had er overheen gekeken ;)).

Lol, volgens mij denkt deze domme belg dat een ' kuur' een stack supplementen is.

volgens mij heeft het gewoon over een echte kuur.
@ TS: waar bestaat je kuur uit?

Als je een anabolen kuur begint zonder goed te eten (daar helpen een potje creatine en een eiwittenshake ook niet bij) zal je geen resultaat behalen, zeker als je aan een lichte oral only kuur begint. Ik weet wel zeker dat er vanalles aan je voeding mankeert, dus ik zou zeker niet gaan kuren.

suc6

Vanwaar zoveel reactie ik beslis toch nogaltijd zelf wat ik ermee ga doen en ik ga daadwerkelijk wel kuren met susta en deca .

Ik vroeg gewoon welke supplementen jullie verkiezen van eiwittenshake en bijvoorbeeld een pre workout.

En mijn voedingsschemais wel al samengesteld of je het nu wilt geloven of niet.

Je bepaald uit eindelijk ook zelf of je gaat kuren of niet. Wij geven jouw alleen maar advies.

Zoals ik al zei, als je zelfs nog hulp moet hebben met welke supps je beste kan gebruiken weet je imo niks van BB af.

Als je en voedingsschemahebt, post die maar hier dan.

Owja, de kuur die jij gaat doen is niet licht.

7. Mensen onder de 20 jaar mogen geen AAS aanraken, en mensen onder de 17 moeten hier niet posten !!!

Als je onder de 20 bent begin dan geen post met 'ik gebruik...' of 'ik ga ... gebruiken'. Dan vraag je om problemen. Mensen onder 20 mogen geen AAS gebruiken vanwege complicaties op lange termijn met de gezondheid. Wat is tenslotte de bedoeling van een board omtrent de educatie en het veilig gebruiken van pharmaceutische instanties op eigen houtje, als het uiteindelijke doel niet is "hoe gebruik ik en bevorder ik mijn gezondheid".

Je bent hier welkom. Post, stel vragen. Je bent niet te jong om te leren. En er valt veel te leren. Hoe meer je weet, hoe meer je er uit zal halen als je uiteindelijk ooit beslist om zelf te gebruiken. Maar gebruik niet onder de 20 jaar.

En verwacht je aan opmerkingen en herinneringen aan het feit dat je te jong bent om te gebruiken wanneer je toch post.

Dit staat bij de AAS sectie, maar neem aan dat het hier ook van toepassing is.

Het was toch mensen onder de 21 niet?
Vind 21 zelfs al aardig vroeg.

---------- Toegevoegd om 21:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:20 ----------

@TS, wat is trouwens de reden dat jij gaat kuren? En hoelang train je al?

Terug
Naar boven