AndroidHealthClinic

nieuwe test GS

hilo

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Ik heb gehoort dat bij gs de testosteron enanthate er uit gaat en word vervangen door supertest, scheint dat deze gedoseerd word met 300mg per ml, iemand die hier ook wat over heeft gehoort.

nix over gehoord. zou wel sust van gs aan komen op 250 mg/ml.

• Topic Starter Topic Starter
in ieder geval een vriend van mij had test enanthate besteld en krijgt in plaats daarvan de nieuwe supertest.

ben benieuwd als het wel lekker gaat aanvoelen die 300mg in je reet zal wel pijnlijk zijn

kun je er geen foto van maken en even posten? ben er erg benieuwd naar.

supertest is denk een combi van test enanthaat en een anti-e. is vaker op de markt geweest van andere ug labs.

Niks van waar hoor bro..
Er komt wel testosteron Heptylate op de markt van Gs heb ik vernomen..

grt.

Ik zie het nut van al die verschillende esters niet in. In de US lopen ze weg met cypionaat, terwijl het dankzij de iets langere ester juist minder testosteron bevat.

Meer als propionaat en enanthaat heb je IMO niet nodig om een grote jongen te worden. :D

dutch windmill zei:
Niks van waar hoor bro..
Er komt wel testosteron Heptylate op de markt van Gs heb ik vernomen..

grt.
weet je dat zeker, ik had namelijk die mail van die man gelezen, dat was iemand van gs en die zei dat ie in plaats van enanthate supertest op zou sturen die maat van mij zei dat dat een nieuwe test was.

hilo zei:
weet je dat zeker, ik had namelijk die mail van die man gelezen, dat was iemand van gs en die zei dat ie in plaats van enanthate supertest op zou sturen die maat van mij zei dat dat een nieuwe test was.

hahaah weer 1 die op de bron zit zogenaamd hahahaha :D

:d

...zwart etiket toevallig op die supertest bro?...

dutch windmill zei:
...zwart etiket toevallig op die supertest bro?...
ik krijg hem als het goed is vrijdag, heb het nu alleen nog maar in mailtje gelezen dat ik die zou krijgen. Vrijdag zet ik er wel een foto op.

Wel ff doen dan want we zijn erg benieuwd naar die foto,kerel!!

Als dat zo was zouden alle mensen die hier op de bron zitten:rolleyes: het tog ook wel moeten weten;)

hilo zei:
Ik heb gehoort dat bij gs de testosteron enanthate er uit gaat en word vervangen door supertest, scheint dat deze gedoseerd word met 300mg per ml, iemand die hier ook wat over heeft gehoort.

dat er een nieuwe test komt geloof ik zeker maar dat ze hun test enth eruit nemen daar geloof ik niks van

Supertest is van HCL!!!

Terug
Naar boven