XXL Nutrition

NL op 6 landen na rijkst van Europa.

Leviathan

aka Jordi
Elite Member
R.I.P.
10 media-items
Waardering
2
Nederland is op 6 Europese landen na het rijkst van de Europese Unie..

Letland is het armste land van Europese Unie. Luxemburg het rijkst.

De landen die kandidaat zijn om toe te treden tot de Europese Unie zijn ongeveer net zo arm als Letland.

Roemenen, Turken en Bulgaren hebben nog minder te besteden als de Letten. Alleen Kroaten hebben iets meer te besteden.

Bron: RTL 4 teletekst pagina 107

Hebben de evt voorstanders van een groot Europees samenwerkingsverband nog verdere vragen? :D

wij lekker betalen en zij hebben alles te zeggen

We gaan er dus weer lekker op vooruit. Daar gaan al onze contributiecentjes naartoe

Europa is maar zo sterk als de zwakste schakel... ziet er niet goed uit voor de toekomst dus als ze zo doorgaan ....

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Niet voor niets onze slogan tijdens de NEE campagne

ik vraag me af waarom de regering absoluut ja stemmers wil .

hebben ze dan nog niet genoeg geld in hun zakken gestoken door de brave burgers te bestelen .

• Topic Starter Topic Starter
koetje zei:
ik vraag me af waarom de regering absoluut ja stemmers wil .

hebben ze dan nog niet genoeg geld in hun zakken gestoken door de brave burgers te bestelen .

Om maar ff aan de wachtgeldregeling voor hooggeplaatste ambtenaren te denken. :rolleyes:

Te belachelijk voor woorden.

rare thread. kortzichtig ook.

Leviathan zei:
Staat gewoon op RTL 4 nieuws teletekst hoor lieverd.

Ik heb rechtstreeks gequote. Dus moet je RTL4 kortzichtigheid gaan verwijten.
De feitelijke informatie is niet kortzichtig, maar het anti grondwet en europa geblaat wat erop volgde wel.

Nederland betaal idd veel, maar op de lange termijn plukken wij weer de vruchten van een algehele sterke economie in Europa. En we doen ook nog eens wat voor onze arme medemens in het oosten.

nog leuker word het als de andere landen hun referendum hebben gehad: denemarken, engeland, enz. ALLEMAAL NEE!!:D

nederland betaalt per inwoner 180 euri aan europa, duitsland 71 euri, engeland 66 euri, en zweden geloof ik 91, dus nederland moet geld terug krijgen!

100 euri per inwoner terug van europa is een slordige 1.6 miljard euris:cool:

( en waar zou DAT geld heengaan??):rolleyes:

dr. Gonzo zei:
De feitelijke informatie is niet kortzichtig, maar het anti grondwet en europa geblaat wat erop volgde wel.
Dat is jouw mening niet? Ik vind de mensen die ja stemden, juist zeer kortzichtig. Dat men de mening van de meerderheid eens leert respecteren.

dit gaat weer een laaaaaaaaaaaaang topic worden:cool:

Zag ze in mijn boze dromen al staan :hair: , bussen vol letten, turken, roemenen, polen om hier alle uitkeringen op te vreten :mad:, terwijl Nederland ook nog eens bergen geld naar die landen zou brengen :eek: . Niets te zeggen hebben maar wel gigantisch schokken voor fundi republieken :mad:

Nederlanders betalen nu al E 200,-. p.j. per hoofd van de bevolking :eek:, het meeste in Europa !, Fransen b.v. maar E 70,-. !!!! :eek:.
Als we dat nou eens een beetje beter gaan verdelen wordt Nederland economisch nog sterker ! :dance: en loopt Europa vanzelf achter ons aan ;)

De politiek is voor Europa :mad:, tuurlijk want die zien mooi baantjes in het verschiet :eek:. Waar ik wel voor ben is dat Nederland bestuurders stuurt naar
b.v. letland, turkije, polen, roemenie enz. en ze leert hoe ze een land moeten besturen
en hoe ze zelf de broek op kunnen houden :dance:

O, ja wanneer is dat referendum of de Gulden moet terug komen :D

dr. Gonzo zei:
De feitelijke informatie is niet kortzichtig, maar het anti grondwet en europa geblaat wat erop volgde wel..

Onderstaande is het enigste dat ik er vanuit mn eigen visie neer heb gezet. Ik vrees dat jij hier evengoed kortzichtig in bent.

Leviathan zei:
Hebben de evt voorstanders van een groot Europees samenwerkingsverband nog verdere vragen? :D

dr. Gonzo zei:
En we doen ook nog eens wat voor onze arme medemens in het oosten.

Ga toch weg man! Je moet eerst zorgen dat het in je eigen land in orde is voor je een ander kunt helpen. Die prioriteiten wil men hier in 'beschaafd' Nederland nog wel eens door elkaar gooien.

in elke topic komen weer dezelfde non-argumenten naar voren, terwijl in andere topics die discussie al op een hoger niveau gevoerd is...

ik snap de mensen ook niet die ogenschijnlijk niet (goed) geinformeerd zijn, telkens maar weer die domme discussies aan willen gaan. ik zou me schamen, alvorens me erin te verdiepen, zulke uitlatingen te doen.

Ik vindt dat men eens moet ophouden met investeren in landen waar het dweilen met open kraan is. Nog lang voor de komst van de Europese Unie hebben die landen de kansen en mogelijkheden gehad om het economisch in eigen land op orde te brengen.

Helaas zoals vaak blijkt, verdwijnt het geld in de verkeerde zakken. Wat dat betreft verschillen we hier in NL trouwens niet echt veel van die 'armere' landen.

Hier worden bepaalde politici ook zwaar overbetaald terwijl ze geen reet zinnigs uitvoeren.

Leviathan zei:
Ik vindt dat men eens moet ophouden met investeren in landen waar het dweilen met open kraan is. Nog lang voor de komst van de Europese Unie hebben die landen de kansen en mogelijkheden gehad om het economisch in eigen land op orde te brengen.
De oost europese landen lagen decennia lang onder het ijzeren gordijn, ik ben dan ook voor toetreding van alle EUROPESE landen tot de EU, lange termijn economische groei en stabiliteit in de regio (niet enkel economisch maar ook politiek)

Terug
Naar boven