Fitness Seller

Nog f voor de vakantie of niet?

Rock

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
130kg
Vetpercentage
12%
Hallo,

Ik krijg net te horen dat we over 8 weken toch nog op vakantie gaan naar een tropisch oord.
Nu wil ik even in die tijd zwaar aan mn vetpercentage werken om wat droger te verschijnen op de vakantiefotos straks.
Mn cardio,voeding en training heb ik net scherp gesteld en daar ga ik maandag mee beginnen.
Kan ik in deze 8 weken ook nog aan een kuurtje denken om me te helpen met droger en harder worden of is dit te kort?
Zo ja ,waar kan ik dan goed aan doen?
Ik hoor t wel.

Ro.

ps. Ik heb ook nog een potje clenbuterol staan van GS.

cuttingkuurtje?

sja..winnie + test prop EOD...is dat niks voor je?clen zal je wel helpen om je vetverbranding wat sneller te laten werken.

succes naamgenoot;)

loop je daar met je nakuur in de rimboe....

• Topic Starter Topic Starter
Precies dat bedoel ik heeft weinig nut om ergens aan te beginnen in zon korte periode denk ik, ook rekening houdende met nakuur.
Waarschijnlijk alleen de clen gebruiken dan?

8weekjes om flink te cutten is wel erg kort...zou het alleen bij voeding cardio en desnoods de clen houden. als je droog wil wezen in 8weken is vocht niet het gene waar je op zit te wachten

Rock zei:
Precies dat bedoel ik heeft weinig nut om ergens aan te beginnen in zon korte periode denk ik, ook rekening houdende met nakuur.
Waarschijnlijk alleen de clenbuterol gebruiken dan?

Idd, carbs wat lager...clen erbij!!
zeker geen kuur

Een ECY of een ECA stack zou ik doen ga je lekkaaa op! hoog in de eiwtjes ietsjes lagen in kh.... cardio erbij en lekka knallen! Geen AAS, doe je t toch Kies dan voor max 5 weken een mild middel wat niet zwaar op je axis drukt... succes bro

Terug
Naar boven