AndroidHealthClinic

Nitro-tech , voor of na ontbijt Brinta ?

franx

Novice
Waardering
0
Hallo allemaal, eerste bericht van een nieuwkomer. Heb nog even gekeken of er een "Stel je voor" topic was maar niks gevonden dus hier meteen maar posten (?)

Ben al hier en daar grijs aan het worden :D maar heb afgelopen jaar toch 5 kilo spiermassa gewonnen(36 jaar). Moet eerder opletten dat ik niet afval, snel droog..
Ik ben sinds een jaar weer fanatiek aan het trainen. Eerst zonder voedingsupplementen (gewoon veel eten) en het laatste half jaar met Whey-proteines. Misschien verderop ooit nog af en toe Creatine.

Whey-spul van de Tuinen in de aanbieding gehaald maar hier werd ik "raar" van ; had effect op m'n suikerspiegel volgens mij... Na maar 1 shake na de training (middag) en dan s'avonds in bed met een verhoogde hartslag en niet kunnen slapen !?
Nog een hele pot staan maar deze gaat de afvalbak in.

Ik heb nu Nitrotech gehaald van Muscletech, gisteren begonnen. Geen problemen en voel me er lekker bij ! Veel te duur maar aangezien ik niks anders neem wil ik hier wel wat aan uitgeven. 3 shakes op een dag raden ze aan.
Wanneer moet ik aan de eerste shake ? Voor of na m'n ontbijt ; of gewoon half uur voor trainen ?

Sorry voor lap text.....
grtn Frank

1e voor je ontbijt

opstaan shake nemen, douchen en dan gaan ontbijten

• Topic Starter Topic Starter
okee !

Zit ik dus net achter de computer met m'n bordje Brinta.... shake dus niet genomen.
Zal ik hem nu toch maar drinken na ontbijt of komt hij niet aan ?
Eerst maar zometeen trainen en dan daarna pas eerste shake vd dag ?

bedankt voor je reactie ! (jij bent ook flink gegroeid in 1 jaar zeg)

Ik doe het gewoon bij mijn brinta. Neem dus halve liter melk 50 gram brinta en een portie nitro-tech ik heb dit spul ook maar eens geprobeerd voor 60eurie is t wel duur en denk toch dat je beter iets anders kan nemen wat goedkoper is zoals whey-proteine van scitec nutrition ofzo maarja voor de rest best wel goed spul denk ik maar merk niet veel verschil met mijn scitec pot

Terug
Naar boven