AndroidHealthClinic

No Xplode gebruiksaanwijzing & effect op lichaam

Ja ik doe het voor de creatine, maar dit is dus eigenlijk niet nodig. Ik kan dus net zo goed alleen op trainingsdagen gebruiken. Vandaag even langs Hema dan kijken of het goeie zijn maar ik denk dat ik toch cellmass erbij gooi.

Huh?

Overigens cellmass & noxplode vind ik ook wel een goede combi.. alleen bsn is wel duur. Je moet er wel paar knaken voor neerleggen.

Ik geloof ook niet dat er op de verpakking staat dat je noxplode ook om niet-trainingsdagen moet gebruiken. Dat is echt onzin namelijk:)

@ ProudKurd

Mocht no-xplode niks of weinig bij je doen probeer dan eens Crack! hierna. Ik heb dit ook gebruikt en ging er zeer goed op. (tis maar een tip:D)

Crack ga je inderdaad 3 dagen goed op, waarna de meesten niets meer voelen.. Ook is het niet duidelijk wat erin zit..

Verder inname op niet trainingsdagen zeggen ze alleen maar dat jouw pot sneller leeg is en je weer een nieuwe koopt..

Ik gebruik NoXplode ook graag als pre-work out supp, maar ik kan echt niet op een lege maag trainen. train om 7:00 's ochtends, moet dus wel wat ontbijten van te voren

Crack ga je inderdaad 3 dagen goed op, waarna de meesten niets meer voelen.. Ook is het niet duidelijk wat erin zit..

Verder inname op niet trainingsdagen zeggen ze alleen maar dat jouw pot sneller leeg is en je weer een nieuwe koopt..

Ik had bij Crack! dat ik het voelde tot de laatste schep uit de pot. bij no-xplode had ik wel snel dat het niet echt sterk meer was.

Heb nog ff vraagje.Bij het innemen van no-xplode staat 3.5 liter per dag drinken.Ik train meestal rond 8uur s'avonds.Moet dat water erna gedronken worden of gewoon door de dag erna dan? Trainingsdagen MA-WO-VR-ZO.

hoelang na je maaltijd kun je de no-explode innemen? een half uurtje?
na mijn bakkie rijst of brood wil ik namelijk niet al te lang wachten om te trainen...

hoelang na je maaltijd kun je de no-explode innemen? een half uurtje?
na mijn bakkie rijst of brood wil ik namelijk niet al te lang wachten om te trainen...

1,5 tot 2 uur na je laatste maaltijd

---------- Toegevoegd om 22:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:45 ----------

Heb nog ff vraagje.Bij het innemen van no-xplode staat 3.5 liter per dag drinken.Ik train meestal rond 8uur s'avonds.Moet dat water erna gedronken worden of gewoon door de dag erna dan? Trainingsdagen MA-WO-VR-ZO.

Het staat er heel logisch(per dag) dat wil dus zeggen dat je over de gehele dag 3,5 liter water moet drinken.:rolleyes:

Het staat er heel logisch(per dag) dat wil dus zeggen dat je over de gehele dag 3,5 liter water moet drinken.:rolleyes:[/QUOTE]

yeah my bad...:rolleyes:

ik gooi zelf bcca s bij me no omdat ik net voor me training geen spier afbraak wil.kan toch geen kwaad?

ik merkte na 3 keer de no xplode ook bijna niet meer (2 jaar geleden ofzo)

Onlangs heb ik nano proxil gekocht.
2 scheppen en je weet niet wat je meemaakt man:D
maarja het is allemaal persoonsgebonden ook é

ik neem altijd no explode met L-Arginine en Beta Alanine deze combi versterkt elkaar!!!

Heb pas de oude no xplode nog genomen.Het deed zijn werk wel,kon iets meer heffen.Maar toen ik thuiskwam moest ik bijna overgeven zo had ik mijn lichaam uitgeput zonder dat ik het voelde in de gym.Na wat eten was het natuurlijk opgelost...lekker lol:p

Heb pas de oude no xplode nog genomen.Het deed zijn werk wel,kon iets meer heffen.Maar toen ik thuiskwam moest ik bijna overgeven zo had ik mijn lichaam uitgeput zonder dat ik het voelde in de gym.Na wat eten was het natuurlijk opgelost...lekker lol:p

Ik snap je volledig man:D
Het is precies een soort van afkick als alle pepstoffen zijn uitgewerkt:p
maarja wel beestigere traininge dus d moeite waard:D

Ik snap je volledig man:D
Het is precies een soort van afkick als alle pepstoffen zijn uitgewerkt:p
maarja wel beestigere traininge dus d moeite waard:D

Gelukkig ben ik blijkbaar niet de enige dan.Ik dacht ook al bij mezelf "wtf,lijkt op een afkick" lol.Maar heb in elk geval deze pot verkocht,wil die met nieuwe formule.Toen stond ik van een half examplezakje al beestig.Bij deze had ik 2 scheppen nodig.Toeval?Ik weet het nog zo niet....

1,5 uur na je laatste maal nemen en dan wachten totdat je het voelt en dan trainen. Over het gebruik gewoon de pot opmaken en dan een maand(2) niet en dan kan je wel weer met een potje beginnen.

ik heb No-Explode ook gebruikt , maar om nou te zeggen dat ik iets voelde voor het trainen .. nee
dus vraag me af wat je hiermee bedoeld :rolleyes:

dat crack , is dat een zelfde soort sup als No-Explode ? want die smaken van bsn NO bevallen me totaal niet , drink het het met me neus dichtgeknepen

Laatst bewerkt:
ik heb No-Explode ook gebruikt , maar om nou te zeggen dat ik iets voelde voor het trainen .. nee

dat crack , is dat een zelfde soort sup als No-Explode ? want die smaken van bsn NO bevallen me totaal niet , drink het het met me neus dichtgeknepen

Crack is ook een pre workout supp, en over de smaak hoef je je geen zorgen te maken het gaat om de werking.

Het kan best dat je niks van no-xplode voelt, maar juist wel van crack!
Crack! heeft wel een andere smaak als no-xplode maar nog wel erg zoet. Maar zoals Flex als zei het gaat om de werking:D

Terug
Naar boven