XXL Nutrition

NIEUWSGROEPEN}Ik snap het eindelijk door dit!

Dat moet ik ook ECHT een keertje gaan uitproberen ja. Ik heb een paar weken geleden uitgevogeld hoe bittorents werken. Dit is de volgende stap :D

Woohoo! I'm becoming a nerd :p

haha :D nu nog goede newsservers vinden :P

haha :D nu nog goede newsservers vinden :P

PFff!!!
ey mando help me effe met die shit man,
ik heb die grabit shit gedownd typ ik een paar searches in krijg ik te horen ja maximale aantal searches(6) overschreden???

Dat is het hem juist, die newsleecher doet het bij mij niet.
Hij kan niet connecten ofzo???
andere opties behalve grabit

Heb je wel de goede news server ingesteld dan ? Want aan newsleecher kan dat echt niet liggen :S

Zoeken moet je ook niet met grabit doen, maar gewoon FTD3 gebruiken. Je hebt trouwens nog geluk met je 6 zoekopdrachten, normaal mag je er maar 3 per dag doen.

@ Spiertje : Hij zegt dat de trial expired is. Dat zal de reden wel zijn.

En zoeken kan je idd het beste met FTD3 doen of via newzbin (betaald).
Newsleecher heeft wel een super handige super search optie die je in combinatie met FTD3 heel goed kan gebruiken.

Het is even k*t in het begin, maar als je doorhebt hoe nieuwsgroepen werken lach je je dood om al die andere alternatieven zoals Bittorent etc.

edit: gevonden

Laatst bewerkt:
Schit-te-rend. Het topic heet 'NIEUWSGROEPEN}Ik snap het eindelijk door dit!' en meteen ontaardt het al in verwarring en problemen. Zoals élk topic van beginners over Nieuwsgroepen.
In de boekhandel ligt al ruim 5 maanden een tijdschrijft dat het t helemaal uitlegt. Misschien is dat een betere oplossing. Feit is en blijft dat het gebruiksvriendelijk een 1 voor de moeite krijgt.

het is allemaal zeer gemakkelijk. Je kan het jezelf zo moeilijk en makkelijk maken als je zelf wilt. Ik heb meer lopen kloten met torrents etc om me zelf connectable te maken enz poorten forwarden dan met nieuwsgroepen.

Een maat van me die echt weinig van computers snapt heb ik het downloaden via newsgroepen binnen 5 minuten uit weten te leggen. Niet omdat ik zo goed ben, of omdat hij zosnel leert. Maar omdat het allemaal zo moeilijk niet is.

Ik ben echt een mong**l op dit gebied:o
FTD-Forum Link Activatie
Op deze pagina kan je een koppeling maken tussen je FTD account en een forumaccount. Dit is nodig als je dit forumaccount wilt behouden. Vul onderstaande gegevens in.
,

wat bedoelen ze hiermeee???

mijn forum account komt gewoon overeen met die van het ftd

Je moet in FTD zelf registreren volgens mij. Het is dus niet zo dat als je registreerd op de site van FTD , dat je die inloggegevens kan gebruiken bij FTD :)

Waar kan ik zo een ftd account aanmaken dan? gewoon op dat ftd progamma zelf?

Terug
Naar boven