Fitness Seller

No Xplode gebruiksaanwijzing & effect op lichaam

ProudKurd

Novice
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
107kg
Beste mensen,

Ik ben hier nieuw en heb wel redelijk veel kennis over fitnessen en dit is mijn eerste topic. Ik ga binnenkort NO Xplode gebruiken maar weet niet precies hoe ik daarop moet gaan trainen, mijn vraag is dus hoe kan ik het beste NO Xplode gebruiken? en wanneer en op welke manier moet ik trainen?

MVG,

Gewoon op de vaste manier trainen ;)

Gebruik no-xplde NT:
Mix 1 stick no xplode nt in 250 ml water circa 30-45 minuten voor de training.

Gebruik normale no-xplode:
Op trainingsdagen
Neem op een nuchtere maag 2 tot 3 maatscheppen met 250 ? 375 ml koud water of drank naar keuze, 30 tot 45 minuten voor de training. Eet niets of drink geen prote?ne shake in het uur na het innemen van NO-Xplode.

Niet trainingsdagen
Neem op een nuchtere maag 1 maatschep met 125 tot 250 ml water of drank naar keuze. Eet niets of drink geen prote?ne shake in het uur daarna.

Neem op slaapproblemen te voorkomen geen dosering binnen 4 uur voor het slapen gaan. Beperk glutamine inname tot 10 gram per dag omdat deze de werking van NO-Xplode kan verminderen. Ook het gebruik van efedrine bevattende producten kan de werking van NO-Xplode verminderen. Neem voor maximale effecten van NO-Xplode elke dag een dosering, drink minimaal 3,5 liter water per dag en volg een dieet met veel eiwitten en goede voeding.

Bron: xxlnutrition.nl

Laatst bewerkt:
:stupid: Voor de rest heeft het geen schadelijk effect op het lichaam hoor:o

• Topic Starter Topic Starter
Oke dankjewel jongens, en als we het hebben over op nuchtere maag nemen kan je dat wel echt nuchter doen? of bedoelen ze 3uur na elke maaltijd want dan ben je in principe leeg genoeg. En daarnaast had ik eigenlijk nog een vraag over hoe lang ik dit kan gebruiken? een periode van 8 weken en dan weer 8 weken niet toch?

Oke dankjewel jongens, en als we het hebben over op nuchtere maag nemen kan je dat wel echt nuchter doen? of bedoelen ze 3uur na elke maaltijd want dan ben je in principe leeg genoeg. En daarnaast had ik eigenlijk nog een vraag over hoe lang ik dit kan gebruiken? een periode van 8 weken en dan weer 8 weken niet toch?

1,5 uur na je laatste maal nemen en dan wachten totdat je het voelt en dan trainen. Over het gebruik gewoon de pot opmaken en dan een maand(2) niet en dan kan je wel weer met een potje beginnen.

@ Killerbeast, thanks voor je info.

Kan iemand dit nog bevestigen voor de zekerheid? en zou ik hier nog CellMass bij kunnen gebruiken of word dat een tikje teveel ?

mvg

Laatst bewerkt:
no problemo...

no xplode en celmass= veel gebruikte combo...

succes!

NO-xplode en Cellmass is een goeie combo.. Evt nog nitrix erbij, dan is de BSN stack compleet ;) (en krijg je ook een mooie combo prijs :rolleyes:)

hmm okee thanks jongens, had vandaag om half 9 ontbeten en een anderhalf uur erna NO Xplode genomen 2 schepjes met veel water , tijdens de training had ik het warm en kon een beetje meer kracht uitdrukken bij de bench press. Moet ik mischien 3schepjes van maken i.v.m met mijn lichaams gewicht?

mvg

hmm okee thanks jongens, had vandaag om half 9 ontbeten en een anderhalf uur erna NO Xplode genomen 2 schepjes met veel water , tijdens de training had ik het warm en kon een beetje meer kracht uitdrukken bij de bench press. Moet ik mischien 3schepjes van maken i.v.m met mijn lichaams gewicht?

mvg

Ja hoor. Doe er maar een schepje bij. Je kan ook gewoon het maximale doen 4 schepjes. Deed ik meteen in het begin. Ik weeg ook 102 Kilo. Dus.

Volgende keer geen Xplode meer voor mij. Wat een smerige smaak is het. Bah.
In januari maar eens bij xxl de lang verwachte come back kopen :D

Als je direct al begint met 2/3 schepjes.. dan heeft het nevernooit effect meer op het laatst. Werking van noxplode neemt best snel af.
Verder is je verwachtingspatroon van no xplode volgens mij iets té hoog. Het is en blijft maar een sup...

Overigens vind ik de smaak echt heerlijk... verslavend bijna :P

Als je direct al begint met 2/3 schepjes.. dan heeft het nevernooit effect meer op het laatst. Werking van noxplode neemt best snel af.
Verder is je verwachtingspatroon van no xplode volgens mij iets té hoog. Het is en blijft maar een sup...

Overigens vind ik de smaak echt heerlijk... verslavend bijna :P

Ik had rasberry of blueberry of zo. In ieder geval blauwe zooi.
Smeeeerig :P

Ik gebruik het trouwens alleen op trainingsdagen. Niet zoals op verpakking vermeld elke dag :eek:

Oke dankjewel jongens,
Ik heb vandaag mijn rust dag ik nam hem op nuchere maag 1 schepje net zoals vermeld staat. Overigens de smaak is heerlijk ik heb een pot Lemongreen & Fruitpunch(#1 Smaak:D). Ik nam een uur na het innemen van de dosering NO een shake met 2 schepjes eiwitten. Dit kan wel toch?

Onnodig topic, je hebt de pot binnen en je vraagt er nog steeds dingen over?

Er zit een gebruiksaanwijzing op de pot, misschien moet je ff de moeite nemen om die door te lezen.

Onnodig topic, je hebt de pot binnen en je vraagt er nog steeds dingen over?

Er zit een gebruiksaanwijzing op de pot, misschien moet je ff de moeite nemen om die door te lezen.

Ja, heb al genoeg info erover gehad, en gebruiksaanwijzing hoeft niet altijd helemaal te kloppen;)

Waarom neem je No-Xplode op een niet-trainingsdag?
Voor de creatine?

Voor de creatine?

Dan kun je er beter een potje cellmas bijkopen. No-Xplode zit
op zich niet genoeg creatine in, als het puur om de creatine
gaat zou ik een potje creatine mono nemen op niet trainingsdagen
bijvoorbeeld van de hema, voor nog geen tientje. :)

Voor de creatine?

Ja ik doe het voor de creatine, maar dit is dus eigenlijk niet nodig. Ik kan dus net zo goed alleen op trainingsdagen gebruiken. Vandaag even langs Hema dan kijken of het goeie zijn maar ik denk dat ik toch cellmass erbij gooi.

Noxplode is een pre workout supp, je hebt er dus niets aan op niet trainingsdagen. Creatine kan je beter los kopen voor niet trainings dagen is vele malen goedkoper;)

Terug
Naar boven