XXL Nutrition

nog ff masteron erbij ?

waarom zou hij zijn kuur niet halverwege nog mogen upgraden? mast lijkt me een goed idee. licht antiE wat goed is voor het herstel

Een kuur halverwege upgraden is op zich geen slecht idee, maar wel als je niet weet waar je mee bezig bent, en als je kuurt omdat je denkt dat je dan langer wordt...

• Topic Starter Topic Starter
Oke bedankt allemaal !

Luke jij weet zelf niet waar je het over hebt volgens mij !

Ieder z'n ding.
Begrijp gewoon niet waarom je direct zulke reacties geeft?
Komaan gast "Hang je op "dit is er toch wat over!
Ben jij altijd zo?

Nee enkel als de tegenpartij op nog geen 2 weken tijd 500 threads maakt die ongelofelijk nutteloos zijn, posts in andermans threads zet die ronduit belachelijk zijn, dan kom ik scherp uit de hoek ja. Verder ben ik een vriendelijk en hulpzaam wezen, maar sommige dingen ergeren mij enorm, low IQ ed.

Populariteit interesseert mij echt geen ****, mijn mening is er en die zal gezien worden.

Nee enkel als de tegenpartij op nog geen 2 weken tijd 500 threads maakt die ongelofelijk nutteloos zijn, posts in andermans threads zet die ronduit belachelijk zijn, dan kom ik scherp uit de hoek ja. Verder ben ik een vriendelijk en hulpzaam wezen, maar sommige dingen ergeren mij enorm, low IQ ed.

Populariteit interesseert mij echt geen ****, mijn mening is er en die zal gezien worden.
Ok ieder z'n mening,maar denk dat je die toch wat minder hevig gaat moeten uitdrukken,want hoe je ook tegen Kriel bezig was zal je mening hier niet lang meer gezien worden.

Eens proberen je mening wat anders te formuleren.

• Topic Starter Topic Starter
pcies brutality !

Dat je je mening wil geven prima maar.........

Je kan ook gewoon ff normaal doen !

Ok ieder z'n mening,maar denk dat je die toch wat minder hevig gaat moeten uitdrukken,want hoe je ook tegen Kriel bezig was zal je mening hier niet lang meer gezien worden.

Eens proberen je mening wat anders te formuleren.

Ook dat interesseert mij niet, zolang ik mij voor mijzelf kan uiten is het goed.. Raad geven is voor mij ook gedaan hier, ik post enkel nog uit verveling. Ik had gelijk, punt uit. Is ook bewezen, maar dat voorval is voorbij. ;)

Jaja, ga jij maar anavar slikken.

neem ff contact met mij op

ik denk dat wij eens moeten babbelen gozer.
Als ik merk dat je galt,zorg ik er persoonlijk voor dat je hier niet meer kan komen.Kan begrijpen dat je nu frustie bent,maar om platgezegd,nu ff de boel te verstieren pas ik voor.

Nogmaals,laten we dit uitpraten ZONIET.....einde Brutality,jouw keuze.

Laatst bewerkt:
Ook dat interesseert mij niet, zolang ik mij voor mijzelf kan uiten is het goed.. Raad geven is voor mij ook gedaan hier, ik post enkel nog uit verveling. Ik had gelijk, punt uit. Is ook bewezen, maar dat voorval is voorbij. ;)

Voor jou blijkbaar nog niet. Gedraag je niet zo kinderachtig, we krijgen allemaal wel eens straf of een bekeuring. Kreeg zelf laatst rood omdat ik niet wist dat ik het beleid niet ter discussie mocht stellen. Kan gebeuren. Een gezond mens zet zich er overheen en gaat door met z'n leven en over een week ben je het vergeten. Wat heeft het voor zin om anderen met jouw frustratie lastig te vallen?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven