AndroidHealthClinic

Nieuwe videokaart

Scaleo

Competitive Bodybuilder
Waardering
17
Lengte
1m80
Massa
73kg
Vetpercentage
6%
Gasten,

Ik wil een nieuwe videokaart. Het lieftst de X1950 Pro AGP. Het moet een AGP zijn omdat ik deze pc nog ff een boost wil geven voordat ik een PCI-e systeem aanschaf.
Een probleem, die kaart is nergens te krijgen. Is de X1950GT dan een goede keuze? Ik heb deze kaart in bestelling staan maar heb na een week nog niets gehoord.

neej, want ATI is veel slechter dan Nvidia.

Mischien zijn de kaarten gelijk, de drivers verschillen behoorlijk.

Als ik 2 jaar geleden een nvidia had gekocht had ik nu alle games nog kunnen spelen, maar nu heb ik geen shadermodel 2.0 en pixelshader 2.0 en kan ik nog maar 1/3 van de nieuwere games spelen.

• Topic Starter Topic Starter
Welke Nvidia kaart raad je me dan aan? Rond de € 150 mag het kosten.

XFX GeForce 7600 GT 256MB € 138,70

Kaartje is leuk te oc'n, heb hem zelf namelijk ook, als tussenstation naar een dikke kaart over een half jaartje:D

Zercom Computers Eindhoven (erg snelle/goede service)

Als ik 2 jaar geleden een nvidia had gekocht had ik nu alle games nog kunnen spelen, maar nu heb ik geen shadermodel 2.0 en pixelshader 2.0 en kan ik nog maar 1/3 van de nieuwere games spelen.

dit is niet waar, de kaart die de TS voorstelde was echt wel een goeie kaart voor de prijs waarop hij stond.

Voor een videokaart kun je beter naar guru3d gaan en daar beetje snuffelen.

De kaart met de meeste fps is het snelste. Groene balkjes zijn nvidia kaarten, rode balkjes zijn ati kaarten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tegenwoordig zijn ati's aardig goede kaarten . In het verleden vielen ze nogal tegen. Ati's zijn meestal toch een stukje goedkoper dan de nvidia kaarten . Wanneer ben je van plan om een nieuw systeem aan te schaffen?

• Topic Starter Topic Starter
Tegenwoordig zijn ati's aardig goede kaarten . In het verleden vielen ze nogal tegen. Ati's zijn meestal toch een stukje goedkoper dan de nvidia kaarten . Wanneer ben je van plan om een nieuw systeem aan te schaffen?

Volgend jaar ergens. Met een nieuwe videokaart kan ik met dit systeem toch nog wel even vooruit. Ik ben toch niet van plan om de allernieuwste spellen te spelen.
En ik wil deze pc naast het nieuwe systeem blijven gebruiken.

Momenteel draai ik

Pentium 4 HT 3.0 Ghz
1024 MB DDR PC3200
2x 160 GB WD 7200rpm
Ati Radeon 9600XT

Terug
Naar boven