AndroidHealthClinic

nieuwe videocard?

JollyJumper

Dutch Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
5
Lengte
1m69
Massa
66kg
Hey ik heb deze morgen een nieuw spel gekocht namenlijk Bioshock maar de ontgoocheling kwam al snel, ik heb een nieuwe grafische kaart nodig.
Dit is mijn huidige setup: pentium 4 3.6 ghz 1 gb RAM en een luizige radeon x300.

Welke kaart raden jullie aan? Bioshock is overduidelijk gesponsord door nvidea dus daar gaat mijn voorkeur ook naar uit! Ook zou ik meteen mijn ram willen updaten naar 2 gb. Kent er iemand een goeie webshop in België of Nederland die betrouwbaar is en met een goeie klantenservice?

alvast bedankt en karma voor de replies uiteraard!

JJ

Hey ik heb deze morgen een nieuw spel gekocht namenlijk Bioshock maar de ontgoocheling kwam al snel, ik heb een nieuwe grafische kaart nodig.
Dit is mijn huidige setup: pentium 4 3.6 ghz 1 gb RAM en een luizige radeon x300.

Welke kaart raden jullie aan? Bioshock is overduidelijk gesponsord door nvidea dus daar gaat mijn voorkeur ook naar uit! Ook zou ik meteen mijn ram willen updaten naar 2 gb. Kent er iemand een goeie webshop in België of Nederland die betrouwbaar is en met een goeie klantenservice?

JJ

Hahaha een heel nieuwe pc raad ik je aan :D

wat voor slot heb je?pci-express of agp?en wat is je budget?

Daar heeft hij wat aan markie.:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
ik weet niet wat voor slot ik heb? hoe zoek ik dit uit?

ik weet het spijtig genoeg niet? wat is het verschil ertussen? en is het een ramp als ik bijvoorbeeld die expres koop? past die dan niet mocht het een agp zijn?

de x1950 pro uiteraard maar die is haast niet meer te krijgen. eigenlijk is er bijna geen enkele high-end agp kaart meer te krijgen omdat ze niet meer gemaakt worden. ik heb maar voor de 7800gs van nvidia gekozen geklokt naar 490/1.4ghz.
als je pc ouder dan 2 jaar is heb je agp.

x1950 pro wilde ik ook gaan noemen idd, zeer goede kaart, zeker voor de scherpe prijs. Maatje draait bioschock op een core 2 duo en 1950pro en kan alles op high spelen bij een resolutie van 1280x1024

JJ

Moet marky gelijk geven , wil je het spel een beetje fatsoenlijk spelen schaf dan een nieuwe pc aan. Je kunt er wel een betere videokaart in gooien , maar ben bang dat het lijkt alsof je tetris aan het spelen bent. Wacht gewoon even tot de nieuwe processoren uitkomen en de nieuwe videokaarten , zal zo ong eind dit jaar allemaal uitkomen , de kans is groot dat een hoop prijzen omlaag gaan en je een leuk systeem kunt samenstellen. Beetje geluk kun je je oude pc inruilen bij een pc boer.

x1950 pro wilde ik ook gaan noemen idd, zeer goede kaart, zeker voor de scherpe prijs. Maatje draait bioschock op een core 2 duo en 1950pro en kan alles op high spelen bij een resolutie van 1280x1024

ik wil begin volgend jaar gaan voor de Q6600 ofzo met een 8800gts en 4 gig ddr. mijn p4 3.0 draait nog zeer goed moet ik zeggen, kan de nieuwe games op high spelen zoals company of heroes enz. had hiervoor een 9600xt erin en nu een 7800gs :cool:

Die game is echt geniaal, moet je ook een mega pc voor hebben :eek:

haha een geheel nieuwe pc kopen voor Bioshock..het zou toch wat zijn..:D neem dan liever de nieuwe xbox360 ELITE of een ps3 weet je zeker dat je hem op de hoogste settings speelt;)

JJ
Denk je nou echt dat dat spel geoptimaliseerd is voor Nvidia? :D Ik vind ATI over het algemeen beter.

bedankt voor jullie raad, ik heb inderdaad die sapphire gekocht!:D

had je geen zwaardere voeding nodig?

is beetje afhankelijk van wel merk het is. Is het een q-tec zal 300W te weinig zijn, met een goed merk moet 350 voldoende zijn. Voor de zekerheid kun je eens een calculator opzoeken en dan ben je zeker.

Terug
Naar boven