AndroidHealthClinic

Nog iemand suggesties tegen waterretentie?

Leviathan

aka Jordi
Elite Member
R.I.P.
10 media-items
Waardering
2
Zoals sommigen hier weten ben ik bezig met een kuur waarin ik de 1e 4 weken 100mg oxy/dag neem. Ik heb mn eerste week er nu opzitten.

Nu heb ik tot dusver de eerste week 10mg nolva/dag geslikt tegen de waterretentie maar dat helpt dus niet. Ik begin weer een plofkop te krijgen en ben nu al ruim 5 kg zwaarder.

Nog iemand suggesties? Ik heb al adviezen gehoord over nolva, arimidex en winstrol.

De nolva valt al af.....arimidex en winstrol heb ik nog liggen, dus dat zou ik kunnen proberen.

volgens mij arimidex maar aangezien ik een leek ben weet ik het niet 100%zeker :o

Het enige wat helpt tegen waterretentie door Oxy is het blokken van de oestrogeenreceptor met hogere dosis Nolva of Clomid. Arimidex helpt niet omdat Oxy niet aromatiseert naar oestrogeen. Het werkt direct op de oestrogeenreceptoren.

Maar dat had ik al een aantal keren gezegd

Aromasin is hier dan ook geen optie....

Welke middelen doe dit nog meer op deze wijze zoals OXY?

In principe werkt nolva altijd omdat het de receptor bezet.

Er bestaat ook nog discussie of 19-nor androgens zoals deca en tren nu gyno kunnen veroorzaken door progesteron, hier helpen dan aromatose remmers ook niet. Nolva uiteraard wel of eventueel dostinex, ik ken mensen die dit onderdrukken met 200mg B6 ED.

Ik wijd hier een beetje uit om de het even op een rij te krijgen...

Deca is de andere boosdoener a la Oxy. Progesteron is zeker niet de reden ( ook niet bij oxy) omdat zelfs met de krachtigste progesteronremmers (zelfs het nieuwe RU486) de sides toch optraden!

hardgainers zei:
Aromasin is hier dan ook geen optie....

Welke middelen doe dit nog meer op deze wijze zoals OXY?

In principe werkt nolva altijd omdat het de receptor bezet.

Er bestaat ook nog discussie of 19-nor androgens zoals deca en tren nu gyno kunnen veroorzaken door progesteron, hier helpen dan aromatose remmers ook niet. Nolva uiteraard wel of eventueel dostinex, ik ken mensen die dit onderdrukken met 200mg B6 ED.

Ik wijd hier een beetje uit om de het even op een rij te krijgen...

Leviathan zei:
Nu heb ik tot dusver de eerste week 10mg nolva/dag geslikt tegen de waterretentie maar dat helpt dus niet. Ik begin weer een plofkop te krijgen en ben nu al ruim 5 kg zwaarder.

[/QUOTE

waarom neem je dan oxy als je geen water wilt vasthouden ??? bij oxy moet je het ook hebben van de sides --> vochtvasthouden,

Als je in je in de nakuur minstens 20 mg Nolvadex moet slikken om effect te hebben, welke hersenkronkel gaf je dan de illusie dan 10 mg Nolvadex zou helpen TIJDENS het slikken van Anadrol/Oxymetholone?
En waarschijnlijk heb je dan ook nog andere aromatiserende AAS gelijktijdig met Oxy in je bloed gehad?

Peace

europeman zei:
Leviathan zei:

[/QUOTE

waarom neem je dan oxy als je geen water wilt vasthouden ??? bij oxy moet je het ook hebben van de sides --> vochtvasthouden,

Elmo zei:
Als je in je in de nakuur minstens 20 mg Nolvadex moet slikken om effect te hebben, welke hersenkronkel gaf je dan de illusie dan 10 mg Nolvadex zou helpen TIJDENS het slikken van Anadrol/Oxymetholone?
En waarschijnlijk heb je dan ook nog andere aromatiserende AAS gelijktijdig met Oxy in je bloed gehad?

Peace

Niet iedereen heeft het zelfde denkvermogen als jij.. Dat zou wel eens de reden kunnen zijn waarom mensen op fora zitten als deze..

Ipv belerend je vinger te heffen zou je ook kunnen bijdragen aan een goede sfeer waar niet iedereen die een fout maakt wordt afgbrand. Bv door een een goed advies te geven ipv te benadrukken wat er fout gaat want dat was ook al duidelijk bij deze persoon..

Niet te persoonlijk opvatten Elmo.. want er zijn wel meer mensen die hier een handje van hebben.. verder waardeer ik je input hier.

Ontopic

Ik zou mijn zout inname beperken, veel water drinken. Nolva idd opschroeven naar 20mg/ed En eventueel nog iets als proviron/arimidex want je hebt ook nog een aardige lading test en NPP in je kuur erbij zitten wat voor de nodige vocht retentie zorgd. Verder zul je met de gevolgen van een beetje vocht moeten leven.. want daar heb je wel voor gekozen met deze middelen.. en zolang het bij worstevingers en een plofkop blijft is het ook niet echt gevaarlijk.

• Topic Starter Topic Starter
Arimidex begin ik na de 4 wkn oxy mee omdat dan de testo vol aan het werk is.

Ik ga het eens proberen met 20mg nolva/dag, maar ik betwijfel of dat gaat helpen. 10mg zou toch al enig effect moeten hebben, ook al is het maar licht, dat is dus niet het geval.

Oxy is, zoals bekend, een zeer zwaar middel waarvan je de bijwerkingen niet 1-2-3 kunt onderdrukken. Maar het is goed dat ik dat weet, want met die info kan ik verder in de toekomst. Waterretentie is ook de enigste bijwerking so far....dus verder ga ik prima!

Eigen ervaring is voor mij de beste leermeester.

Volgende kuur trap ik af met dianabol..... :D

Laatst bewerkt:
als je zoveel last hebt van het vocht, heb je dan ook geen last van je bloeddruk, mij hebben ze gezegd dat mijn bloeddruk zo fel steeg door de vochtretentie

• Topic Starter Topic Starter
BIG-G zei:
als je zoveel last hebt van het vocht, heb je dan ook geen last van je bloeddruk, mij hebben ze gezegd dat mijn bloeddruk zo fel steeg door de vochtretentie

Nee heb er tot dusver geen last van. Heb wel eens last van 'opvliegers'. Buiten vriest het en ik heb momenten dat ik het zo warm heb dat ik zonder shirt in huis loop.

Dat heb ik tijdens mn vorige kuren ook gehad.

Leviathan zei:
Nee heb er tot dusver geen last van. Heb wel eens last van 'opvliegers'. Buiten vriest het en ik heb momenten dat ik het zo warm heb dat ik zonder shirt in huis loop.

heb je je bloeddruk al laten meten,of denk je dat hij niet te hoog is

Wat is je bloeddruk nu? Meten is weten!

Leviathan zei:

ik houd mijn bloeddruk altijd in de gaten, ik heb zo'n meter een keer gekocht en vind ik beter zo. ook meet ik zo nu en dan mijn glucose...

Meten is idd weten, mits men weet wat men meet :eek:

hardgainers zei:
ik houd mijn bloeddruk altijd in de gaten, ik heb zo'n meter een keer gekocht en vind ik beter zo. ook meet ik zo nu en dan mijn glucose...

Meten is idd weten, mits men weet wat men meet :eek:
En is je bloeddruk ook verhoogd,of eb jij er geen last van

meer water drinken

Bij mij precies zo! Met femara 120 om 80. Lekker gevoel en geen hoofdpijn.

hardgainers zei:
tijdens mijn laatste kuur heb ik femara gebruikt en heb ik totaal geen last gehad van verhoogde bloeddruk.

Terug
Naar boven