AndroidHealthClinic

Nigel Farage

Bezoekers in dit topic

Ik ben zo blij als dat hele EU gebeuren uit elkaar pleurt.. Wat een stel incapabele mensen zit daar toch :treuren:
 
Dat zeg ik al jaren. Potverdomme, wat een genie ben ik toch ook.
 
0578-3673363-Much_loved_Twitter_was_also_full_of_messages_of_support_and_than-a-84_1467642144132.jpg
 
Iedereen jankt over Nigel Farage omdat hij er over 2 jaar 'mee stopt'.

Wat mensen niet snappen, is dat hij überhaupt geen deel uitmaakt van de regering. Hij zit in het Europees Parlement. En over 2 jaar, als ze na artikel 50 eruit stappen, hij dus ook geen baan meer heeft.
 
Hoorde op radio dat hij nu eurosceptische partijen op het continent gaat helpen een uittreding te forceren
 
Verschrikkelijk onbeschoft, idd. De Tony Blair van de Lage Landen: Oorlogscrimineel en plaat van hier tot Brussel voor zn kop + prachtig hoe hij België zegt. Somt het allemaal wel beetje op hoe Europa over dat land denkt.
 
Well, there we are...
 
Swag Nigel


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Hoorde op radio dat hij nu eurosceptische partijen op het continent gaat helpen een uittreding te forceren
Veel eurosceptische partijen gaat met op het continent niet vinden. Zeker die waarbij partijleden reeds een zitje in het EUSSR parlement hebben gaan hun zitje tot der dood verdedigen.
 
Back
Naar boven