franx
Novice
- Waardering
- 0
Hallo allemaal, eerste bericht van een nieuwkomer. Heb nog even gekeken of er een "Stel je voor" topic was maar niks gevonden dus hier meteen maar posten (?)
Ben al hier en daar grijs aan het worden
maar heb afgelopen jaar toch 5 kilo spiermassa gewonnen(36 jaar). Moet eerder opletten dat ik niet afval, snel droog..
Ik ben sinds een jaar weer fanatiek aan het trainen. Eerst zonder voedingsupplementen (gewoon veel eten) en het laatste half jaar met Whey-proteines. Misschien verderop ooit nog af en toe Creatine.
Whey-spul van de Tuinen in de aanbieding gehaald maar hier werd ik "raar" van ; had effect op m'n suikerspiegel volgens mij... Na maar 1 shake na de training (middag) en dan s'avonds in bed met een verhoogde hartslag en niet kunnen slapen !?
Nog een hele pot staan maar deze gaat de afvalbak in.
Ik heb nu Nitrotech gehaald van Muscletech, gisteren begonnen. Geen problemen en voel me er lekker bij ! Veel te duur maar aangezien ik niks anders neem wil ik hier wel wat aan uitgeven. 3 shakes op een dag raden ze aan.
Wanneer moet ik aan de eerste shake ? Voor of na m'n ontbijt ; of gewoon half uur voor trainen ?
Sorry voor lap text.....
grtn Frank
Ben al hier en daar grijs aan het worden
maar heb afgelopen jaar toch 5 kilo spiermassa gewonnen(36 jaar). Moet eerder opletten dat ik niet afval, snel droog..Ik ben sinds een jaar weer fanatiek aan het trainen. Eerst zonder voedingsupplementen (gewoon veel eten) en het laatste half jaar met Whey-proteines. Misschien verderop ooit nog af en toe Creatine.
Whey-spul van de Tuinen in de aanbieding gehaald maar hier werd ik "raar" van ; had effect op m'n suikerspiegel volgens mij... Na maar 1 shake na de training (middag) en dan s'avonds in bed met een verhoogde hartslag en niet kunnen slapen !?
Nog een hele pot staan maar deze gaat de afvalbak in.
Ik heb nu Nitrotech gehaald van Muscletech, gisteren begonnen. Geen problemen en voel me er lekker bij ! Veel te duur maar aangezien ik niks anders neem wil ik hier wel wat aan uitgeven. 3 shakes op een dag raden ze aan.
Wanneer moet ik aan de eerste shake ? Voor of na m'n ontbijt ; of gewoon half uur voor trainen ?
Sorry voor lap text.....
grtn Frank