AndroidHealthClinic

No Xplode, het geld waard?

Nou ja

Ik ben niet blind ik gebruik No explode in combinatie met cellmass en het werk ik zie vooruitgaan.
Dus ik in ieder geval heb geen klachten.
En ik train hard zo als het moet dus ja.

ok pastor, zit je ook aan kindjes?

Ik heb al 3 kinderen ik ben klaar met kindjes.
Waarom dat dan ?

NO Xplode doet wel wát.. daar is echter ook alles mee gezegd.

veel te prijzig, aangezien er supplementen te koop zijn die VEEL beter én nog goedkoper zijn ook.

zit nu aan m'n Vasocharge (goedkoper en werkt goed) + Xtend, over kwartiertje trainen :P

Geen ervaring verder met No Xplode..

No Xplode is zeker je geld waard ik combineer het samen met bsn tru mass en het gaat perfect.
ik merk het keer op keer als ik ga trainen, meer kracht meer concentratie en meer pomp!
het kost wat maar dan heb je er ook wat voor terug.
ik geef het een dikke 10.

Krachttoename merk ik er niet van, maar meer energie na inname zeker wel. Placebo is het zeker niet, en anders wel een verdomd goede. Ik koop het ook alleen voor de energie en wat dat betreft doet et gewoon z'n werk, dus op dat gebied zeker een aanrader.

Bsn mass stack(no-x, cellmass en nitrix) voor 3 maand aangekocht. Ik ga er goed op, elke training is zalig.
Uurtje voor ik ga trainen kap ik no-xplode binnen en na een kwartiertje ... BAM!

Ik hou me wel strikt aan een voedingsschema. Ben ongeveer 3 weken terug begonnen met trainen. Ben zo'n 2,5-3kg bijgekomen.

No Xplode is zeker je geld waard ik combineer het samen met bsn tru mass en het gaat perfect.
ik merk het keer op keer als ik ga trainen, meer kracht meer concentratie en meer pomp!
het kost wat maar dan heb je er ook wat voor terug.
ik geef het een dikke 10.

ik denk dat de topicstarter geen NOxplode meer nodig heeft... :eek:

hmmm nu je et zegt ja, daar had ik ngo niet eens op gelet. Beetje jammer de kick van pastor

Hoe ?? Duur ,,

product zelf is opzich wel goed, maar VEEL TE DUUR, daarom zal je zelf moeten zien of jet het er voor over hebt

ik heb hem onlangs gekocht voor 47 euro en vond het best zijn geld waard.
het kost natuurlijk wel wat zoekwerk om de goede winkel te vinden, maar in 2 dagen had ik het in huis.

No explode, ik vind het ook maar een onzinproduct, heb een pot opgemaakt maar veel te duur voor wat het brengt. Ik hou me gewoon aan de werkende supps, creatine, eiwitten, mineralen en vitaminen.

d

Men neme:
- drie caffeine pillen
- theelepel arginine
- theelepel taurine
- evt. wat cee
en dat heb je hetzelfde effect.

Ik vindt het toch een goed product het is dan welliswaar best duur maar het geeft je wel een lekker gevoel om te gaan trainen. Er was volgens mij ook nog een ander product pas uitgekomen die je ook een goede boost gaf maar weet ff niet wat het was. :dunno:

niet zeiken mensen gewoon no xplode in nemen voordat je gaat trainen en hopaaaaaaaaa lekker knallleeeeeeeeeeeee met die ballen.
geen gezeik met thee lepels dit en dat gewoon oplossen met koud water goed mengen en opdrinken die spul.
kat in bakki.... TOP SPUL. NO XPLODE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Waarom krijg ik toch altijd rillingen als ik een topic van Lauw zie staan:(

ik gebruik het pas net 1 dag:P maaar voelde niet echt dat energie gedoe ... of mischien wel ofniet:o, het werd mij ge adviseerd door een bodybuilder:|... en mja qua bedrag... wat vind jeduur:S bodybuilding is een dure sport dat moetje nou tog wel wete...

Nu hoor ik laatst dat NO Xplode binnenkort (of nu al) uit de handel gehaald wordt! Ik gebruik het al geruime tijd en ik ben zeer tevreden!

Dus een belangrijke vraag:

WAAR KAN IK NOG NO-XPLODE KRIJGEN?!?

Wie helpt mij?

Terug
Naar boven