XXL Nutrition

Nieuwste rage!!!Superdude G*liciousboy Bobbie invades this board!!!Doe iets!!!Anybody

Bezoekers in dit topic

Waar blijven die KuD0$ nou dan! :scratch:
 
delguy zei:
PaSz Op JoH kEn FeEl GeFaArLiJke GaStUh
b3ta zei:
Ik niet snap ik domme Ecto zijn met gespierde Abs's Kom voel maar oh ja.. en niet HaTeN! ok?

hahhaa I Hav e al your kudos!!!! slingerworp de sloot in en nu eerlijk sparen en geen vriendjes politiek:P
 
RobertHosper zei:
OMFG!!!!LMFAO!!!!!!Oh mijn God!!!!ik krijg strax een beroerte van het lachen!!!ik lig nu ZO dubbel!!!AAARGH!!!! me buik!!!auw auw auw auw!!!! QUOTE]

mss dat die pens dan is een keer verdwijnt, is het toch nog ergens goed voor.
en nee robert ik stuur geen fotos naar je op dus houd op met pmen.

zo, direct nog effe onder de gezichtsbruiner en dan weer naar bed zodat de abs weer lekker kunnen groeien
 
DVD ik hoop voor je dat je een grapje maakt :D oh ja was even vergeten dat we in het garehanehok zaten.... :P
 
me pens is al weg bro:) tis alleen me armen en lats die droog moeten worden...heb je daar ook n wondermiddel voor? baco stackers?:D
 
Ik ga zo ff m'n tuitlippen trainen dwz breezertjes drinken.. Chapeau!
 
b3ta zei:
DVD ik hoop voor je dat je een grapje maakt :D oh ja was even vergeten dat we in het garehanehok zaten.... :P
:rolleyes:
 
Nee heerlijke Br33z4h Burners. Brand al die br33z4hs weg in no-time kijk maar naar mijn abs!!
 
mOrGuHh DiEJ aBsS TrAiNeN nO sPaNg MaLuKu 4LiFeE
 
ik wordt gek..... zie bij iedereen zijn avatar dezelfde R*T kop........
tja veel mensen vormen zich toch een beeld van iemand aan de avatar... moet je nagaan hoe mensen nu denken over DBB......
 
Hey Rubino Kom niet Haten ok? Daar is het gaatje van de deur hoor!
 
KeNnU jUlLIe PeEpZz Me sGaTjj KaRdii alL? MeiSjuhs Dii f0kKuh KrijGuh MeT haaR Te MaKuh !!
 
He, WeL M'N heLe ZiN QuOteN, He :scratch:
 
heb je ook nog een gaatje tussen die tuitlipjes..... ;)
 
Jah daar past precies jou derde beentje in !! :D
 
delguy zei:
BeN jUh HoMoWw 0fZow :rolleyes: :scratch:

Ja natuurlijk is hij Haumau .. want wat wil je ook anders als je naar jou lekkere koppie kijk! :rolleyes:
 
Back
Naar boven