XXL Nutrition

Night of the Champions 2004

Ja de meer etisch verantwoorde fysieken beginnen 'in' te raken bij de jury.
Ik vond zelf dat Ahmad mss wel een plaatjes (of 2) hoger moest, maar das mijn mening
vanaf de pics dan. Richard Jones heeft wel een goeie prestatie neer gezet, 3de in zijn eerste pro show met zo een grote/sterke line-up. Hebben jullie trouwens die ene pic van Pavol gezien in zn kamer, wooow, je ziet de strepen op zn traps!! Ed v. Amsterdam verbetert ook steeds, nu liet ie St. Cloud, Rockel, Nasser en Heiko al achter zich. Ik vind persoonlijk wel dat die Darrem Charles een tikkeltje over-rated is maar heeft natuurlijk wel een super lichaam, ik vind dat hij niet mocht winnen op San Fran Pro, die moest toch echt naar Ahmad gaan, maar ja wij zijn er natuurlijk niet bij en zien alleen de pics.

Check getbig.com voor meer fotos en de score cards.
Check hoeveel er niet geplaatst zijn!!! Edje heeft het eigenlijk HEEL goed gedaan.

Las op Muscle maheym de review van King kamali, die zei dat 1 van de deelnemers een navelpiercing had en dat dat nogal GAY was. bleek het ed te zijn. op de fotos is er niks van te zien, maar misschien had die hem al uitgedaan.

verder echt een goeie prestatie, als ed zo doorgaat word het nog wel wat. in ieder geval moet die bij CHAD blijven want dat doet hem wel goed zoals op de fotos te zien is

Jabba zei:
Las op Muscle maheym de review van King kamali, die zei dat 1 van de deelnemers een navelpiercing had en dat dat nogal GAY was. bleek het ed te zijn. op de fotos is er niks van te zien, maar misschien had die hem al uitgedaan.

verder echt een goeie prestatie, als ed zo doorgaat word het nog wel wat. in ieder geval moet die bij CHAD blijven want dat doet hem wel goed zoals op de fotos te zien is

Van die ventjes als Kamali word ik echt moe. Echt een trieste gast is dat.

Lekker belangrijk! Vind het wel fout van Eddepet

RedDragon zei:
Ik vind persoonlijk wel dat die Darrem Charles een tikkeltje over-rated is maar heeft natuurlijk wel een super lichaam, ik vind dat hij niet mocht winnen op San Fran Pro, die moest toch echt naar Ahmad gaan, maar ja wij zijn er natuurlijk niet bij en zien alleen de pics.
Of bedoel je de Orlando Extreme?

Nou zwaar relaxed van Edje hoor eindelijk eens iemand die dit k*tlandje op de kaart kan gaan zetten. Hoop dat ik er ooit zelf nog eens een keer kan staan.

Thumbs up Ed

Er zijn al meer sporters en mensen die dat doen of hebben gedaan :)

En Appie Steenbeek, niet zo goed als de Mey maar ook 2 keer op de Olympia. Steenbeek was een redelijk lichte BB-er, begin jaren 80.

Is alweer een tijdje geleden dus dat we een NL BB in de sporlights zien op dit wereldniveau :)

Wees maar gerust jongens, ik kom er aan ;) :p

Terug
Naar boven