Fitness Seller

Noedels AH in kleine zakjes

BarbellManiak

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
99
Lengte
1m80
Dag,

Laatste tijd eet ik veel noedels in zak die je kan kopen bij de AH met kruiden erin. Is dit goed voedsel voor een bber?

Veel zout, e-nummers etc.
Wel lekker en makkelijk.

Zijn dat die noodles met kruiden en olie? Zo ja, laat die olie weg.

Hoe zit dat met die zakjes met kruiden die er altijd bij zitten? zou het slim zijn die te gebruiken in de cut bijvoorbeeld? om gerechten mee op smaak te brengen?

• Topic Starter Topic Starter
lijkt me wel toch is gewoon net als pasta en kruiden. Dan laat ik die olie weg heb ik een gezond maaltijd

Als je die zakjes van Unox bedoelt: nee, die zijn niet echt gezond (ook zonder olie). Ook niet heel ongezond, maar het is simpelweg niet voedzaam. Simpele KH, veel zout, geen vitamine/mineralen, geen vezels. Nee, geen gezonde maaltijd imo.

Dag,

Laatste tijd eet ik veel noedels in zak die je kan kopen bij de AH met kruiden erin. Is dit goed voedsel voor een bber?

als je zo'n kant en klare maaltijd bedoeld , dan nee daar zit waarschijnlijk rommel bij in.

ik zou gewoon alleen noedels (rijst,paste etc) kopen en het zelf op smaak bregen zo weet je precies wat er in zit

Zou het gewoon zelf maken weet je wat erin zit en kan je meerdere portie's maken.
Kan je het ook naar je eigen smaak behoefte maken is smaak voller dan die kant en klare zakjes.
Alleen kost wat meer tijd,en zal wat duurder zijn!

Haal die dingen per doos bij een chinese toko. Maak meestal voor 2 met 1 kruiden. Beetje kip, groente en ei maakt bami of een tussendoor soepje :)

Ik doe er altijd een blokje tonijn bij voor wat extra protein.

= troep

Terug
Naar boven