XXL Nutrition

nog ff masteron erbij ?

Bertus bruut

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
2
Hallo dbb vrienden,ik begin morgen aan de 5e week van mijn 80mg var 75mg proviron kuurtje !

Deze kuur neem ik om er zeker van te zijn dat men groeischijven niet dicht groeien.
En om nu nog wat extra kracht te genereren dacht ik er mischien nog 4 weken mast propionate bij te nemen !

Wat denken jullie is het wat ?

En welke dosering is aanteraden ?

Hallo dbb vrienden,ik begin morgen aan de 5e week van mijn 80mg var 75mg proviron kuurtje !

Deze kuur neem ik om er zeker van te zijn dat men groeischijven niet dicht groeien.
En om nu nog wat extra kracht te genereren dacht ik er mischien nog 4 weken mast propionate bij te nemen !

Wat denken jullie is het wat ?

En welke dosering is aanteraden ?

Ten eerste:
Op je 22e zijn je groeischijven al dicht.

Ten tweede:
Als het zou kunnen zouden je groeischijven juist dicht gaan van AAS.

Ten derde:
Het is nooit bewezen dat het invloed heeft op de groeischijven.

Ten vierde:
Je zou helemaal niet om die rede moeten kuren.

Ten vijfde:
What the ****?

• Topic Starter Topic Starter
man man,wat een reactie !

Als je niks nuttigs heb waarom reageer je dan ?

sjongesjongesjonge:(

man man,wat een reactie !

Als je niks nuttigs heb waarom reageer je dan ?

sjongesjongesjonge:(

Mijn reactie was niet bedoeld om je te flamen/bashen, maar het lijkt me overduidelijk dat je niet weet waar je het over hebt.

Dus wil je een concreet antwoord:

Nee, het is geen goed idee om er nog Masteron bij te doen. Maak je kuur af, doe een goede nakuur, en ga eerst eens genoeg informatie verzamelen voordat je opnieuw gaat kuren.

Nou oke,maar kun je me ook uitleggen waarom ?

Nou oke,maar kun je me ook uitleggen waarom ?

Maak eerst af waar je mee bezig bent, en doe een goede nakuur. Bezoek dit forum de komende 3 maanden bijna dagelijks, discussieer over AAS, lees logs, lees kuurvoorstellen van andere mensen. Zorg dat je genoeg kennis vergaard over deze middelen en dan kun je zelf bepalen wat je neemt, en welke doseringen.

Wil je meer weten over masteron:
http://www.bodybuilding.com/fun/catmast.htm

hoe was je var/provi kuurtje tot zover?
Masteron only heb ik vaak gedaan..altijd wel ok resultaten..harder en sterker, maar nooit echt drastisch...

hoe was je var/provi kuurtje tot zover?
Masteron only heb ik vaak gedaan..altijd wel ok resultaten..harder en sterker, maar nooit echt drastisch...

Tot nu toe valt het niet tegen,ik weet dat het bijde geen knallers zijn maar ze doen wat ik ervan verwachte !

Oke klaas,dus wel oke resltatultate....das mooi !
Maar wat bedoel je met niet echt drastisch ?
En zou je het me aanraden ?

reacties van andere zijn ook welkom !!!Graag zelfs !

Laatst bewerkt:
Ik zou eerst deze kuur eens afmaken en dan verder kijken. Je bent nu al een paar keer veranderd van dosering en sinds kort neem je er ook proviron bij terwijl je vanaf dag 1 op 80mg anavar had moeten beginnen en proviron erbij had moeten pakken als je dat wil inplaats van in ongeveer week 4.

Dus zoals luke1984 maak je kuurtje af en ga je eens inlezen in wat de verschillende middelen doen. En vergeet die groeischrijven nou eens, je bent lang zat man :P

Yup.

Nou dan zal ik maar gewoon men kuurtje afmaken en dan verder zien !

Bedankt voor de reacties !

Tot nu toe valt het niet tegen,ik weet dat het bijde geen knallers zijn maar ze doen wat ik ervan verwachte !

Oke klaas,dus wel oke resltatultate....das mooi !
Maar wat bedoel je met niet echt drastisch ?
En zou je het me aanraden ?

nou dat de kilos er niet aanvliegen...vind zelf testp+masteronp erg goeie kuur..relatief weinig sides en toch erg goeie resultaten..

ja idd erg goed stack,mast met test prop

o hij neemt ook al provi zie ik. dan heeft de mast weinig zin

wat zijn je resultaten eigenlijk? heb zelf 2 keer Var genomen op 100mg. eerste keer met 100mg provi. dit was gewoonweg bizar! +40 op bench. +20 DL + 10 full squat. en 3 kg lichter+knetter hard.

de tweede keer kreeg ik alleen last van gyno en suf+moe van prolactine sides

Terug
Naar boven