AndroidHealthClinic

Nog een paar weekjes en dan geht es wieder los....

Leviathan

aka Jordi
Elite Member
R.I.P.
10 media-items
Waardering
2
Ik heb mn spulletjes voor mn volgende kuur allemaal in huis en dit wordt m. Begin Februari wil ik beginnen.

Nu heb ik hiervoor al 2 maal met 500mg testo/week gekuurd en twijfel een beetje of ik ditmaal niet op 750mg/week zal gaan zitten.

Week 1-4: dbol 50mg/dag
Week 1-8: Test enanthaat 500mg/week
Week 1-8: Deca 400mg/week
Week 5-8: IGF-1 LR3 70mcg/dag
Week 9-12: 10 iu slin post workout.

Week 10-12: Nakuur (de slin maakt deel uit van mn nakuur om zo min mogelijk massa te verliezen.)

Volgens BigCat zijn er zelfs gevallen bekend dat mensen mbv slin in hun nakuur nog massa hebben gepakt.

Ziet er lekker uit bro. Waarom je nakuur maar 2 weken? En ik zou de test zo laten, je hebt nu 400 deca erbij..

suxes maat , welk merk IGF ga je nemen ?

groeize en suc6 :D

• Topic Starter Topic Starter
Dr. Worf zei:
Ziet er lekker uit bro. Waarom je nakuur maar 2 weken? En ik zou de test zo laten, je hebt nu 400 deca erbij..

Nakuur is wel gewoon 3 weken. Week 10+11+12

Kenjie zei:
suxes maat , welk merk IGF ga je nemen ?

Muscle Research

Heb verder zelf toch maar ff wat veranderd. Ik ga de eerste 6 weken dianabol nemen, en dan op 40mg/dag.

Dat groeien zal zeker wel gaan lukken :D

My bad, bedoel je? :D

He Lev, heb je bewust overwogen om de Test en Deca gelijktijdig te eindigen?

Waarom niet de Test 2 weken langer doortrekken ivm het deca-libido verhaal?

Just my two cents

Groet Jugger

succes gozer.
maar denk jij wel een beetje om je gezondheid?
volgens mij heb je kort hiervoor toch ook al een beste kuur gehad?

JuggerNaut zei:

Just my two cents

Groet Jugger

Dat dacht ik dus ook, dacht hier ook regelmatig te lezen dat deca beter 10 weken kan wordn gebruikt ipv 8.....????

licht kuurtje:D...vind je het trouwens ok om 8 weken te kuren?, vind het zelf altijd relaxer om iets van 12 weken te kuren...op een of andere manier maak ik in die 4 weken tijd niet zoveel massa winst, maar het is stuk makkelijk om vast te houden na mn kuur...maar als dit goed voor je werkt moet je het zkr doen..ziet er iedergeval lekker uit...ook die slin in nakuur lijkt me super, ga ik volgende keer ook doen...

JuggerNaut zei:

Is geen gekke gedachte eerlijk gezegd. Ik zou ivm de lange HW-tijd van de enanthaat, bv nog 2 weekjes test prop kunnen nemen. Op die wijze kan ik alsnog in week 10 direct met mn nakuur beginnen.

Ik heb nog een aantal vials propionaat liggen.

builder zei:
succes gozer.

Klopt, maar is al wel een poosje geleden. Ik wil nu 2 keer/jaar een leuk massakuurtje nemen.

@Klaas: In feite zit ik alsnog aan een 10 weken kuur. Ik zou dan in week 9 stoppen met injecteren, maar dan werkt de testo en deca nog zeker 10dgn door.

JuggerNaut zei:

Is geen gekke gedachte eerlijk gezegd. Ik zou ivm de lange HW-tijd van de enanthaat, bv nog 2 weekjes test prop kunnen nemen. Op die wijze kan ik alsnog in week 10 direct met mn nakuur beginnen.

Ik heb nog een aantal vials propionaat liggen.

Thanks voor je bijdrage :thumbs:

builder zei:
succes gozer.

Klopt, maar is al wel een poosje geleden. Ik wil nu 2 keer/jaar een leuk massakuurtje nemen.

@Klaas: In feite zit ik alsnog aan een 10 weken kuur. Ik zou dan in week 9 stoppen met injecteren, maar dan werkt de testo en deca nog zeker 10dgn door.

Ik gebruik trouwens de laatste periode af en toe 3-4 weekjes insuline zonder AAS tussendoor, en dat werkt geweldig.

IK blijf ook zonder de AAS wel doorgroeien, hetzij wat minder, maar goed.

Ideaal middel als je weet wat je doet, aangezien het verder ook je eigen hormoonproductie niet platlegt. Dit ff afgezien van je eigen insulineaanmaak.

klaas zei:
licht kuurtje:D...vind je het trouwens ok om 8 weken te kuren?, vind het zelf altijd relaxer om iets van 12 weken te kuren...op een of andere manier maak ik in die 4 weken tijd niet zoveel massa winst, maar het is stuk makkelijk om vast te houden na mn kuur...

Helemaal mee eens.

Ik vind 12 weken zelfs nog kort.:D

Succes,Levi!

Testo zei:
Helemaal mee eens.

Ik vind 12 weken zelfs nog kort.:D

Succes,Levi!

Ik zou ook best wel langer willen kuren, maar ik kuur liever n keertje vaker en korter als 1 kuur van een half jr.

Op die manier kan ik ook mooi met verschillende combinaties spelen.

Terug
Naar boven