Fitness Seller

Nog 6 dagen voor de kuur

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu ik dit zie denk ik echt dat je zeker naturel door moet gaan en de spuit maar even links moet laten liggen o_O
 
1: blijf van je pik af
2: misschien moet je je eens gaan verdiepen in training en voeding ipv AAS ;)
 
Jij bent absoluut klaar voor de volgende stap in je BB leven, zo'n fysiek kun je zonder AAS niets meer aan verbeteren.

Veel succes gewenst en niet vergeten je resultaten te posten (foto's). :cool:
 
word onderhand wel tyd om er ook hgh bij te gaan zetten om nog wat winst te kunnen pakken denk ik
 
dit is altijd weer lachen...

compound wie ben je dan maak je ff bekend voordat je een ban krijgt..:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 22:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:26 ----------

word onderhand wel tyd om er ook hgh bij te gaan zetten om nog wat winst te kunnen pakken denk ik

20 iu e.d.:D
 
dit is altijd weer lachen...

compound wie ben je dan maak je ff bekend voordat je een ban krijgt..:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 22:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:26 ----------



20 iu e.d.:D

Ik denk eigenlijk dat synthol nog de enige optie is, zijn onnatuurlijke max is al bereikt
 
hahahhhhahahah :D wat een vermakelijk topic weer.

dude - get a life, serieus!
 
haha synthol begin ik nog lang niet aan. die website stuurde wel eerst synhtol op door een foutje maar mocht ik houden nadat ik goeie anabolen heb gekregen.
 
haha synthol begin ik nog lang niet aan. die website stuurde wel eerst synhtol op door een foutje maar mocht ik houden nadat ik goeie anabolen heb gekregen.

Spuit het in je biceps bro. Jeweetzelluf grote guns voor de zomer doet het altijd goed bij de chickies
 
Netjes jonge, veel succes met de kuur. Mocht je nou veel vet aan zetten dan moet je wat DNP pilletjes slikken. Komt niet zo nauw met de hoeveelheid, je krijgt er echt snel een goede sixpack van! Succes!
 
kan je die regelen rob??? pm me!!
 
nee alleen bb gericht. en hoezo welcome back?
 
OMFG!!!

Ik weet het, ik trek ook geen volle zalen, maar kerel, kerel, kerel:

Besef een paar dingen:

- Er is niks zo anabool als ETEN. Gewoon, dat spul wat je in de supermarkt kan kopen.
- Maak een plan. Training, voeding. En hou je daar strict aan.
- Verdiep je in de materie: in eerste plaats eten en trainen. LEES DE STICKIES!

En als je dan een beetje op gewicht bent gekomen, en je lichaam gewend is aan hard trainen, denk dan voorzichtig eens na of kuren een TOEGEVOEGDE waarde voor je heeft...

Succes.
 
OMFG!!!

Ik weet het, ik trek ook geen volle zalen, maar kerel, kerel, kerel:

Besef een paar dingen:

- Er is niks zo anabool als ETEN. Gewoon, dat spul wat je in de supermarkt kan kopen.
- Maak een plan. Training, voeding. En hou je daar strict aan.
- Verdiep je in de materie: in eerste plaats eten en trainen. LEES DE STICKIES!

En als je dan een beetje op gewicht bent gekomen, en je lichaam gewend is aan hard trainen, denk dan voorzichtig eens na of kuren een TOEGEVOEGDE waarde voor je heeft...

Succes.


kwark bespaar je de moeite het is een troll(kloon):D
 
gast...stop die poppenkast gewoon.

kwark...je gaat die kerel toch niet uitleggen wat hij moet doen?

je bent goed bezig Compound! foto's liegen er niet om, gewoon die spuit erin knallen man
 
dude, dit is fake toch.
ik zag die foto in de eerste post net in het Allerlei topic.
Bij een test waar je moest aanwijzen welke van de 2 gay was!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven