AndroidHealthClinic

Review Nitrotech Hardcore - MuscleTech

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? - In de meest gunstige omstandigheden kunt u maar liefst 8.4lbs (3.81kg!) spiermassa aankomen in slechts 14 dagen
    - 24 maal krachtiger dan andere whey eiwitten
    - Bewerkstelligt direct een anabole omgeving door het optimaliseren van de nitrogen retentie, de opname van voedingsstoffen, de eiwitsynthese en cullulaire regeneratie
    - Gebaseerd op onderzoek aan de St. Francis Xavier Universiteit
    - Ondersteunt door Nanomoleculaire Hyperdispersie Technologie
    - Snel Herstel van uw Spieren en Bevordering van Spiergroei
    - Dramatische Toenames in Spiermassa en Kracht
    - Nieuwe Proteine Innovatie!
    - Heerlijke smaak
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Fantastische chocoladesmaak
  • Welke dosis heb je gebruikt? Anderhalve maatschep per shake
  • Waar heb je het supplement gekocht? De Tuinen
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? 40% korting, wat ook de reden was van de aanschaf
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 37,95 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, maar alleen wanneer hij weer in de aanbieding is.

Mijn review:
Ik heb dit product aangeschaft omdat het in de aanbieding was, ik een bonus(je) van m'n werk had ontvangen en omdat ik 2 weken later een afspraakje had met een wel heel erg leuk meisje. Omdat ik in topvorm op dit afspraakje wou verschijnen (lol) heb ik voor het eerst de afgeprijsde Nitro Rech pot aangeschaft.
De smaak was ronduit fantastisch, de shakes vulden prima en ik merkte absoluut dat dit product werkte. Ik heb het niet in combinatie met andere producten gebruikt en geen verandering aangebracht in mijn dieet en kan dus zeggen dat het naast mijn extra motivatie zeker gewerkt heeft. Ik zag er net wat "voller" uit in de spiegel deze 3 weken.
Het enige grote nadeel is de prijs, waardoor ik het product alleen aan zal schaffen wanneer het weer in de aanbieding is. Voor de rest; topproduct!

Nitrotech.jpg

heb hem ook in de aanbieding zien staan bij de tuinen.
Schijnt netjes te werken.

heb hem in combi met die crea van muscletech (ben ff de naam van t product kwijt) gebruikt. niets bijzonders t.o.v. andere eiwitten en crea's. nitrotech is in mijn ogen geen bijzonder product, alleen de prijs is bijzonder hoog (zonder korting dan)

Als je niet rond de 3.8kg gaint in de 14 dagen die belooft word, dan vind ik dit geen 10 waard. En hoe kan je nou voelen dat eiwitten werken?

Heb ook een pot gekocht bij de tuinen met korting, spul is goed te doen maar zelfs met korting vind ik het overpriced.
Toen ik de pot opende was ik wel teleurgesteld in de inhoud (volume) want hij is maar net over de helft gevuld.
Je krijgt er wel een mooie gepimpte goudkleurige scoop bij :D

Heb ook een pot gekocht bij de tuinen met korting, spul is goed te doen maar zelfs met korting vind ik het overpriced.
Toen ik de pot opende was ik wel teleurgesteld in de inhoud (volume) want hij is maar net over de helft gevuld.
Je krijgt er wel een mooie gepimpte goudkleurige scoop bij :D

je betaald het meesste voor die gepimpte goedkleurige scoop :P

Die mooie verpakkingen betaal je inderdaad voor een groot deel in de prijs... Het is net zoals in de voedingsindustrie; huismerk ziet er ook nooit zo leuk uit als het origineel. Maar vaak is de kwaliteit niet enorm verschillend.

Heb vroeger ook regelmatig Muscletech supss gekocht totdat ik me wat meer geen verdiepen in die spullen.

Vind MT echt belachelijk duur en koop er niets meer van. Er zijn genoeg produkten die net zo goed of beter werken voor een lagere prijs!

Idd de smaak is goed, hij mixt ook lekker maar de prijs is om van te poepen!!! Zijn vergelijkbare producten voor de helft te krijgen!

• Topic Starter Topic Starter
Als je niet rond de 3.8kg gaint in de 14 dagen die belooft word, dan vind ik dit geen 10 waard. En hoe kan je nou voelen dat eiwitten werken?

3,8kg in 14 dagen "kun" je gainen, dat is dus inderdaad gewoon onzin, maar daar kan ik ze helaas niet op vast pinnen.

En ik heb niet gezegd dat ik de eiwitten "voelde werken", ik zei dat ik het verschil in de spiegel kon zien; zo merkte ik dat het product gewerkt heeft.

Dan nog blijf ik erbij dat het product veel- en veels te duur is (helemaal zonder de gegeven korting) en zoals ik hier ook lees deelt de meerderheid deze mening..

Ik heb hem ook gehad. Je hebt idd wel een beetje hed idee dat het goed werkt. Maarer zit ook natuurlijk een heel klein beetje crea in....hoeveel zeggen ze niet... Maar voor 60 euro heb je een hoop andere dingen die ongeveer net zo best werken voor je gevoel..

De creatine van Muscletech, de verpakking bestaat uit meer dextrose dan creatine, zal de whey ook niet veel beter zijn

Terug
Naar boven