MuscleMeat

Nieuwe TV

Rob22

Advanced Bodybuilder
Waardering
40
Lengte
1m80
Massa
40kg
Ben al tijdje op zoek naar een nieuwe TV en vandaag is er een in de aanbieding het betreft de toshiba VL863 47inch: http://www.clicktobuy.nl/toshiba-passieve-3d-hd-ledtv-47inch hier de link op tweakers: http://tweakers.net/pricewatch/290128/toshiba-47vl863.html
Nu zit ik te twijfelen of ik deze tv zal kopen aangezien ik niet bekend ben met televisies van toshiba en waar ik allemaal op moet letten bij het kopen van een nieuwe tv :rolleyes:.
Misschien iemand hier die mij kan vertellen of het een goede koop zal zijn of dat ik beter af ben om te wachten of een andere tv te kopen prijsklasse tot 800euro (42-47inch).

• Topic Starter Topic Starter
Prijs kwaliteit lijkt het mij dus een goeie koop voor 650 euro en 8ms voor een TV vindt ik niet zo heel laag aangezien ik er niet op zal gaan gamen of zie ik dat verkeerd? verder over de contrastwaarden viel mij ook op maar ik weet niet wat ik me daarbij moet inzien.

De zwarte balken die je ziet bij widescreen films zullen eerder wat grijs tonen dan volledig zwart. Het beeld zelf zal ook wat flets kunnen tonen door die lage contrastwaarden.

De zwarte balken die je ziet bij widescreen films zullen eerder wat grijs tonen dan volledig zwart. Het beeld zelf zal ook wat flets kunnen tonen door die lage contrastwaarden.

Thanks!, maar ben er nog steeds niet helemaal uit, vindt het alleen jammer dat ze hem nergens hier in de buurt verkopen zodat ik hem werkend kan zien voordat ik deze bestel.. dat maakt het allemaal een stuk lastiger om te beslissen:rolleyes:

Edit: ik denk dat ik hem toch maar voorbij laat schieten, en wacht tot ik een andere tegen kom.

Laatst bewerkt:
Werkend te zien schiet meestal niet op, die TV's staan in Store-mode met opgepompt contrast en allerlei zaken aan die je thuis liever gelijk uitzet. Je hebt meer aan de reviews van Digitalversus die alle belangrijke zaken onder de loep nemen.

Dat klopt zeker maar het zou wel een eerste indruk geven als je hem ziet in de winkel.

Terug
Naar boven