MuscleMeat

!!!!!!NK Gewichtheffen 2005!!!!!!!

retroman

Novice
Waardering
0
zondag 27 februari is het weer zover Nedelands sterksten meten zich in Amsterdam.
het R.o.c. van Amsterdam organiseerd voor de derde keer in haar jonge
Gewichtheffersbestaan, de NK, de deuren aan de Gaasterlandstraat 3 tot 5 zullen vanaf 11.00uur open zijn en de ingang is gratis !
Nedeland stelt internationaal weinig voor, toppers als joop Pastoors, Busby en Rozalina hebben afscheid genomen een nieuwe lichting zal zich aan moeten dienen!
Wel is er adam Kala die vorig jaar de olimpische limiet op drie haren na miste.
Kala is ook iemand die in de buurt van de 200 kilo stoten kan komen, en dat is zeer zeker de moeite waard om een zondagmidagje voor op te offeren, leuk om te zien dat gewichtheffen weer bedreven word door meerdere verenigingen, Achilles Arnhem, Helios Simpelveld, Atlas Nijmegen,amsterdam!
s,ochtends is er ook een techniese vergadering doel van die vergadering moet zijn om voor volgend jaar een sterke competitie op te zetten,waar het vooral moet gaan omde jeugd!(jonge lifters een kans geven ervaring op te doen) :cool:

zo'n initiatief kan ik alleen maar aanmoedigen!

retroman zei:
Wel is er adam Kala die vorig jaar de olimpische limiet op drie haren na miste.
Kala is ook iemand die in de buurt van de 200 kilo stoten kan komen, en dat is zeer zeker de moeite waard om een zondagmidagje voor op te offeren :cool:

Hardcor zei:

benchking zei:

ik apprecieer je moeite, maar ik keur het niet goed dat je gewoon tegen jezelf begint te praten. ook hier ben je door de mand gevallen door onder een andere account (hardcor) te antwoorden op mijn reactie op jou post (retroman). en dan doe je verder door tegen jezelf een vraag te stellen waar je zeker achteraf nog op kan antwoorden. doe toch normaal en gebruik 1 account en geef alle informatie en laat andere echte members vragen stellen. anders kan je tegen jezelf blijven klappen en geef je een vertekend beeld weer van de werkelijkheid, en dat wil ik hier niet. en het is tegen de boardregels dus je zal zowieso 4 van je 5 accounts moeten achterwege laten.

Ok spike youve got me :cool:
:cool: hardcore is saying goodbye ;) (wasn,t enjoying myself anyway)
:cool: benchking saying goodbye (pitty i was rather enjoying myself?)
:cool: retroman saying im staying put keep anouncing events and comentate to them! thanks, just trying to create forum acewhole :eek:

en Irondyk en Marrkus ook dankjewel.

enkel je Hardcor account blijft er. komt er nog een bij dan vraas ik mss een tijdelijke ban voor jou ok? want je marrkus account is nieuw van vandaag en het was duidelijk afgesproken dat dit niet kan. laatste waarschuwing dus ok?

:cool: Flinke jongen kicking my bro off the forum reminder he,s schizofreen, depresief vaak hoogmoedig maar met goede intenties spijky! :D :D

:cool: Maar je hebt nog nooit zo,n bloeiend forum gahad slimmerik iedereen begon zich te mengen er kwamen verhalen en discussies op gang jammer maar je moet rekening houden met zijn achtergrond, hij traint al zo,n 4 jaar out of competition en door het gebruik zijn zijn hersenen een beetje aangetast maar dat is toch geen reden die jongen van het forum te halen? :mad:

verder heb ik vanmiddag zelf wat speurwerk gedaan en henk heeft gelijk veel ste grote EGO,s :rolleyes: wacht maat tot 2006 dan zal hij voor het eerst weer een wedstrijd verband uitkomen waarschijnlijkvoor die wilde bond! :mad: :mad:
jammer van je forum, hij had nl wel gelijk!!!!!! :eek:
Maar mischien gaan jou ogen uiteindelijkw el open :eek:

TrueChamp zei:
:cool: Flinke jongen kicking my bro off the forum reminder he,s schizofreen, depresief vaak hoogmoedig maar met goede intenties spijky! :D :D

nou ja, 1 account is genoeg, heb'm niet geband, Retroman is nog actief.
op de rest ga ik niet in

TrueChamp zei:
:cool: Maar je hebt nog nooit zo,n bloeiend forum gahad slimmerik iedereen begon zich te mengen er kwamen verhalen en discussies op gang jammer maar je moet rekening houden met zijn achtergrond, hij traint al zo,n 4 jaar out of competition en door het gebruik zijn zijn hersenen een beetje aangetast maar dat is toch geen reden die jongen van het forum te halen? :mad:

dude, Wim Wamsteeker, Wim Elyn, Ielja Strik, Champ, en andere nationale en internationale athleten waren hier al regelmatig aan het posten voor dat hij hier kwam. alsof hij als enige verantwoordelijke was voor het opbloeien van dit gedeelte... wtf. sorry hoor maar daar moet ik je ongelijk in geven, en dat kunnen anderen ook wel beamen.

TrueChamp zei:
verder heb ik vanmiddag zelf wat speurwerk gedaan en henk heeft gelijk veel ste grote EGO,s :rolleyes: wacht maat tot 2006 dan zal hij voor het eerst weer een wedstrijd verband uitkomen waarschijnlijkvoor die wilde bond! :mad: :mad:
jammer van je forum, hij had nl wel gelijk!!!!!! :eek:
Maar mischien gaan jou ogen uiteindelijkw el open :eek:

ga ik niet op ingaan, wens hem wel veel geluk op wedstrijden.

:cool: ok dus hij kan blijven posten op retroman ok hij blij!
jij ook hoop ik al ga je er niet op in je moet blij zijn met elk forumlid hoeveel namen hij ook heeft ik zit hier vandaag ook voor het eerst, maar vond z,n stukjes best aardig vooral die van hardcor en chest grappig toch? ;) ps hoe gaat het daar in Belgie met de powercommunity? ???

nou, in belgië gaat het redelijk goed, we zijn in de WPC met een 7 of 8-tal athleten die meedingen aan het EK dit jaar. in de VGPF is het een heel stuk minder. ik vraag mij af of Orhan en Florent nog veel internationale wedstrijden gaan meedoen... ik denk dat de enige die daar nog actief genoeg is, Jean-Luc Collaert is. die gozer (masters) blijft maar doorgaan.

Terug
Naar boven