Hallo,
Ik ben Tommy, 17jaar, en van nature zeer groot (1.90m) en weeg zeer weinig (63Kg). Een mager venteke dus
. Ik ben dus niet echt gespierd, en hoeveel ik ook eet, ik kom geen enkele gram bij
.
Mijn doel is om een breeder/stoerder
lichaam te krijgen en dus ook bij te komen(is dus niet men hoofddoel).
Ik zit nu al een hele tijd alles af te zoeken over spierbouw, schema's en noem maar op. AMAI! Ik begrijp er allemaal geen snars van. Ik heb (om te beginnen) een 20-beurten kaart gekocht in de fittness. Ik doe dit met enkele vrienden maar dit is dus zoveel mogenlijk trainen in 1uur om daarna gewoon kappot te zijn en dan lang in de sauna te zitten en te douchen. 2x in de week(woensdag en vrijdag) Ik heb hier niet echt zoveel vertrouwen in en vindt het dus zonde van het geld.
Wat ik al wel heb kunnen leren op het internet:
-Dat ik (denk ik) zoals ik al dacht niet goed bezig ben
-Dat ik men voeding moet aanpassen(ben ik wel aan bezig; veel fruit, elke dag 1/2 eitjes, stevig ontbijt, ...)
-Een goed schema is belangrijk!
Klinkt allemaal simpel, maar is het niet. Daarom, moet ik de "gehaate-beginner-met zijn-domme-vragen" uithangen
. Ik weet zeker dat jullie ze vaak tegen komen, maar verder geraak ik helaas niet alleen.
-Kan ik mijn doel bereiken met 2x in de week te trainen?
-Zoja, wat doe ik het beste: Dinsdag Biceps, rug en Borstkas. Vrijdag triceps, Buik, bortskas en schouders? Ik zie het nut van de beenspieren niet echt in en het is vooral met borstkas enz dat ik wil verbeteren.
-Als ik bijv kies voor de combinatie 3x8. telt dit dan voor telkens 1soort oefening? Of 3x een ander toestel 8x?
-Welke toestellen kies ik het beste, of moet ik ze allemaal doen(er zijn er zoveel beschikbaar)
-Ik wil niet echt shakes gebruiken, maar ik heb gehoord dat je zelf wat in elkaar kan mixen(rouwe eitjes, rauw vlees, banaan, chocolade,...) Klopt dit?
-Enige Tips?
-Is een sauna bevorderend? heeft dit enig positief effect voor da de fitness of is het gewoon chill om te doen?
Het is een hele lijst en ik heb nog zoveeel vragen. Dus ja, kraak me maar af ofzo... Hopenlijk kunn jullie me verder helpen!!
Alvast zeer hard bedankt!!
Ik ben Tommy, 17jaar, en van nature zeer groot (1.90m) en weeg zeer weinig (63Kg). Een mager venteke dus
. Ik ben dus niet echt gespierd, en hoeveel ik ook eet, ik kom geen enkele gram bij
.Mijn doel is om een breeder/stoerder
lichaam te krijgen en dus ook bij te komen(is dus niet men hoofddoel).Ik zit nu al een hele tijd alles af te zoeken over spierbouw, schema's en noem maar op. AMAI! Ik begrijp er allemaal geen snars van. Ik heb (om te beginnen) een 20-beurten kaart gekocht in de fittness. Ik doe dit met enkele vrienden maar dit is dus zoveel mogenlijk trainen in 1uur om daarna gewoon kappot te zijn en dan lang in de sauna te zitten en te douchen. 2x in de week(woensdag en vrijdag) Ik heb hier niet echt zoveel vertrouwen in en vindt het dus zonde van het geld.
Wat ik al wel heb kunnen leren op het internet:
-Dat ik (denk ik) zoals ik al dacht niet goed bezig ben
-Dat ik men voeding moet aanpassen(ben ik wel aan bezig; veel fruit, elke dag 1/2 eitjes, stevig ontbijt, ...)
-Een goed schema is belangrijk!
Klinkt allemaal simpel, maar is het niet. Daarom, moet ik de "gehaate-beginner-met zijn-domme-vragen" uithangen
. Ik weet zeker dat jullie ze vaak tegen komen, maar verder geraak ik helaas niet alleen.-Kan ik mijn doel bereiken met 2x in de week te trainen?
-Zoja, wat doe ik het beste: Dinsdag Biceps, rug en Borstkas. Vrijdag triceps, Buik, bortskas en schouders? Ik zie het nut van de beenspieren niet echt in en het is vooral met borstkas enz dat ik wil verbeteren.
-Als ik bijv kies voor de combinatie 3x8. telt dit dan voor telkens 1soort oefening? Of 3x een ander toestel 8x?
-Welke toestellen kies ik het beste, of moet ik ze allemaal doen(er zijn er zoveel beschikbaar)
-Ik wil niet echt shakes gebruiken, maar ik heb gehoord dat je zelf wat in elkaar kan mixen(rouwe eitjes, rauw vlees, banaan, chocolade,...) Klopt dit?
-Enige Tips?

-Is een sauna bevorderend? heeft dit enig positief effect voor da de fitness of is het gewoon chill om te doen?

Het is een hele lijst en ik heb nog zoveeel vragen. Dus ja, kraak me maar af ofzo... Hopenlijk kunn jullie me verder helpen!!
Alvast zeer hard bedankt!!

goed eten, trainen en rusten, veel lezen en vraag advies aan trainers in je sportschool

Hebben we al vaker hier gehoort van veel eten later blijkt dat ze op 3000 kcal of minder zitten.