AndroidHealthClinic

Nieuwste rage!!!Superdude G*liciousboy Bobbie invades this board!!!Doe iets!!!Anybody

Bezoekers in dit topic

neuh nie egt:D ben nog n beetje suf van het cardioen...me hersenen werken nog niet op volle toeren...exuses voor die uitspatting:D
 
RobertHosper zei:
neuh nie egt:D ben nog n beetje suf van het cardioen...me hersenen werken nog niet op volle toeren...exuses voor die uitspatting:D


cardio jij 24 uur per dag :eek: :eek:
 
nofear train! zei:
cardio jij 24 uur per dag :eek: :eek:

welnee...1uurtje in de ochtend als ik niet naar school moet:) anders 40 minuten...flinke eficap in me mik en LOSSS:D
 
nofear train! zei:
wel een gespierde ecto met 6 keiharde blokjes, mijn chickie noemt me ook wel blockbuster

Je botox is zeker naar je harsens gekropen ik tel er maar 4 :p .
 
Is er iemand skilled genoeg met ps om dit na te maken maar dan met het hoofd van bobbi. Dat zou geniaal zijn.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
dr. Gonzo zei:
Is er iemand skilled genoeg met ps om dit na te maken maar dan met het hoofd van bobbi. Dat zou geniaal zijn.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:!!!
 
mOrReGaH mAtTiEs eN cHicAS.........
 
waar blijven de andere 2?:)
 
Dei zijn bezig met het bulken van breezahs en taco's...
 
:D
 
zou het vanaaf weer net zo druk worden met die breezah-invasie als gister??.....
 
rubinio zei:
zou het vanaaf weer net zo druk worden met die breezah-invasie als gister??.....
latene we het niet hopen...
 
rubinio zei:
zou het vanaaf weer net zo druk worden met die breezah-invasie als gister??.....

Niet dus! :(

Delguy laat ons al mooi in de steek met zijn avatar :mad:
 
sorry ik heb al een ander slachtoffer gevonden

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven