XXL Nutrition

Nieuwjaarskuurtje

jailbird

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
23
Lengte
1m84
Massa
42kg
Vetpercentage
50%
Beste forum-bewoners & ander meelezend volk.

Na 1 mislukte test-only kuur afgelopen december (fake abu,s lt nr 7210) & 1 hernia verder ben ik van plan om in december/januari 1 bulk kuurtje te pakken.

Deze ziet er tot nu toe zo uit:

Week 1 t/m 3 50mg d-boll p/d

Week 1 t/m 10 400mg deca p/w

week 1 t/m 12 500mg test en p/w

Pct 2 weken na laatste test en beginnen (gaarne suggesties over wat & waneer)

Op & aanmerkingen zyn altyd welkom mits er natuurlyk iets van te leren valt.

Bvd

Jan

valt weinig van te leren maar iig succes kerel;)

zou gewoon test only doen, maar als je t al in huis hebt, dan is de keuze al gemaakt.
wel goed op je voeding letten, aangezien je een vrij hoog vp hebt.
misschien nog even cutten vantevoren?
wat is je doel met deze kuur? bulken?
nakuur staat genoeg over op het forum. lees de sticky's even

Zou ook alleen test pakken en dbol vervangen door winstrol. Je zit al hoog in je vet en met deca en dbol erbij zal dat hoogstwaarschijnlijk nog hoger worden.

hier met die deca's! test only gaat wonderen doen voor je :D

Dus omdat je 1e kuur fake was ga je je dosis verdubbelen? Volg je hier ff niet.

Doe gewoon 10-15 weken 500mg test e.

Ziet er in principe prima uit..Nolva 4wkn op 20mg pd.

Je zou kunnen overwegen om ook aromasin voor 4wkn op 20mg pd bij je pct te voegen.

Kan je dus eigenlijk arofixen pakken...is 20mg tamoxifen en 20mg aromasin.

Succes...

Ziet er in principe prima uit..Nolva 4wkn op 20mg pd.

Je zou kunnen overwegen om ook aromasin voor 4wkn op 20mg pd bij je pct te voegen.

Kan je dus eigenlijk arofixen pakken...is 20mg tamoxifen en 20mg aromasin.

Succes...

Ziet prima uit terwijl hij op 18% zit?

Ziet prima uit terwijl hij op 18% zit?

De kuur ja..ik geef antwoord op z'n vraag, als iemand wilt kuren op 18% moet hij dat zelf weten.

In een ideale wereld is het beter om dat op een 12% te doen...Al snap ik die hysterie zelf niet altijd eigenlijk.

Eerst cutten, dan test-only 500mg. Dit wordt immers je eerste echte kuur... Op 18% beginnen is idd niet gewenst, dan lijk je straks echt een ballon.

• Like
Waarderingen: Lean

Na 1 mislukte test-only kuur afgelopen december (fake abu,s lt nr 7210) & 1 hernia verder ben ik van plan om in december/januari 1 bulk kuurtje te pakken.

Bvd

Jan

Beste Jan,

Ik zou als ik jou was rap je vetpercentage verlagen, voor je denkt een bulk kuur te gaan beginnen.

Je kunt een test kuur daarbij gebruiken, ik denk dat er anders weinig overblijft van je huidige gewicht.

Bulken in de zin van snel aankomen ( vet en vocht)
zijn lege gains en daar heb je niks aan, verloren energie en inspanning
kort om zonde van alles.

Cut deep gain clean

Grtz,

Porter

• Topic Starter Topic Starter
info

Beste mensen bedankt voor jullie reacties

Daar myn info nogal sumier was hier wat aanvullende gegevens

Ik kuur sedert 2000 elk jaar 1 of 2 kuren gedaan t/m 2005/6 toen ff vakantie gehad tot 2009 & nu in december vorig jaar dus weer myn eerste testonly kuur.

@ tremendes : bedankt voorde info daar heb ik teminste wat aan.

Wil mezelf met niemand vergelijken ofzo maar volgens my zyn de meeste grote jongens in off season ook niet echt kurk droog ?

Enfin sta nu op 15/16 % heb nog ruim 6 weken om er nog zoveel mogelijk af te halen,myn streven is 13/14% & dan knallen!!

Zal ff 1 logie maken als ik begin.

Alvast bedankt

ik stond ook op 18% na mijn 2de kuur en heb ook de raad op gevolgt om eerst te cutten en sta nu op 14% na een paar weken en ga nog tot 12% gaan voor ik mijn 3de kuur neem .
dus eerst cutten en dan een kuur zetten , maar laat de deca nog wat weg en doe gewoon 500mg test e 10 weken en kickstart 30 a 40 md d-bol eerste 4 tot 6 weken .
en uw kuur verhogen omdat je eerste kuur een fake was is nergens voor nodig .
doe test e 500mg en 30 a 40 mg d-bol , daar ga je ook wel op knallen want het is het is toch eigenlijk je eerste kuur want de andere was fake .
da vind ik toch .

mvg

Bvd

Jan

Deze had ik ook, 6 maanden nutteloos olie zitten injecteren !!!!

Kloteboel !

Hopelijk meer succes met je volgende kuur maat !!!

pff zo lelijk als je fakes hebt. Uit eigen ervaring weet ik dat test deca boven de 15% je niks geeft dan een hoop geschrokken reacties van je omgeving op die ballon die bovenop je nek staat geplant.

pff zo lelijk als je fakes hebt. Uit eigen ervaring weet ik dat test deca boven de 15% je niks geeft dan een hoop geschrokken reacties van je omgeving op die ballon die bovenop je nek staat geplant.

onzin mits je voeding goed is, vooral goed op zout letten dus niet teveel brood eten vootal. Ik heb ook gekuurd op 18% nergens last van gehad wel ultra schoon eten 12 weken lang.

Terug
Naar boven