AndroidHealthClinic

Nieuwe televisie gezocht

pindanoot

Novice
Waardering
0
Hallo,

Ik zoek een nieuwe tv, maar het aanbod is zo ontzettend groot.

De belangrijkste eisen:

- 40 inch of groter
- 3D, passief aangezien deze blijkbaar iets beter is dan actief (ook de brillen zijn goedkoper en lichter). Hoewel het in de bioscoop helemaal anders is, lijkt het me wel vet om bepaalde films in 3D thuis te bekijken.
- geen INPUTlag. Ik ben geen hardcore gamer, maar ik heb wel een wii (waarop ik met vrienden speel).
- full hd
- WIFI, internet tv, smart tv
- ....

Ik zoek niet het van het. Maar gewoon een tv die aan deze eisen voldoet.

Budget 500-750€.

Ik kwam in een ander topic dit tegen:
http://tweakers.net/productreview/41643/lg-50pv350.html

Kunnen jullie nog andere aanraden?

Na het lezen van reviews, blijkt panasonic of samsung het beste uit de bus te komen.

gr

gisteren nog een topic over geweest.

• Topic Starter Topic Starter
Al gezien, daar ook deze link uitgehaald. Maar ik kan toch moeilijk zijn topic hijacken ;).

Daarbij ligt mijn budget iets hoger en heb ik andere eisen.

Ik ben nu specs aan het bekijken van lg electronics. Alleen zijn er weinig reviews te vinden.

Wat is het verschil tussen actief en passief 3d?

Wat is het verschil tussen actief en passief 3d?

Actief 3D
Elk oog krijgt een ander beeld voorgeschoteld en de beelden verschijnen steeds na elkaar op het scherm. De active shutter 3D bril zorgt ervoor dat elk oog om en om geblokkeerd wordt voor het beeld dat voor het andere oog bedoeld is. Wanneer deze beelden dan door je hersenen met elkaar gecombineerd worden zien we de diepte.

Passief 3D
De twee beelden (voor zowel het linker als het rechter oog) worden tegelijkertijd op het scherm getoond. Een volledig beeld bestaat uit een aantal lijnen; lijn 1 bevat beeldinformatie voor het rechter oog, lijn 2 voor het linker oog, lijn 3 voor het rechter oog, lijn 4 voor het linker oog, etc. De gepolariseerde 3D brillen zorgen dat je alleen de de even lijnen ziet voor het linker (of rechter) oog en de oneven lijnen voor het rechter (of linker) oog.

Ga voor een panasonic plasma.niks is beter.

Terug
Naar boven