AndroidHealthClinic

nieuwtje :)

Casss

Cool Novice
Waardering
13
Lengte
1m76
Massa
78kg
Vetpercentage
10%
nieuwtje + vraagje

Goeiedag hardewerkers,

Zoals jullie zien ben ik nieuw hier!
Ik post alvast 2 foto's, wellicht komen er later meer en zal ik het eea over mijzelf vertellen. Iig nu 6-7 maanden aan het trainen... Don't be to hard:D:D

begonnen met 68 kilo
nu rond de 75
ik hoop de zomer nog 5 bij op te kunnen tellen, mogelijk??

a3ozeb.jpg

1179vgw.jpg

Laatst bewerkt:
netjes, ga zo door en je kunt nog wel ver komen

welkom en suc6 hier

Die 5kg is heel goed mogelijk, gewoon lekker doorknallen!
Je hebt wel een aparte bovenkant rug moet ik zeggen. Onderkant ziet er wel weer heel goed uit. Volgens mij heb je wel de potentie om een bruut fysiek te krijgen.
Hou je ook een logje bij? Ben wel benieuwd naar je vorderingen namelijk.
Sterke BP btw. Is dit 1rm?

• Topic Starter Topic Starter
Die 5kg is heel goed mogelijk, gewoon lekker doorknallen!
Je hebt wel een aparte bovenkant rug moet ik zeggen. Onderkant ziet er wel weer heel goed uit. Volgens mij heb je wel de potentie om een bruut fysiek te krijgen.
Hou je ook een logje bij? Ben wel benieuwd naar je vorderingen namelijk.
Sterke BP btw. Is dit 1rm?

ik hoop echt dat het met de zomer iig 80 kilo zijn!
denken meer mensen dat dit mogelijk is?
en wat is er zo apart aan mijn bovenkant?:P of wat moet er anders aan??
ik probeer nu ook flink buffel te eten, maar dit is de grootste uitdaging... ben nu trouwens ook aan het einde van mijn schema, en wil een nieuwe split maken, iemand advies?:) ik train 5x per week. en die bench is 1rm van een paar maand terug....

mooi begin, moet zeker wat moois van te maken zijn, en moet genoeg eten en training is die 5 kilo zeker haalbaar;) wat zijn je verdere stats?

mooi begin, moet zeker wat moois van te maken zijn, en moet genoeg eten en training is die 5 kilo zeker haalbaar;) wat zijn je verdere stats?

dankje!! ik hoop het ook.... ik zal mijn best doen.. ik zat twijfelen tussen een split en fullbody.... maar mijn maatje kan zich niet echt vinden in een fb dus het zal wel split worden... hoe ik deze precies zal gaan indelen nog geen idee, zou hiervoor wel wat hulp kunnen gebruiken.

verdere stats
squat 1rm geen idee, maar 5x iets van 100kg
deadlift idem, 5x 130kg
dippen bw + 20kg 3x8
pullups breed bw + 12.5kg 3x5
chinups smal bw + 17.5kg 3x5

ik hoop echt dat het met de zomer iig 80 kilo zijn!
denken meer mensen dat dit mogelijk is?
en wat is er zo apart aan mijn bovenkant?:P of wat moet er anders aan??
ik probeer nu ook flink buffel te eten, maar dit is de grootste uitdaging... ben nu trouwens ook aan het einde van mijn schema, en wil een nieuwe split maken, iemand advies?:) ik train 5x per week. en die bench is 1rm van een paar maand terug....

Zelf ben ik 1,78m en sta op 76kg. Mijn doel is hetzelfde als jou, ook 80kg met de zomer. Maar je moet je eigenlijk niets aantrekken wat andere mensen denken, je moet gewoon keihard knallen en dan zie je wel waar je van de zomer staat.
Noemde het ook apart omdat ik het niet goed kan uitleggen. Je hebt een kleine V met 2 deukjes:p Zal wel genetisch zijn lijkt me.
5 day split: Alles apart pakken en de 5e dag datgene aanpakken wat aandacht nodig heeft. Of dit steeds afwisselen. Bijvoorbeeld:
-rug
-borst
-benen
-schouders
-rug
Ben persoonlijk meer fan van een 4-daagse-split, op deze manier pak je iets meer rust. Zie hiervoor mijn logje.

prima fysiek! Zeker voor je training tijd!

Mooi fysiek!!!

danke!! motiveert zeker om door te rammen :) hopelijk haal ik de 80 kg rond juni, mijn doel:D

Super vet, ik zou voor de 85 gaan!!!

prima fysiek hoor, 80 a 85 halen lijktme geen probleem voor jou :cool:

Oud topic, thanx anyway. Zit nu op 81/82, na afgevallen te zijn van een stop ivm motor ongeluk. Rockin again!

Thanks ppl cu

Alleszins veel succes nog ;)

ziet er goed uit !
kan alleen maar beter worden, dus gwn blijve ete dan haal je die 80 makkelijk ;)

succes ermee

had niet gzn dat hij al aan de 80 zit, maar des te beter hé :D

ga zo door !:cool:

Waarom is er iemand nou weer zo lomp om zich aan te melden om een bump te maken .

Terug
Naar boven