Beoordeling:
10/10 ++ Aanrader
Mijn review:
Ik heb dit product aangeschaft omdat het in de aanbieding was, ik een bonus(je) van m'n werk had ontvangen en omdat ik 2 weken later een afspraakje had met een wel heel erg leuk meisje. Omdat ik in topvorm op dit afspraakje wou verschijnen (lol) heb ik voor het eerst de afgeprijsde Nitro Rech pot aangeschaft.
De smaak was ronduit fantastisch, de shakes vulden prima en ik merkte absoluut dat dit product werkte. Ik heb het niet in combinatie met andere producten gebruikt en geen verandering aangebracht in mijn dieet en kan dus zeggen dat het naast mijn extra motivatie zeker gewerkt heeft. Ik zag er net wat "voller" uit in de spiegel deze 3 weken.
Het enige grote nadeel is de prijs, waardoor ik het product alleen aan zal schaffen wanneer het weer in de aanbieding is. Voor de rest; topproduct!
- Soort supplement: Eiwitten
- Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? - In de meest gunstige omstandigheden kunt u maar liefst 8.4lbs (3.81kg!) spiermassa aankomen in slechts 14 dagen
- 24 maal krachtiger dan andere whey eiwitten
- Bewerkstelligt direct een anabole omgeving door het optimaliseren van de nitrogen retentie, de opname van voedingsstoffen, de eiwitsynthese en cullulaire regeneratie
- Gebaseerd op onderzoek aan de St. Francis Xavier Universiteit
- Ondersteunt door Nanomoleculaire Hyperdispersie Technologie
- Snel Herstel van uw Spieren en Bevordering van Spiergroei
- Dramatische Toenames in Spiermassa en Kracht
- Nieuwe Proteine Innovatie!
- Heerlijke smaak - Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
- Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 weken
- Hoe is de smaak van dit supplement? Fantastische chocoladesmaak
- Welke dosis heb je gebruikt? Anderhalve maatschep per shake
- Waar heb je het supplement gekocht? De Tuinen
- Welke extra voordelen gaf deze winkel? 40% korting, wat ook de reden was van de aanschaf
- Wat heb je voor dit supplement betaald? 37,95 euro
- Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, maar alleen wanneer hij weer in de aanbieding is.
Mijn review:
Ik heb dit product aangeschaft omdat het in de aanbieding was, ik een bonus(je) van m'n werk had ontvangen en omdat ik 2 weken later een afspraakje had met een wel heel erg leuk meisje. Omdat ik in topvorm op dit afspraakje wou verschijnen (lol) heb ik voor het eerst de afgeprijsde Nitro Rech pot aangeschaft.
De smaak was ronduit fantastisch, de shakes vulden prima en ik merkte absoluut dat dit product werkte. Ik heb het niet in combinatie met andere producten gebruikt en geen verandering aangebracht in mijn dieet en kan dus zeggen dat het naast mijn extra motivatie zeker gewerkt heeft. Ik zag er net wat "voller" uit in de spiegel deze 3 weken.
Het enige grote nadeel is de prijs, waardoor ik het product alleen aan zal schaffen wanneer het weer in de aanbieding is. Voor de rest; topproduct!