Big S.
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 20%
Zit vanwege wat psychische problemen al een aantal jaar vast aan 150mg Zoloft (werkzame stof sertraline) per dag. Heb in het verleden zonder problemen wheygainers, megagrow, nitrocrea, gewone creatine, die creatine met appeltjessmaak en nog wat standaard handel gebruikt. Allemaal zonder bijwerkingen of versterkte angst/paniekaanvallen (waar ik helaas last van heb
). Nu heb ik NO shotgun gekocht en vraag me af of ik problemen kan verwachten? Iemand een idee/ervaring met anti-depressiva en NO shotgun/iets vergelijkbaars?
nb. Bij het gebruik van Vendetta voelde ik me vrij raar en niet fijn maar dat kwam waarschijnlijk door de cofeine die erin zat, drink normaal geen koffie namelijk.
). Nu heb ik NO shotgun gekocht en vraag me af of ik problemen kan verwachten? Iemand een idee/ervaring met anti-depressiva en NO shotgun/iets vergelijkbaars?nb. Bij het gebruik van Vendetta voelde ik me vrij raar en niet fijn maar dat kwam waarschijnlijk door de cofeine die erin zat, drink normaal geen koffie namelijk.