BIG-G Advanced Bodybuilder Lid sinds 14 feb 2004 Berichten 1.011 Waardering 2 Lengte 1m83 Massa 130kg Vetpercentage 12% 9 feb 2005 #21 is de femara dan bloeddrukverlagens, of is het gewoon doordat je minder vocht vsthoud, ik ga het ook eens proberen denk ik
is de femara dan bloeddrukverlagens, of is het gewoon doordat je minder vocht vsthoud, ik ga het ook eens proberen denk ik
hardgainers Competitive Bodybuilder Lid sinds 12 mrt 2004 Berichten 2.399 Waardering 3 9 feb 2005 #22 BIG-G zei: is de femara dan bloeddrukverlagens, of is het gewoon doordat je minder vocht vsthoud, ik ga het ook eens proberen denk ik Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Komt inderdaad omdat je minder vochvasthoud door het tegen gaan van oestrogeen door femara. Arimidex en aromasin doen hetzelfe alleen heeft elk van deze stoffen zo zijn bijzonderheden en doet zijn werking op een andere wijze..
BIG-G zei: is de femara dan bloeddrukverlagens, of is het gewoon doordat je minder vocht vsthoud, ik ga het ook eens proberen denk ik Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Komt inderdaad omdat je minder vochvasthoud door het tegen gaan van oestrogeen door femara. Arimidex en aromasin doen hetzelfe alleen heeft elk van deze stoffen zo zijn bijzonderheden en doet zijn werking op een andere wijze..