MuscleMeat

NO shotgun - medicijngebruik (anti-depressiva)

Big S.

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
95kg
Vetpercentage
20%
Zit vanwege wat psychische problemen al een aantal jaar vast aan 150mg Zoloft (werkzame stof sertraline) per dag. Heb in het verleden zonder problemen wheygainers, megagrow, nitrocrea, gewone creatine, die creatine met appeltjessmaak en nog wat standaard handel gebruikt. Allemaal zonder bijwerkingen of versterkte angst/paniekaanvallen (waar ik helaas last van heb :( ). Nu heb ik NO shotgun gekocht en vraag me af of ik problemen kan verwachten? Iemand een idee/ervaring met anti-depressiva en NO shotgun/iets vergelijkbaars?
nb. Bij het gebruik van Vendetta voelde ik me vrij raar en niet fijn maar dat kwam waarschijnlijk door de cofeine die erin zat, drink normaal geen koffie namelijk.

zou je gewoon kunnen gebruiken denk ik hoor..
alleen zou ik zelf voor no xplode gaan
groeten en sterkte

Vraag een proefmonster van no-xplode aan bij je local shop.

waarom dat nou weer... noxplode en noshotgun zijn ongeveer van dezelfde kwaliteit en doen hetzelfde.. Noshotgun is in verhouding iets goedkoper. Je kunt dit hoogst waarschijnlijk gewoon gebruiken, je krijgt dikkere pomp energie etc dus zal geestelijk alleen maar positief werken :D

dit is een citaat van de site bardolino
LET OP

NO Shotgun is niet bedoeld voor personen onder de 17 jaar.
Gebruik het product ook niet als je meer dan 7 kg overgewicht hebt, zwanger bent, borstvoeding geeft,
een medische aandoening hebt of medicijnen gebruikt.
Neem niet meer dan de maximale dosering. Begin met een halve dosering als je gevoelig bent voor caffeine.

als je het tog wilt doen zou ik contact zoeken met je huisart en vragen of het nare gevolgen heeft

Er zit ook een aardige hoeveelheid caffeïne in wat invloed kan hebben op de werking van medicijnen. Ik dacht namelijk dat het een MAO remmer was.

Lijkt me dus beter van niet.

• Topic Starter Topic Starter
nog steeds niet helemaal duidelijk of ik het wel/niet moet doen.....
Zoals ik al zei:
wheygainers, megagrow, nitrocrea, gewone creatine, die creatine met appeltjessmaak en nog wat standaard handel al wel gewoon gebruikt zonder problemen.

het is simpel, de makers van NO shotgun raden het af om het tegaan gebruiken als je mediecine gebruikt.

je zegt zelf dat je niet tegen caffiene kan en NO shotgun zit met RedLine Energy Technology. Dat zorgt voor een energie kick.

Dus ik raad het je af

ma al wil je het egt gaan gebruiken ga dan naar je huisarts en vraag of je het kan gaan gebruiken. ma dat heb k al een x gezegt

Gebruik seroxat (paroxetine) . Dit gecombineerd met shakes , creatine , ... geeft geen bijwerkingen.

Als je je dit echt afvraagt, zou ik het aan je arts vragen.

Maar lijkt me sterk dat er iets mee zal gebeuren?

mwah zou het maar niet doen, voor de zekerheid idd even aan apotheek vragen / of arts

Er staat ook dat je niet meer dan 1,5 schepje moet gebruiken maar ik heb het geprobeerd en ik merkte er niks van (behalve de energie dan). Maar ik zou het jou niet aanraden. Gewoon langs een apotheek of dokter.

Vendetta heb je gebruikt en bevat caffeine zei je?

Terug
Naar boven